Aihe: Bassosoolon SM Tavastialla
1 2 3 4 58 9 10 11 1234 35 36 37 38
Nelikielipiru
14.07.2005 08:57:55

Juu kiits.Sovittiin sen toisen kanssa et tehään just tollanen shöy missä toinen komppaa ja toinen sooloilee silla vuoropuhelu systeemillä.Hyvä soittaja kun oli se toinen niin meni ihan itestään se.
Jotain kehuja myös siitä kuulin.

Paras kuiteski voitti.

Joo näinhän se on, oliks muuten mones kerta oli mukana? Ainiin pitää viel sen verran hypettää sun vetoo v****u mikä groovi sul oli kyl.
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta.
Keny
14.07.2005 09:00:48
Joo näinhän se on, oliks muuten mones kerta oli mukana? Ainiin pitää viel sen verran hypettää sun vetoo v****u mikä groovi sul oli kyl.

Toka kerta mulle.Kiits viellä...tohon grooveen oonkin yrittäny satsaa mut pikkuhiljaa.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Nelikielipiru
14.07.2005 09:05:51

.tohon grooveen oonkin yrittäny satsaa mut pikkuhiljaa.

No eipä oo menny hukkaan satsaaminen, se eka veto kyl grooveltaan paras. munsta...
Nelikielipiru
14.07.2005 09:13:22

Arvahan siellä kanssa (tunnistin basson mikistä), muttamutta eikös se Hemmokin ollu sitten kanssa antamassa oman panoksensa "kiss my bass" paidalla koristettuna?
pardy
14.07.2005 09:15:37

Kuka voitti? Tai yleensäkään mitkä oli sijoitukset?
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
hemmo
14.07.2005 09:16:35

Arvahan siellä kanssa (tunnistin basson mikistä), muttamutta eikös se Hemmokin ollu sitten kanssa antamassa oman panoksensa "kiss my bass" paidalla koristettuna?

Juu, olin eka. Hileellä vedin.....jotain, harmistuneena, et arva ei päässy laulaan miun kanssa ja sit laulumikki ei pelannu. Mut muuten oli kivaa.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili "Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva
Keny
14.07.2005 09:17:24

Oli juu molemmat siellä.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Nelikielipiru
14.07.2005 09:26:15

Juu, olin eka. Hileellä vedin.....jotain, harmistuneena, et arva ei päässy laulaan miun kanssa ja sit laulumikki ei pelannu. Mut muuten oli kivaa.

Taisit yrittää sitä 1min kestävää spiikiä?? Joo oli kyl todella Gary Glitter mallinen soitin.. =)
EkiEkiEki
14.07.2005 10:04:45 (muokattu 14.07.2005 10:06:54)
Juu kiits.Sovittiin sen toisen kanssa et tehään just tollanen shöy missä toinen komppaa ja toinen sooloilee silla vuoropuhelu systeemillä.Hyvä soittaja kun oli se toinen niin meni ihan itestään se.

Paras kuiteski voitti.

Hyvin vedetty toi shöy. Muija luuli että olitte kavereita ja olitte soitelleet ennenkin.

Mun mielestä teidän semifinaalipari oli kyllä todella tasaväkinen ja itse olin nippanappa eri mieltä sen tuloksen kanssa.

Voiton kyllä korjasi oikea mies.
J.Hollström
14.07.2005 10:11:24
Voiton kyllä korjasi oikea mies.

Eli kuka?
Lux
14.07.2005 11:09:21 (muokattu 14.07.2005 11:09:42)

Bassosoolon Suomen mestari 2005 on Tuomo Vierimaa, joka vakuutti sekä tuomariston että yleisön persoonallisella ja taitavalla esityksellään.

Tuomon taisteluparina semifinaalissa oli Arvaa-Kukka, ja toinen semifinalistipari olivat Keny-mummo ja Imre Szabo. Finaalissa Tuomo voitti Imren niukasti yleisön huutoäänetyksellä.

Kiitos jälleen kerran kaikille osallistuneille sekä yleisölle!

Laittakaapa tähän vielä mahdollisia kuvia ja tunnelmia, ja palataan sitten asiaan vuoden päästä.
vapaus veljeys vandalismi
pardy
14.07.2005 11:43:25

Bassosoolon Suomen mestari 2005 on Tuomo Vierimaa, joka vakuutti sekä tuomariston että yleisön persoonallisella ja taitavalla esityksellään.

Tuomon taisteluparina semifinaalissa oli Arvaa-Kukka, ja toinen semifinalistipari olivat Keny-mummo ja Imre Szabo. Finaalissa Tuomo voitti Imren niukasti yleisön huutoäänetyksellä.

Kiitos jälleen kerran kaikille osallistuneille sekä yleisölle!

Laittakaapa tähän vielä mahdollisia kuvia ja tunnelmia, ja palataan sitten asiaan vuoden päästä.

Olisiko tätä mahdollista järjestää tulevina vuosina viikonloppuajankohtana, jolloin osanottokin olisi varmasti suurempi? Itsekin olisin toki täältä kauempaakin tullut mutta kun aamulla on sitten taas töitä.
"Jos vanhana taatana on vielä pillu päälimmäisenä mielessä niin sitten voi ainakin olla hyvillä mielin siitä että elämä on eletty just niinkuin pitääkin." -absqua
Lux
14.07.2005 11:47:59

Olisiko tätä mahdollista järjestää tulevina vuosina viikonloppuajankohtana, jolloin osanottokin olisi varmasti suurempi? Itsekin olisin toki täältä kauempaakin tullut mutta kun aamulla on sitten taas töitä.

En usko.
Tapahtuma on osa Tavastian kesäklubeja, tai "kesäklubeja" johtuen niiden epäsäännöllisyydestä. Niiden aika on kuitenkin heinäkuussa, ja kuten tiedämme, heinäkuun viikonloput ovat täynnä tapahtumia. Bassosoolon SM on nyt kolmena vuonna järjestetty Ruisrockin ja Tuskan välisenä keskiviikkona.

Voihan sitä kerran tulla juhlimaan tai diggailemaan vähemmälläkin alkoholilla ja yöunilla.
vapaus veljeys vandalismi
fox
14.07.2005 12:13:43

Paras kuiteski voitti.

Rispektiä rumpalilta! Onhan basisti aina rumpalin paras kaveri! Hyvä Keny! *rispektoi*
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
rantanplan
14.07.2005 16:20:01
"Ei kuulosta kovin järkevältä", sanoi Kani. "Ei", sanoi Puh nöyrästi. "Ei kuulostakaan nyt kun sen sanoo. Sitä ennen se kuulosti aivan järkevältä."
Wil-J
14.07.2005 18:10:50 (muokattu 14.07.2005 18:11:54)
Onnea Arvaa-Kukalle ja Kenylle hyvistä sijoituksista! Mahtavan näkönen meininki, harmi etten päässyt paikalle... Eikö Ördää saatu kammettua lavalle sittenkään?
Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986.
M-Juhana
14.07.2005 23:53:06

Pari kuvaa löytyypi täältä:

http://community.webshots.com/album/394809713ZoZwsV

Mahti-olon-tuntuinen meno !!!

Hyfä Keny & A-K !!!
You know we ain’t too good looking, But we are satisfied -LEMMY-
Aki
15.07.2005 00:17:47

http://community.webshots.com/album/394809713ZoZwsV

HAH! Mahtavan kuvan ootte musta saanu... :P

Oli mainion hauska meininki koko illan! Hyvä ettei näitä hommia oteta tän vakavammin.... :)

Taito, show, ja mielikuvitus olivat voittajalla kyllä ihan oikeasti voittoon oikeuttavia, sitä ei voi kieltää. Mutta mainioita soittajia oli kyllä enemmänkin kuin ne semi-finaaliin valitut 4 kpl.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
Funkie
21.07.2005 11:38:56

Vaikuttaa siltä näitten kuvien perusteella että meininki oli mahtava :P
''Häipykää, meitä on yks kolmee vastaan!''
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)