Aihe: bassonupeista kokemusta ?
1
Basistin aivot
14.07.2005 20:45:07
Tämmöistä olis asiaa, että bassonuppia oisin hankkimassa. Olis tossa pari vaihtoehtoo ja tarvis vähä kokeneemman neuvoo tahi mielipidettä. Eli olisko niistä mihinkään .

tämmösiä olisin aatellu

Warwick, profet 3.2

tai

Warwick, profet 5.1

Kaikenlainen kehittävä palaute olisi suotavaa.
Kiitän jo valmiiksi kaikista vastauksista
basso on paha lyömäase, mutta käy se kirveskin... Pastilli?
pardy
14.07.2005 21:05:41

Tämmöistä olis asiaa, että bassonuppia oisin hankkimassa. Olis tossa pari vaihtoehtoo ja tarvis vähä kokeneemman neuvoo tahi mielipidettä. Eli olisko niistä mihinkään .

tämmösiä olisin aatellu

Warwick, profet 3.2

tai

Warwick, profet 5.1

Kaikenlainen kehittävä palaute olisi suotavaa.
Kiitän jo valmiiksi kaikista vastauksista

Ota toi vitonen. Mulle on ainaki jääny noista Warren vahvareista sellanen kuva ettei noi watit oo niitä tehokkaimpia. On tosin kyllä saattanu mun tapauksessa johtua muustakin, kuten siitä ettei kaapit oo kovin herkät jne.
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
onde
17.07.2005 16:34:05
Tsekkaa Gallien-Kruegerin backline sarja.Mulle on vasta tulossa joten en voi vielä hirveesti hehkuttaa.
Hommasin sen lähinnä keveytensä(5.9 kg) vuoks keikka käyttöön kun alkaa ottaa pattiin nykyisen systeemini paino. Oon kuullut juttuja ,että noi GK:t on aika äänekkäitä ja Backlinet on tosi halpoja.(Tosta 600 backlinestä irtoo tehoo 300-wattia 4 ohm ja hintaa kälyset 333 ekee T-kaupasta)
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Rokkinorsu
17.07.2005 16:57:58
En viittiny alottaa uutta aihetta, ku suunnilleen samasta asiasta puhutaan. Eli, mulla on tässä syksymmällä varmaan tulossa vahvistin läjän osto eteen ja olin ajatellu (kappas vaan) yläkaapiks 4x10'' ja alle 1x15''. Tällä hetkellä ois nuo warwickin vanhempi sarjaset kaapit viemässä voiton. Olisko suunnilleen tuohon hintaluokkaan muita ehotuksia? Sitte nuppi kysymys on ihan auki, tuo warwickin profet 5.1 ois varmaan ihan hyvä vaihtoehto, mutta siitäkin on kuullu aika paljon. Sitte tuo gallien krueger bacline-sarja houkuttelis myös. Eli onko teillä antaa neuvoja tähän minun tapaukseen? Hintaa sais tulla maksimissaan 1500 €, mutta mieluiten alle. Jos jollakulla on joku vehe myynnissä, niin kuuntelen kyllä mieluusti tarjouksen. ;) Nupiks olin ajatellu ihan trankku nuppii, kun ei rahat riitä oikein putki peleihin. Antaa tulla vaan kommenttia nuista minunkin laitteista ja jos jaksatte, niin voitte myöskin ehotella muita laitteita.

T: Joonas
Basisti. (Kertonee kaiken oleellisen?) ;)
poppamies
17.07.2005 18:30:31 (muokattu 17.07.2005 18:48:02)

Tsekkaa Gallien-Kruegerin backline sarja.Mulle on vasta tulossa joten en voi vielä hirveesti hehkuttaa.
Hommasin sen lähinnä keveytensä(5.9 kg) vuoks keikka käyttöön kun alkaa ottaa pattiin nykyisen systeemini paino. Oon kuullut juttuja ,että noi GK:t on aika äänekkäitä ja Backlinet on tosi halpoja.(Tosta 600 backlinestä irtoo tehoo 300-wattia 4 ohm ja hintaa kälyset 333 ekee T-kaupasta)

http://www.thomann.de/artikel-177955.html

Minulla nimittäin on ollut tuollainen Backline 600 tuosta touko-kesäkuun vaihteesta lähtien ja "watit" on kyllä ihan aitoja ja potkua riittää vaikka ulkotöihin. Olen todella tyytyväinen ja tuon pienen painon lisäksi nuppi on todella muutenkin näppäränkokoinen. Suosittelen lämpimästi työssäkäyvällekin "työhevoseksi"

http://www.harmony-central.com/Bass … n_Krueger/Backline_600_Head-01.html
G strings are for strippers
bassman87
20.07.2005 17:54:57
Hartken 3500, 5500 ja 7000 sarjan nupit ovat erittäin hyviä.. halpoja ja tosi hyvä laatu.. monet ei vaan tajua sitä :D
pardy
20.07.2005 18:15:24

Hartken 3500, 5500 ja 7000 sarjan nupit ovat erittäin hyviä.. halpoja ja tosi hyvä laatu.. monet ei vaan tajua sitä :D

Monet ei ehkä sen takia sitä tajua koska ne ei mitään kummosia nykyään ole. Monet valitellu että vikasia paskoja. Ja hyviä kaukomaa-valmisteisia nuppeja saa nykyään halvemmallakin.
onde
27.07.2005 23:52:13
GK Backline 600 saapu ja ekat löylyt vedetty.
Soundi on kyllä yllättävän hyvä ton hintaluokan vermeeseen ellen sanoisi upee vedettynä ekat testit Jazzilla.Kaappeina oli kaks Hartken 4x10 XL:ää.Takamikin murina jotenkin vielä korostu aikasemmista kokemuksista ton basson kans verrattuna muihin vahvareihin mitä oon kokeillut.(Mikkeinä DP 123:t)
Se mistä yllätyin toi vehje tehdään Jenkeissä eikä missään halppis maassa ku ajattelee ton hintaa!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
poppamies
28.07.2005 00:03:04 (muokattu 28.07.2005 00:06:00)

GK Backline 600 saapu ja ekat löylyt vedetty...

No nyt niitä on ainakin kaks kappaletta meillä "m.nettiläisillä". Oisko mulla #1 ja sulla #2.
Minä huomasin kans tuon takamikki-ilmiön. Tuolla vahvistimella voi soittaa pelkällä Jazzin takamikillä ja bottnea löytyy siitä huolimatta.Mikkeinä SD "vintaget"
G strings are for strippers
Dropped C
28.07.2005 00:04:03
Itsekkin ajattelin tuollaisen GK Backline 600:n ostaa päräyttää, jahka rahatilanna antaa edes tuohon ja 1x15 ja 2x10 kaappeihin myöten (ei behku). Ellei sitten Ashdown Mag300.
Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen.
hollstro
28.07.2005 16:10:50

Toimiessaan nuo ovat ihan hyviä perusvahvistimia. Hinta/laatu on suht koht kohdallaan.
balzary
28.07.2005 16:12:01

ilmottakaahan joku, jos on backline pk-seudulla ostettuna. vois vertailla tohon rbp 2001 -etuseen
J-PPP
28.07.2005 16:49:02
Itsekkin ajattelin tuollaisen GK Backline 600:n ostaa päräyttää...

Thomannille saapuu seuraavan kerran syyskuussa, kyselin juuri.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)