Aihe: Tuhkat Alas, Pudonnut Enkeli
1 2 3 4 5 6
Deranged
12.07.2005 17:44:56 (muokattu 12.07.2005 17:46:31)
Haku ei taas toiminut. Sorge.
---------------------------------
Niin, eli tuo Ashdownin Fallen Angel 60H nuppi kiinnostaisi. Olisikohan jollain soundiklippejä/omakohtaisia kokemuksia
tuosta vehkeestä?

Paria muuta vaihtoehtoa olen miettinyt:

Koch Powertone II
H & K Warp X
H& K Trilogy
Engl Powerball
Randall RM50H
Peavey JSX
Carvin Legacy

Tuo Ashdowni ei ole hinnalla pilattu (musik produktivissa 815e). Muitakin saa ehdotella, kunhan täyttävät seuraavat kriteerit:

- Pitää saada samasta vahvarista hyvä puhdas ja megasärö ilman pedaaleja (kevytrosoilla tms. välimuodoilla en tee mitään).
-Efektiluuppi pitää olla. Mielellään hyvä.
-Kanavilla pitää olla omat gain, eq ja volume-säädöt.
-Ehdoton hintakatto nupille on jossain 2500e tienoilla, mutta halvempikin saa olla.
-Teho saa olla 15-120W

Ehdotuksia? Mielipiteitä? Kätinää? Rock!
raaq
12.07.2005 17:50:24
Odotetaan vielä 10 min
GG Shit
-K-
12.07.2005 18:40:08
Ei ollut maassa kun itse olin nuppia ostamassa joten kokeilematta jäi. Jos noin paljon on rahaa pistää niin framuksen ottaisin mä, cobran trai dragonin.
Ei suotta elämys.
Deranged
12.07.2005 19:05:08
Ei ollut maassa kun itse olin nuppia ostamassa joten kokeilematta jäi. Jos noin paljon on rahaa pistää niin framuksen ottaisin mä, cobran trai dragonin.

Missä tuommosia voi testata? Ja mikä noista tekee niin erinomaisia verrattuna esim. Powerballiin? Onko noista clippejä jossain?
Vyötiäinen
12.07.2005 19:18:12 (muokattu 13.07.2005 09:45:08)
Näyttäisi ashdown olevan "hiukkasen" halvempi briteissä http://www.soundslive.co.uk/ hinta noin 390 euroa 60W nupille. Rahteineenkin huomattavasti halvempi. Toimittanevatko tänne, en tiedä.

Jostain löysin joskus ääninäytteitä, koneelta löytyy. Nettiin en taida saada. Siis Fallen Angelista.

Edit: Toimittavat suomeenkin, rahteineen hintaa noin 480 € .
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
-K-
12.07.2005 19:53:52 (muokattu 12.07.2005 19:54:13)
Missä tuommosia voi testata? Ja mikä noista tekee niin erinomaisia verrattuna esim. Powerballiin? Onko noista clippejä jossain?

Parempi puhdas, säröt on kummassakin hyvät. MIDI-ohjaus eli byebye englin ryöstöpedaalit.

EDIT: käsittääkseni musamaailma tuo nykyään maahan.,
Ei suotta elämys.
LaXu
12.07.2005 20:28:38
Tuolla rahalla saa jo vaikka mitä. Diezel Einstein (1900€) tuntuisi sopivan kuvaukseen: http://www.diezel.ch/en/products/einstein.php
ReBeat
12.07.2005 22:34:40

Brunetti XL R-EVO mahtuu kans tuohon budjettiin. http://www.brunetti.it/products.php?prodID=18&lang=EN
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
McNulty
13.07.2005 01:06:45
Itse olen katsellut tuota Ashdown Peacemaker 40 comboa... soitin Soundataan ja Puppe sanoi että tilaus on sisällä mutta Ashdownin bisnes tapahtuu jossain ihan muualla kuin Suomessa joten mitään tietoa ei ole siitä milloin Ashdownin vahvarit rantautuvat taasen Suomeen.

Noh, lähetin sitten palautetta Ashdownille että miten homma oikeasti on. Sieltä sanottiin että Ashdownilla ei ole tällä hetkellä maahantuontia Suomessa... ja että yrittävät kuukauden aikana saada uuden maahantuojan Suomen markkinoille. Joko Soundata ei tiedä että heiltä tuo edustus loppuu, tai Puppe ei vain halunnut sitä sanoa minulle.

Toivottavasti saan syksyllä tuon Peaveyn C30:n korvattua Ashdown Peacemaker 40:llä. Fallen Angelin comboa olen testannut ja mielestäni se on varsin passeli hevanderiin. Eikös se ole suunnatukin metalli-kitaristeille pääasiassa. Oli siinä silti hyvät cleanit, hyvät rokkisäröt + sitten nuo överi-gainit. Celestionin elementtejä näyttävät käyttävän vahvistimissaan... joka on pelkkää plussaa.

Ei auta kuin odotella...
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
gator
13.07.2005 09:51:27
http://www.soundslive.co.uk/product … en-Angle-4x12-Angle-Cab~id~2309.asp

Siinä ei oo skobe hinnalla pilattu. Mitähän toi kaappi on syöny?
Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois!
McNulty
14.07.2005 01:18:26
http://www.soundslive.co.uk/product … en-Angle-4x12-Angle-Cab~id~2309.asp

Siinä ei oo skobe hinnalla pilattu. Mitähän toi kaappi on syöny?

Muistaakseni tuossa Angled-versiossa on Ashdownin "omat" elementit... mutta siinä closed-mallissa on Celestionit...

"The Fallen Angel 4x12 closed is fitted with Celestion Hot 100 speakers."
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Crackis
14.07.2005 13:59:34
Tuota 40 Fallen Angel comboa joskus taannoin itselleni kuolasin, ja kävin testailemassa tuota sitten lähimmässä musaliikkeessä ja pettymys oli suuri. Ei atackia, ei terävyyttä, vain se massiivinen "matto" mitä kuulee liian monella levyllä nykyään. Gainia tuossa vehkeessä kyllä riittää hieman liiaksikin. Säätövara loppuu kesken, kun jo klo. 13 menee överiksi humppareilla. Plussat kahdelle masterille mitkä tuosta löytyy.
trih
14.07.2005 14:43:23
Tuota 40 Fallen Angel comboa joskus taannoin itselleni kuolasin, ja kävin testailemassa tuota sitten lähimmässä musaliikkeessä ja pettymys oli suuri. Ei atackia, ei terävyyttä, vain se massiivinen "matto" mitä kuulee liian monella levyllä nykyään. Gainia tuossa vehkeessä kyllä riittää hieman liiaksikin. Säätövara loppuu kesken, kun jo klo. 13 menee överiksi humppareilla. Plussat kahdelle masterille mitkä tuosta löytyy.

Mielenkiintoista. Itse en saanut säröä riittävästi irti samanmoisesta. Voi tietenkin johtua schecterhalpiksen surkeista mikeistä tai sitten jotain häikkää pelissä. Oli kyllä Mesan F-30 comboon verrattuna todella surkea.
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Vyötiäinen
14.07.2005 15:25:05
Itse olen erittäin kiinnostunut kyseisestä (60w) nupista, ei olisi kellään linkkiä ääninäytteisiin missään?

Tuossa olisi jostain löytämäni pätkä: http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=1I49Z9NJL70UM264N6QRJV4MXC

Kitarat Fallen Angelin läpi.
I am pork boy, the breakfast monkey. "Even samurai have teddy bears, and even the teddy bears get drunk." Alle satakiloiset punnitaan Kouvolassa?
elbowski
14.07.2005 15:28:04 (muokattu 14.07.2005 15:32:04)
Tuossa olisi jostain löytämäni pätkä: http://s31.yousendit.com/d.aspx?id=1I49Z9NJL70UM264N6QRJV4MXC

Painan plussaa.

E. Aika äkäset G.A.S:t muuten nyt.
Näen sen silmistäsi, nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?

IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2
-K-
14.07.2005 15:31:15

Muistaakseni oli jopa sen vanhemman 60w combon läpi.
Ei suotta elämys.
Vyötiäinen
14.07.2005 15:42:57
Muistaakseni oli jopa sen vanhemman 60w combon läpi.

Ei, kyllä tämä on minusta sen vanhan nupin läpi vedetty. Voin tosin muistaa väärin. Muistaakseni samalla selitti kaapin merkityksestä.
-K-
14.07.2005 15:46:31
Ei, kyllä tämä on minusta sen vanhan nupin läpi vedetty. Voin tosin muistaa väärin. Muistaakseni samalla selitti kaapin merkityksestä.

Muistaakseni oli löytänyt tuommoisen vanhan combon ja tehnyt siihen putkirempan.. Ja taisi olla lisäkaappi kyseessä.Mutta toisaalta aivan ketun se ja sama
Ei suotta elämys.
Crackis
14.07.2005 22:47:43
Mielenkiintoista. Itse en saanut säröä riittävästi irti samanmoisesta. Voi tietenkin johtua schecterhalpiksen surkeista mikeistä tai sitten jotain häikkää pelissä. Oli kyllä Mesan F-30 comboon verrattuna todella surkea.

Nyt meni muuten oikeasti mielenkiintoiseksi. Ite testailin viimeksi tuota Fallen Angel 40 Schecterin 006 deluxella. Surkea oli kyllä kitarakin, sitä ei voi kieltää, muttä säröä sai kyllä ilmoille aivan liian paljon. Pitäisi oman kitaran kanssa olla noita vahvistimia aina olla testaamassa, mutta kun ihminen on laiska otus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)