gogo 14.07.2005 14:03:38 | |
---|
Niin, tällaista vaan tuli mieleen että mitähän kaikkea tämä paljon puhuttu 3/3 sisältää ja miten vaikea se käytännössä on suorittaa?? Ei tuo hakukaan nyt toiminut. Tarvisi se nyt suorittaa syksyn aikana jos meinaa keväällä noihin oppilaitoksiin hakupapereita taiteilla! oksettaa. |
|
Kemppilä 25.07.2005 12:33:30 | |
---|
asteikot ja rytmi- ja melodiadiktaattia ja primavistalauleskelua (muistaakseni). Ei oo paha. "Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi." |
Dr Dominant 25.07.2005 12:43:16 | |
---|
http://www.popjazz.net/docs/pop_jazz_ops.pdf Tällä sivustolla esitettyihin kurssisisältöihin tulee tulevana syksynä päivitys. Erityisen huomattavaa on myös, että tutkintoa ei enää suoriteta tenttimuotoisena vuoden mittaisen kurssin lopuksi keväällä, vaan tutkinto suoritetaan tekemällä tietty määrä harjoitustehtäviä. Näinollen suorituksen voi saada heti kun riittävät taidot ja tiedot on hankittu. Tästä myöhemmin lisää... "Dr Dominant, I Presume?!" |
Leper Messiah 25.07.2005 14:59:28 | |
---|
ei tuo hankala ole, itse suoritin... vissiin 3 vuotta sitten 12-vuotiaana. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
sähkö 11.08.2005 15:38:49 | |
---|
ei tuo hankala ole, itse suoritin... vissiin 3 vuotta sitten 12-vuotiaana. Ei niin! Itse suoritin vuosi sitten 28-vuotiaana! Se, jonka mielestä Les Paulin soundi ei ole hyvä, on väärässä! |