Aihe: Huonoimmat kesäfestarit.
1 2 3
Von Härskiburg
13.07.2005 13:54:16

Jännää, että RMJ saa näin paljon paskaa niskaa, itse olen ollut kuutena vuotena muistaakseni ja aina ykkösmeininki.

Itsekin samaa kummastelin. Pari viimeisintä juhannusta olen siellä viettänyt ja oikein mukavaa on ollut. Aivan liikaa porukkaa siellä kyllä on, myönnän, ja jotkut aivan liian kännissä, mutta silti voin sanoa pitäneeni RMJ:stä. Tänä vuonna tosin vitutti, kun sitä heviklubia ei enää ollut, ja Kuolleet Intiaanitkin jäi katsomatta.
Life feeds on life.
gogo
15.07.2005 08:40:22
Tämä ketju sisältää pääosin pelkkää turhaa valitusta. Luonnollisestikin festareilla on paljon ihmisiä, humalaisia ihmisiä, erilaisia ihmisiä jne... Monilla festareilla on bändejä laidasta laitaan, joten jokaiselle luulisi jotain mielekästä möykkää löytyvän. Ja jos ei yhtään mieluista esiintyjää listoilla ole niin eihän kukaan pakota ko. festareille menemään.

Loppupeleissä asian ratkaisee jokainen itse omalla toiminnallaan ja asenteellaan. Se on vaan niin helvetin helppoa syyttää kaikkia muita pilalle menneistä kekkereistä.

No tämä on kyllä ihan totta. Turha sinne festeille on sitten lähteä jos ne kerran ovat niin äässistä.
oksettaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)