Aihe: Epiphone lpstd otelaudan?
1
arvid70
14.07.2005 20:31:49
Putsausta ajattelin en oo ikinä tehny, ja voinko ottaa kaikki kielet kerralla pois ku joskus sanottu että se ei oo hyvä? mut miten muuten sen sit putsaan ja millä keppi o hyvinpitkälti tommonen
http://www.thomann.de/thoiw3_epipho … l_standard_honeyburst_prodinfo.html
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Cujo
14.07.2005 20:35:03
Sen kun otat pois. Nopeasti ja tehokkaasti kun teet niin ei pitäisi mitään tapahtua kaulalle.

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=95286
Domine, quo vadis...?
oiva tumpeloinen
14.07.2005 20:36:17
Kaikki Kielet vaan pois ja lemon oililla lauta puhtaaksi. Lemon oilia saa musiikkiliikkeistä ja niitä valmistaa esim Kyser ja Dunlop.
Kokeilemalla tyhmäkin oppii.....
trih
14.07.2005 20:38:00
Nauhat voi myös kiillottaa teräsvillalla nro 0000. Itse putsasin teräsvillalla myös otelautaa. Pöllysi vaan ikävästi. Pitäisi löytää se pölyämätön teräsvilla.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
arvid70
14.07.2005 20:56:30
Eli kun lueskelin noit vanhoja niin rupesin pelkään ku jotku puhuivat laudan matskusta että mikä sopii ja mitä ei missään nimessä saa käyttää. tosin edes tajua mitä tua mun matsku tos kepukas on?
KAUPPIAAN PUHETTA!!
Cujo
14.07.2005 21:08:58
Eli kun lueskelin noit vanhoja niin rupesin pelkään ku jotku puhuivat laudan matskusta että mikä sopii ja mitä ei missään nimessä saa käyttää. tosin edes tajua mitä tua mun matsku tos kepukas on?

Eikös tuo lie ruusupuuta.
Domine, quo vadis...?
Les Fender
14.07.2005 21:13:04
Lemon oil käy sun rusupuu otelautaas hyvin, älä läträä mitään isoa määrää. Kastele hiukan jotain rättiä ja pyyhi sillä.

Nauhat voi myös kiillottaa teräsvillalla nro 0000. Itse putsasin teräsvillalla myös otelautaa. Pöllysi vaan ikävästi. Pitäisi löytää se pölyämätön teräsvilla.
Jos käytät tuota nauhojen välien putsaamiseen niin syiden suuntaisesti, eli otelaudan pituussuuntaan. Normaalisti tosin tuo lemon oil riittää.
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
tommi_899
14.07.2005 21:13:51

Eikös tuo lie ruusupuuta.

joo ruusupuuta se on
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen eiks sua hävetä kuunnella himiä? -shovi-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)