Aihe: Roland Microcube nauhoituskäytössä
1
Billsner
14.07.2005 07:16:04
Mikset osta rikkinäisen v-ampin tilalle uutta samanlaista? :) Itse olen huomannut tuon vehkeen mahtavuuden vasta nyt kun olen alkanut nauhoittelemaan juttuja. Ei vois olla helpompaa. Microcubessa ei ole kaiutinmallinnuksia ja se taas ei ole hyvä juttu nauhoittelun kannalta. Muuten se on kyllä ihan jees vehje. Jos noista kahdesta pitäisi valita niin minä ottaisin POD:in vaikka siinä olisikin kaikkea ylimääräistä juttua mitä et tarvitsisikaan (en minäkään käytä kuin kahta eri presettiä v-ampissa :)
Nej till livet.
lingis
14.07.2005 10:39:30 (muokattu 14.07.2005 10:44:59)
Mikset osta rikkinäisen v-ampin tilalle uutta samanlaista? :)

Musta siinä oli jotenki kuolleet soundit ja mielellään ottais jonkin uuden ja erilaisen lelun ihmeteltäväksi :)

EDIT: Ja tuosta kaappimallinnuksen puutteesta. Se ei kyllä kuulosta hyvältä, jotenki oletin että tuossa olis kaappimallinnus :(.
Olis kiva kuulla täysin raakaa, täysin käsittelemätöntä, nauhoitussoundia jos joku on sattunut semmoista taltioimaan.
efunkelist
14.07.2005 15:56:30

Microcubessa ei ole erillistä mahdollisuutta säätää kaappimallinnosta mutta jokainen vahvarimallinnos kyllä sisältää siihen sopivan "kaiutinmallinnoksen" - valittu soundi on aivan valmis linjasoittoäänitykseen, joten kaiutinmallinnosten puuttuminen ei pitäisi olla ongelma.

Mä luotan microcubeen kun pitää saada soundeille helppoa mobiliteettia. Microcube mahtuu juuri sopivasti ison reppuni pohjalle.

Mun mielestä silkkaan äänittämiseen POD voisi olla parempi, mutta microcube kun tekee muutakin niin se on iso lussa se.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)