Magiz 13.07.2005 23:05:12 | |
---|
:D täällähän nyt on erittäin henkevä keskustelu.. :P mua kiinnostais kyllä, mistä olet ostanut? paljon maksoi? niinkun tuolla jo joku kyseli.. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
dictatorsh*t 13.07.2005 23:19:41 | |
---|
HELL-O TO ALL OF YOUR SWINGING PARTS! |
miän vain 14.07.2005 10:30:10 | |
---|
Muistelisin, että ekat istanbulit oli mustilla logoilla, välikauden pellit vihreillä ja nyt taas mustilla. Paitsi se joku erikoissarja. Vihreälogoiset olis kasaria. Tämä ei ole varma tieto. www.cymbalholic.com vois tietää? (myy toi mulle) |
Muistelisin, että ekat istanbulit oli mustilla logoilla, välikauden pellit vihreillä ja nyt taas mustilla. Paitsi se joku erikoissarja. Vihreälogoiset olis kasaria. Tämä ei ole varma tieto. www.cymbalholic.com vois tietää? (myy toi mulle) Eli kaikesta päätellen toi on sitten kasari. Pitää laittaa tonne cymbalholicciin kanssa viestiä. Ja en myy. |
dictatorsh*t 14.07.2005 14:07:13 | |
---|
www.cymbalsonly.com :sta tuli vastausta symbaalista. Hi! Hello from New York State! Your English is great - much better than my Finnish! :) I looked at your pictures, and what you have is an Istanbul ride made sometime before the company split in 1996. We call these rides made from this era Pre-Split Istanbuls. There isn't any real way to tell the age of your particular piece, but it's definitely before 1996. I'm guessing sometime in the early to mid 90s. It doesn't appear to be as old as the 80's, but it could be from the late 80's as a possibility. It looks to be in very good shape! I know this isn't a lot of information for you, but I hope it helps a little! Greetings! Tony Että semmosia. Huippupeli yhtäkaikki. |