VeeKoo 14.07.2005 20:11:35 (muokattu 14.07.2005 20:13:40) | |
---|
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan: Mulla on nyt kotona rummut, kun ei treenikämppää just nyt ole: Sillon kun on joku porukoista kotona, ei tietystikkään viitsi soittaa. Se oli viel ihan ok, sillä kesäsin porukat ovat aina ulkona jossain. Mutta tänään kiehui yli!! Mulla asuu naapuri 50 metrin päästä meidän taloa. Tänään kun istuin rumpupenkkiin, ja aloin paukuttaa. Siitä noin 2 sekunttia mulle tulee puhelinsoitto, jossa naapuri kertoo miehensä olleen 29 tuntia putkeen töissä ja nukkuu nyt. No mua ei paljon kiinnosta naapurin työt, mutta sovittiin, että soitan 2 tunnin päästä. Aloitin soittamaan ja melkein kerkesin jo alkufillin loppuun asti (?), kun tulee soitto: " nyt minun lapseni on päiväunilla" no alkoi vähän vatuttaa, mutta maltoin vielä 2 tuntia. Sitten uusi yritys. Rupesin soittamaan, ja eikö puhelin pirahda, ja taas on naapurilla sanansa sanottavana. Silloin yksinkertaisesti pani vituttamaan niin perkeleesti, että sanoin että "mä soitan tasan nyt!!" Avasin ikkunat ja kaikki mahdolliset, ja vedin aivan nupit kaakossa ja hauskaa oli melkein kymmenen minuuttia.. Naapuri kävi kylässä, ja eipä ollut kovin iloinen. Kohta kokeilen uudestaan, jos sais soitettua, koska treenata täytyy!! Ja kaikkein kettumaisinta tässä on, että olen monesti käynyt naapurillani (sielä asuu yks parhaist kavereist) ja olen about 90 prosentin varma, että ei kuulu kyllä kun vaan ihan vaan muutama pamahdus, jos sitäkään.. Ihme kun kukaan ei ole aikaisemmin valittanut, eikä kyllä tämäkään naapuri.. Sellanen avautuminen! hehe |
Shitmanek 14.07.2005 20:27:11 | |
---|
Kyllä minun soittoni ainakin selvästi kuuluu aika pitkälle. Onneksi tien toisella puolella asuvatkaan naapurit eivät valita. Naapurikin on rumpali, bändillään on treenikämppä tuossa naapurissa mutta se on äänieristetty joten sieltä ei melua kuulu... Offtopiciksihan tämä meni, mutta tosiaan, kyllä se soitto aika pitkälle kuuluu ilman eristystä. |
Jos soitat sisällä, ikkunat ja ovet kiinni, arkena ja kello 7-22, ei kenelläkään ole mitään sanomista. Jos joku puupää valittaa, lopeta rummutus ja mene ulos moottorisahaamaan puita. Se tuntuu olevan sallittua arkena ja pyhänä. Mika Hollström |
NKVD 14.07.2005 20:47:38 | |
---|
Mikäli rummut on meidän autotallissa (kuten profiilin kuvassa) niin soitto kuuluu aivan törkeän kauaksi. Tällä hetkellä pidän pienempää settiä varastossa joka vaimentaa ääntä hieman enemmän, mutta kyllä sekin vastapäisten naapurien kukkaistutus-sessiot keskeyttää joka kerta. Koskaan ei oo kukaan tullut valittamaan. Pari kertaa on naapurista tullut lastenhoitaja lasten kanssa katsomaan ja kuuntelemaan soittoa. Ottakee tuolta mussiikkia! http://koti.mbnet.fi/pparanta/testi/lucidity/ |
HeavyMachinery 14.07.2005 20:48:13 (muokattu 14.07.2005 20:50:09) | |
---|
ulos moottorisahaamaan puita. Se tuntuu olevan sallittua arkena ja pyhänä. Niinpä SAATANAT aloittaa meilläkin pyhänä jo aamupäivällä "moottorisahaamaan" puita nuo naapurin perkeleet.... .... eivät kyllä ole tulleet valittamaan koskaan, yksi naapureista ihmetteli että onko mulla tosiaan rummut kotona kun ei hän ole ikinä kuullut soittoa. Ei sitä sen SAATANAN klapisirkkelin takaa kuulekaan.......... NIIN ja saatanan lehtipuhaltimet ja siimaleikkurit, tai jjesuksen vanhat ruohon leikkurit...... Puhumattakaan naapuri kerrostalon pihassa vierailevat amis-apinat korolloinenn ja auto reteoineen.... prlkkk Minä tiedän - siis pelkään ! |
grooveman 14.07.2005 21:02:49 | |
---|
7.00-22.00 välisenä aikana saa pitää meteliä niin paljon kuin jaksaa, siis lain puitteissa. Osmo Seppälä Trion uusi levy nyt saatavilla!! |
HCW 14.07.2005 21:28:42 | |
---|
Niin sanot tuohon "että mies on nyt ollu töissä blaa,blaa"-juttuun että mikä suomalainen firma antaa tehdä töitä putkeen 29 h. Työturvallisuus on taattu tuossa vaiheessa. Ja mikäli nämä laki pykälät on yhtään tuttuja niin 7-22 välillä saa omalla tontilla pitää sellaista ääntä kuin lystää. Mikäli ämmä vielä kätisee niin lyö hampaat kurkkuun :D "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
VeeKoo 14.07.2005 21:51:04 | |
---|
Niin sanot tuohon "että mies on nyt ollu töissä blaa,blaa"-juttuun että mikä suomalainen firma antaa tehdä töitä putkeen 29 h. Työturvallisuus on taattu tuossa vaiheessa. Ja mikäli nämä laki pykälät on yhtään tuttuja niin 7-22 välillä saa omalla tontilla pitää sellaista ääntä kuin lystää. Mikäli ämmä vielä kätisee niin lyö hampaat kurkkuun :D Äijä on vielä rekkakuski, eli työturvallisuus on taattu ja rekka heittelehtii :D hehe |
mr_b 14.07.2005 22:18:44 (muokattu 14.07.2005 22:20:20) | |
---|
mene ulos moottorisahaamaan puita. Se tuntuu olevan sallittua arkena ja pyhänä. Ja jos puut loppuvat niin voit sitten vielä puhallella hommassa pudonneita lehtiä ympäri pihaa sellaisella saatanan pörhöttimellä. Sekin tuntuu olevan ok. Edit: Ah, mainittiin jo. Rekkakuskit ovat muuten äkäistä porukkaa, kannattaa kohdella varoen... I wanna walk up the side of the mountain, I wanna walk down the other side of the mountain, I wanna swim in the river, lay in the sun, I wanna try to be nice to everyone. |
HeavyManDrummer 14.07.2005 23:04:08 | |
---|
Joo minä oon saanut naapureiltä kritiikkiä ja ovat olllet vihasia mutta ihan sama soitan silti. Ihan sama mitä naapuri sanoo :D Mitkä ihmeen tuplapedaalit? |
Bacchus 14.07.2005 23:20:48 (muokattu 14.07.2005 23:21:07) | |
---|
Nyt alkaa jo pikkuhiljaa vituttamaan: Mulla on nyt kotona rummut, kun ei treenikämppää just nyt ole: Sillon kun on... Soita niille joka aamu kello 4:30, ja sano että lopettavat kuorsaamisen, yrität nukkua. Jag är en hund |
welho 14.07.2005 23:33:30 | |
---|
Niin sanot tuohon "että mies on nyt ollu töissä blaa,blaa"-juttuun että mikä suomalainen firma antaa tehdä töitä putkeen 29 h. Työturvallisuus on taattu tuossa vaiheessa. Ukko on varmaan muusikko, miksaaja tai roudari=) siellä voipi työajat venähtää!! Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! |
Magiz 14.07.2005 23:33:57 | |
---|
Soita niille joka aamu kello 4:30, ja sano että lopettavat kuorsaamisen, yrität nukkua. jonka jälkeen menet puolen tunnin päästä "käymään kylässä" niinku se ukko tuli sulle aukomaan.. :P ota vaikka se moottorisaha mukaan. :D oispahan ukolla ihmettelemistä. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
HCW 14.07.2005 23:54:08 | |
---|
Kannattaa järjestää äänekkäitä puutarhapirskeitä (snobia ja todella kulturellia). Viinan juontiin naapurit ei yleensä puutu vaikka vähän ääntäkin kuuluisi. Tähän yhdistelet puiden sahailun, puutarhatyöt ym. Hyvä tulee. Ja äijä on rekkakuski...Voisin sanoa että työnantaja on moisista putkista varmasti "hyvillään". Käsittääkseni jokaisessa rekassa pitää pykälien mukaan ollaan piirturi mistä ilmenee ajonopeudet sekä työajat. Ja kahden tunnin välein pitäisi pitää taukoa ajamisesta. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
treyhammer 15.07.2005 00:10:01 | |
---|
Tämä naapureiden valittelu piinaaminen on minulle hyvinkin tuttua. Edellisessä kämpässä(rivitalo)kun soitin sähköisellä setillä, naapurin naishenkilö tuli iltaisin ennen kymmentä lapsiensa kanssa ovellemme kuumottamaan, että soiton pitää loppua. Tätä toistui jonkin aikaa, kunnes tähän puututtiin koko taloyhtiön puolesta; kaikki tosin olivat tässä kiistassa minun puolellani(!), onneksi. Edes toisenpuolen naapurivanhuksia naputtelu ei haitannut, vain tämä kyseinen naapurin ämmä ei kestänyt naputtelua ollenkaan. Välillä soitti aikaisin aamulla piinasoittoja, että olette taas mökännyt yömyöhään, mitä en kyllä ollut missään nimessä tehnyt(en ollut kyseisinä päivinä soittanut välttämättä ollenkaan, tai edes kuunnellut musaa).. Kai se sitten päässään kuuli jotain naputusta.. Olisi tohon voinut varmaan lakimiestenkin kanssa voinut puuttua, mutta onneksi muutimme viimeisten kinojen jälkeen pois(emme tosin tuon naisen takia vaan muista syistä)... Nyt hän sitten saa olla rauhassa, p*rkele. |
KoRn88. 15.07.2005 00:17:20 | |
---|
meilleki tuli naapurin mies (joka asuu noin 100 metrin päässä kämpästä) viime kesänä avautumaan, että soiton pitää loppua kun ei kuulemma edes linnunlaulua kuulu soiton seasta. Ihmettelen kyllä hieman, koska joskus kun pikkuveli rumpuja käy soittamassa niin ei se mekkala kyllä niin hirveä ole edes siinä kämpän pihalla. Meni vielä valittamaan asiasta suoraan isälleni ja he sitten kuitenkin jotenkin saivat sovittua asian niin, että soittaa saan klo 22 asti. Sen jälkeen ei oo miestä näkyny ja rauhassa oon saanu soitella. |
pehmo 15.07.2005 01:09:11 (muokattu 15.07.2005 01:14:23) | |
---|
Jos oikein nyt katoin, niin ruohonleikkuri pitää niin paljon meteliä, ettei sitä saisi ympäristölain mukaan ollenkaan käyttää... E: Tämä laki taitaakin olla vain suositus. |
Ruutikallo 15.07.2005 09:59:10 | |
---|
Omat melusaaste ongelmani poistuivat noin 7v sitten kun sain tilat n.2metriä maan alta. Akustiikassa on betonibunkkerissa toivomisen varaa mutta eipä häiritse arkena eikä pyhänä. Tosin bändin treenitilojen vieressä asuu melko lyhyt pinnainen nais-ihminen, joka soittelee poliisit vähän välillä kuuntelemaan bänditreenejä. Eipä sheriffeillä mitään tarvetta ole meluun ollut puuttua, kämppä on vielä eristetty, mutta joku bassarin jymähdys saattaa kuulua ja häiritä naisen maatiaiskissan päiväunia, prkl. Onhan elämä kallista, mutta siihen sisältyy matka auringon ympäri kerran vuodessa... |
Skymningen 15.07.2005 11:54:27 | |
---|
Hulluja nuo room..naapurit. Meillä on naapuri (mukava sellanen, n. 50-100metrin päässä) vaan joskus maininnu, että "joo, oonkin joskus kuullut kun te soittelette..." Enemmän vaan tulee omilta porukoilta sanomista joskus kun ite oikeen innostuu soitteleen ja ne haluais jo yläkerrassa mennä nukkumaan... X( Täällä kyllä on aika paljon pusikoita ja metiköitä naapurien välissä, että vaikka ei välimatkat mitään yli 100metriä olekaan, niin ei niihin kyllä oikeestaan mitään kuulu. Mutta me asutaankin omakotitalossa, ja rumpujen hankkimista lykättiin just että ostetaan ne vasta tänne, missä ei oo seinänaapureina "uraihmisiä". Aikasemmin ois kyllä tullu "pahvitalossa" valittamista, kun televisionkattominenkin kuulu naapuriin.. |
bATE bASARI 15.07.2005 12:29:28 (muokattu 15.07.2005 12:40:52) | |
---|
Soitto kuuluu kyllä vähän kauemmaksikin eikä naapurit valita mitään mutta on ärsyttävää kun jotkut ohikulkeneet sanovat että "Ihan paskaa soitantaa" :D |