Aihe: Qstock
1 2 3 4 5 6 7
la m quina
14.07.2005 01:46:53 (muokattu 14.07.2005 01:47:16)
Ei yhtään kiinnostavaa orkesteria.

Qstock lämmittelyssä soittaa Endstand! THUMBSUP!
Valterr
14.07.2005 01:48:38 (muokattu 14.07.2005 02:07:21)
Edit
kupteri
14.07.2005 02:47:04

Kahden päivän lippu on ittelle ja emäntä siskoineen seuraa mukana perjantaina. Lauantai menee sitten "yksin" :-)

Perjantailta ainakin kiinnostavat tai "kiinnostavat" (seura vie mennessään):
- Negative
- Apulanta
- CMX
- Kuolleet Intiaanit(?)

Lauantain mahdolliset valinnat:
- Charon
- 69 Eyes
- Mokoma
- Faff-Bey
- Kotiteollisuus
Plus muita siinä sivussa. Eihän se niin tarkkaa aina ole :-)
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
Super-Jari
14.07.2005 04:36:20
Onhan tuolla Bjav ja - voi jumalauta - HOURATRON!!

Bjav ois ollu tarkotus nähä, mutta oon töissä perjantaina. Ei lippua siis.
Mä oon kovasti imutikkari hikisen naisvartalon perään.
-Jannu
Super-Jari
14.07.2005 04:36:36
Ei yhtään kiinnostavaa orkesteria. Mutta suurin osahan sinne vain meneekin näyttäytymään vaikkei kiinnostaisi orkesterit, typerää.

Mikäs juttu tämä on?
-Jannu
Heviasmo
14.07.2005 12:29:05
Olen menossa, kuten viime vuonnakin.

Perjantaina ei nyt varsinaisesti tule muuta tehtyä, kuin pyörittyä oman porukan mukana. CMX:n meininki pitää ainakin tarkistaa.

Lauantaina onkin sitten enemmän bändejä miun mieleen, kuten The Blaster Master, Mokoma, Finntroll, Rotten Sound ja Kotiteollisuus.
Luultavasti rikon niskani Rotten Soundin aikana... mutta ei se haittaa!
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
salmivaara
14.07.2005 12:37:20

Coffinshakers, jumalauta!
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
la m quina
14.07.2005 12:59:34
Olen menossa, kuten viime vuonnakin.

Menet vain näyttäytymään.
Heviasmo
14.07.2005 13:55:33
Menet vain näyttäytymään.

Naulan kantaan, pitäähän sitä kirkuville faneille nimikirjoituksia ja epäseksikkäitä ilmeitä jakaa.
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
Buusteri
14.07.2005 14:02:04

Miten muuten on, löytyykö tällaisesta suhteellisen paljon kevyeen musiikkiin painottuvasta festarista sitä hevikansaa paljoltikin, joka rikkoo niskansa esim Rotten Soundin eturivissä yltiöpäisesti mossaamalla?

Itselle tulee elämäni ensimmäinen Qstock tänä vuonna..
Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi..
drummer88
14.07.2005 14:08:16
Mokoma ja Rotten Sound. Ja Stam1na ehkä jos ei oo jano.
"Hit your drums like your ex-girlfriend, beat the fuck out of them"- Kevin Talley
la m quina
14.07.2005 14:12:09
Miten muuten on, löytyykö tällaisesta suhteellisen paljon kevyeen musiikkiin painottuvasta festarista sitä hevikansaa paljoltikin, joka rikkoo niskansa esim Rotten Soundin eturivissä yltiöpäisesti mossaamalla?

Eihän tuolla muita olekaan, k heviurpoja mossaamassa ja puukottelemassa.
salmivaara
14.07.2005 14:15:23

Toivottavasti ei.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
aikavaikea
14.07.2005 14:22:21
Toivottavasti ei.

Ei niin, mä ainakin menen vain näyttäytymään. Yksikään orkesteri ei kiinnosta.
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
salmivaara
14.07.2005 14:29:50

Ei niin, mä ainakin menen vain näyttäytymään. Yksikään orkesteri ei kiinnosta.

Juuri näin.
Valterr
14.07.2005 14:40:24
Mikäs juttu tämä on?

Eikun Apulanta-yhtyeen Toni Wirtanen tuossa joskus pari vuotta sitten TV-chatissa meuhasi että sitä vituttaa festivaaleilla ihmiset joita ei orkesterit kiinnosta ja sinne mennään vaan näyttäytymään paikallisille että täällä sitä minäkin olen..

Ois pitänyt vissiin laittaa huutomerkki ja pari ykköstä lauseen perään.
aikavaikea
14.07.2005 14:56:04
...sitä vituttaa festivaaleilla ihmiset joita ei orkesterit kiinnosta ja sinne mennään vaan näyttäytymään paikallisille että täällä sitä minäkin olen..

Tonilla ei käynyt mielessä, että festareilla on yleensä paljon bändejä ja joukossa voi olla useampikin ihminen, joka ei innostu kympillä ihan jokaisesta bändistä.

Ei vaan, jotenkin luulen, että Toni tuossa kritisoi lähinnä sitä wanna-be julkkisjengiä joka tulee vippilipuilla sisään ja lähinnä vain hengaa backstagella yrittäen olla parasta kaveria artistien kanssa ja kitaten ilmaisviinoja, eikä voisi vähempää olla kiinnostunut siitä kuka soittaa lavalla.
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
la m quina
14.07.2005 16:41:52
Voiko näitä tyyppejä alkaa tuomitsemaan?
Ilmanen viina ei maksa mitään.
Super-Jari
14.07.2005 20:20:48
Mulla taitaa jäädä tämä vuosi välistä. Kukaan kavereista ei ole menossa. Eipä sitä viitsi yksin harhailla siellä.

Jake on menossa molempina päivinä. Vai ootko valinnu puolen sillekkin.
-Jannu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)