Aimo 29.07.2004 20:59:39 | |
---|
Perfect Chaos oli kyllä kovin. Valtavan tiukasti soittavat. PMMP oli kyllä positiivinen yllätys, nehän osaa oikeasti laulaa, lavashowstakin kyllä tykkäsin. Diablo oli jees, mutta mielestäni laulaja vetää livenä huonommin kuin levyllä (ne "poika pohjanmaan"-osuudet on ihan karmeita). Muitapa en kauheasti katellu, jotkut technicolourit ja uniklubit eivät ansaitse mainintaa. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Kulkunen 30.07.2004 00:59:12 | |
---|
Tunnistiko kukaan mua? Mää olin se mustiin pukeutunu. The downward spiral never ends. |
Alpha 30.07.2004 02:09:46 | |
---|
Tunnistiko kukaan mua? Mää olin se mustiin pukeutunu. Juu ja varmaan moni näki miutki, vaikken paikalla ollukkaan. Mullon pitkät mustat hiukset... |
Super-Jari 30.07.2004 08:48:26 | |
---|
Tunnistiko kukaan mua? Mää olin se mustiin pukeutunu. Mää tunnistin. Näikkö mut, mulla oli jotain luumunkiviä suussa? |
Aimo 30.07.2004 11:26:57 | |
---|
Kun pukeutumisasioihin kerran mentiin, niin itseäni hiukan huvitti mennä Perfect Chaoksen keikalle, kun oli muu porukka varsin mustanpuhuvaa, itsellä oli räikeän oranssi t-paita kokoa 152cm, edessä lukee "RAMI RENKO". Olin heavy-uskottava. Sitten tuli tuttavani basisti-antti vielä ennen keikkaa käymään siinä jonon edessä ja ekana heristi nyrkkiä ja sano "saatanan hipit" mulle ja rouvalle. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Kulkunen 30.07.2004 11:59:48 | |
---|
Mää tunnistin. Näikkö mut, mulla oli jotain luumunkiviä suussa? Aijjoo, yritin ottaa vauhtia ja potkasta, mutta siirryit perkele ja juoksin sata metriä mehtään. Huomaako että heräsin justiin? The downward spiral never ends. |
Super-Jari 13.07.2005 19:33:02 | |
---|
Alkaa lähestyä taas. Ketä muita tulossa? Mä oon kovasti imutikkari hikisen naisvartalon perään.
-Jannu |
la m quina 13.07.2005 19:47:15 | |
---|
Ei jaksa maksaa, kun festareilla on n. 5 bändiä jotka haluaisin nähdä. Eikä ees mitään harvinaisempaa herkkuu. |
aikavaikea 13.07.2005 20:18:15 | |
---|
Alkaa lähestyä taas. Ketä muita tulossa? Ilmeisesti lauantaiksi vääntäydyn. Vaimo pakotti. Eikä itse tule mukaan, yksin minut matkaan työntää. Mitä tästä pitäisi ajatella? What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Super-Jari 13.07.2005 20:21:31 | |
---|
Ilmeisesti lauantaiksi vääntäydyn. Vaimo pakotti. Eikä itse tule mukaan, yksin minut matkaan työntää. Mitä tästä pitäisi ajatella? Vaimosi on hyvä ihminen. Mä oon kovasti imutikkari hikisen naisvartalon perään.
-Jannu |
aikavaikea 13.07.2005 20:44:58 | |
---|
Vaimosi on hyvä ihminen. Paras. What do you think you're doing???
That's no way to treat an expensive musical instrument! |
Hirvi 13.07.2005 20:49:10 | |
---|
Pitää varmaan tulla tänäkin vuonna, kun on tuo lippukin ostettu. Rokkaa kuin hirvi! |
Ukkosenjumala 13.07.2005 21:22:14 | |
---|
Lauantaina aattelin käydä vilkasee Stam1nan, Mokoman ja Kotiteollisuuden. Ja jos jaksais vähä aiemmin vääntäytyä ni voishan ton Zero Ninen & Finntrollinki tsekata.. Kai se on sitten niin... |
Kulkunen 13.07.2005 21:33:05 | |
---|
Kahen päivän lippu jolokuttaa tuossa tietokonneen vierellä. Perjantai ei suunnattoman mielenkiintonen oo, mutta Velcran ainaki käyn pokuamassa. Lauantaina tulleeki sitte kiire, jos haluaa kaikki mielenkiintoset käyä kattomassa. Stam1naa ootan innolla. "I'd rather listen to the death rattle of my only child than have to listen to that fucking shit." -David Cross |
KoRn88. 13.07.2005 21:39:18 | |
---|
saatanpa tuonne tullakkin kun lähellä asun, mutta riippuu vielä hyvin paljon rahatilanteesta. Ei mulla mitään älyttömän kovia suosikkeja tuolla kyllä edes ole, mutta Rotten soundin ja mokoman haluaisin kyllä nähdä. |
la m quina 13.07.2005 22:56:37 | |
---|
Perjantai ei suunnattoman mielenkiintonen oo Onhan tuolla Bjav ja - voi jumalauta - HOURATRON!! |
Morris on acid 13.07.2005 23:29:55 | |
---|
Luulisin olevani paikalla, ku on kahen päivän lippu ja matkaakin paikan päälle varmaan puoli kilometriä. Hyviä orkestereitahan tuolla on useampi. |
sunder 14.07.2005 00:39:39 | |
---|
Kumpanakin päivänä. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
Buusteri 14.07.2005 01:25:18 | |
---|
Lauantaiksi tulen ja tähtäimessä ainakin Rotten Sound, Stam1na ja Mokoma. Jos säät sallii niin minut tunnistaa m.netin paidasta, sekä pitkästä rastaletistä.. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
Ei yhtään kiinnostavaa orkesteria. Mutta suurin osahan sinne vain meneekin näyttäytymään vaikkei kiinnostaisi orkesterit, typerää. |