Aihe: Mut mitä mieltä soittajat on?
1 2 3 4 5 6 7
Martso
14.07.2005 02:22:05
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
risto
14.07.2005 02:39:41

Mut eihän se haittais vaikka pari palleroa sujahtais näkyville ;-) ...
Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia
aisa
14.07.2005 07:21:32
Lukekaahan koko ketju! :) http://tanssi.net/keskustelu/112/114813.html#t

houhou! 8) *slurps*
petriä ammuttiin tuala mettässä.
Musiikkia korville
14.07.2005 08:03:31

Mäkään en oo löytäny sopivia liivejä...

Mutta rehellisyyden nimissä, kyllä varsinkin jenkan tanssimista on mukava seurata.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
El Condor
14.07.2005 08:18:24
Kyllä "ulokkeiden rytmillistä baunssia" on ihan mukava seurata.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
pekkajau
14.07.2005 08:42:18
Letkis on henkilökohtainen suosikkini, jos noin niinku soittajan näkökulmasta asiaa katsotaan!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
Jami
14.07.2005 08:49:07

Tarossa (ravinteli Ylistarossa) sattui kerran eräs rouvashenkilö olemaan melko tuiterissa ja kesähelteellä olkaimettomassa topissa ilman rintsikoita. Jenkan pyörteissä pullahti somasti toinen rinta näkyville topin vähän valuessa. Tuli aika pitkä jenkka kun kitaristi hoki että uudestaan, uudestaan. Rouva itse kun ei asiaa huomannut.

Ihan tosissaan vois todeta että vaateteollisuus ei vieläkään osaa tehdä isorintaisille vaatteita. Ei alus- eikä päällysvaatteitakaan. Että ropleemi on ihan todellinen.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
Ukko
14.07.2005 09:43:11

Ihan tosissaan vois todeta että vaateteollisuus ei vieläkään osaa tehdä isorintaisille vaatteita. Ei alus- eikä päällysvaatteitakaan. Että ropleemi on ihan todellinen.

Eihän se ole ropleemi jos isorintaisilla ei ole vaatteita ;)
Sertzo S
14.07.2005 09:49:27 (muokattu 14.07.2005 09:50:02)
Henkilökohtaisesti pidän pienehköistä , sopusuhtaisista, terhakoista rinnoista, jotka eivät välttämättä tukea tarvitse, mutta nuo liian isot saattavat olla kantajilleenkin ongelma, ettei "tukitoimistakaan" johtuen tee mieli ainakaan letkistä tai jenkkaa muutenkaan tanssia.
pippuri
14.07.2005 09:54:55 (muokattu 14.07.2005 09:56:32)
Kerran kun olin tansseissa ja siinä esiintymislavan edessä katselin hetkenaikaa esiintyvää orkesteria , niin yks äijä daaminsa kanssa ohitseni tanssiessaan tarrasi tissiini kiinni . Onneksi ehdin nähdä minkänäköinen äijä se oli ja jäin odottamaan ,että ne valssaavat uudestaan siitä ohi.
Sieltä ne sitten hetken päästä laahustivatkin ja miehellä oli niin V-mäinen virne naamallaan , että kun ne oli kohdalla, niin meikäläinen potkaisi sitä jalkaterän sisäsyrjällä persuuksiin niin ,että pamaus vaan kuului sen äijän pöksyistä . Oli kyllä ukkelin ilme näkemisen arvoinen:) Daamikin peljästyi sen verran sitä pamausta ,että meni valssinaskeleet sekaisin pitkäksi aikaa.
Orkesterin poikia nauratti ja yks niistä näytti mulle peukkua ylöspäin kun poistuin siitä paikalta pois.
Ei tullut se äijä myöhemmin mitään valitamaan. Jos olisi tullut ,niin olisin sanonut sille vielä pari valittua sanaa.
Perkule , olen mä sen verran tempperamenttinen ,että turha tulla kenenkään kähmimään ilman lupaa .
faith
14.07.2005 10:37:46
Jopas on täällä keskustelunaiheet... =D Voisin vielä tuohon todeta, että ei se jenkka ole aina kovin mieluisaa pienemmälläkään varustuksella, joskin kunnon tukea on luultavasti helpompi saaha.

Mutta en kyllä ite tykkäis jos soittokeikalla tanssijoilla alkaa vaatteet tippua päältä... Ainakaan naistanssijoilla. Sehän ei tietenkään mitään haittaa jos salskeilta nuoriltamiehiltä lähtee vaatteet ;)
"Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas."
Sertzo S
14.07.2005 11:07:39
Kerran kun olin tansseissa ja siinä esiintymislavan edessä katselin hetkenaikaa esiintyvää orkesteria , niin yks äijä daaminsa kanssa ohitseni tanssiessaan tarrasi tissiini kiinni . Onneksi ehdin nähdä minkänäköinen äijä se oli ja jäin odottamaan ,että ne valssaavat uudestaan siitä ohi.
Sieltä ne sitten hetken päästä laahustivatkin ja miehellä oli niin V-mäinen virne naamallaan , että kun ne oli kohdalla, niin meikäläinen potkaisi sitä jalkaterän sisäsyrjällä persuuksiin niin ,että pamaus vaan kuului sen äijän pöksyistä . Oli kyllä ukkelin ilme näkemisen arvoinen:) Daamikin peljästyi sen verran sitä pamausta ,että meni valssinaskeleet sekaisin pitkäksi aikaa.
Orkesterin poikia nauratti ja yks niistä näytti mulle peukkua ylöspäin kun poistuin siitä paikalta pois.
Ei tullut se äijä myöhemmin mitään valitamaan. Jos olisi tullut ,niin olisin sanonut sille vielä pari valittua sanaa.
Perkule , olen mä sen verran tempperamenttinen ,että turha tulla kenenkään kähmimään ilman lupaa .

Lupsautinpa plussan! Teit aivan oikein turakaiselle! :)
baron
14.07.2005 13:38:34

Eikä ees lupa riitä, pitää olla pyyntö!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Jalmus
14.07.2005 15:32:46 (muokattu 14.07.2005 15:33:37)

Saanko luvan?

Edit: ai perhana, joku oli minua nopeampi ja nokkelampi. Olisi pitänyt lukea ketju vaan kiltisti loppuun...
Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää.
Chysleri
14.07.2005 15:49:19 (muokattu 14.07.2005 22:20:26)
Pojat on poikia...joten itselläni kyllä pistää kovastikkin silhmän,kun kauniimman sukupuolen edustaja tanssiloi pitkät päällä....ja jos sattuu muutenki olehman edustavan näkönen,niin mikäs sen mukavampaa katottavaa...pittää vaan varoa ettei komppi mene sekasin..:)

Mutta mutta.....ei se Holomesin Joneksellakhan ole ollu helppoa uimarannalla...!!!
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
pippuri
14.07.2005 18:15:49
Ompas täälä kohteliaita miehiä, kun noin nätisti osaavat lupaa kysyä ;DD
Valitettavasti mun täytyy sanoa kuitenkin ,että katsoa saa muttei koskea.
pippuri
14.07.2005 18:18:49
Lupsautinpa plussan! Teit aivan oikein turakaiselle! :)

Thanks !!! :D
baron
14.07.2005 18:31:35

Ompas täälä kohteliaita miehiä, kun noin nätisti osaavat lupaa kysyä ;DD
Valitettavasti mun täytyy sanoa kuitenkin ,että katsoa saa muttei koskea.

Ilman muuta katsominen riittää, jos katsottavaa on!
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
pippuri
14.07.2005 19:20:47
Ilman muuta katsominen riittää, jos katsottavaa on!

Paha mennä itteensä kehumaan, mutta on mun mieheni niitä ainakin tykkää katsella ( ja koetellakkin ) ;)

Mutta jos tykkää ISOOISTA ( ja roikkuvista,) niin ei niissä sillon paljon katsottavaa ole. Mä kun edustan sitä yleisintä ,eli B-kuppikuntaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)