Aihe: Sormien hiertyminen
1 2
Sunkka
13.07.2005 15:16:08
Joskus ainakin minulla sormenpäät kovettuu liikaa. Ei tunne enää kieltä sormen alla ja bendeissä kielet lipsuu sormista. Ja fakta on se, että vaikka kuinka treenaa niin iho aina välillä sormenpäistä repeilee/uusiutuu... Ei ole ihmisen nahka ikuista. Itse olen soittanut aina niin kauan kuin hyvältä tuntuu eikä satu. Hölmöä kiduttaa itseä. Nykyään 17v. kokemuksella on sormenpäistä jo kait tunto hävinnyt kun ei kipua tunne lain... Alussa muistan kyllä helvetillisen tuskan aina soittamisen jälkeen, mutta treeniä, treeniä vaan!!
Oceancalibra
13.07.2005 21:48:37
reeniä poika, sitä määki oon tässä reenannu, ostin sähkökitaran pari päivää sitten..
moottorisaha
13.07.2005 23:53:35

Itse huomasin, että jos vetää bendeihin voimakkaanpuoleista vibraatoa, niin sormenpäihin sattuu aluksi jonkun verran, mutta tuokin häviää suht nopeasti.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
P-Nut
14.07.2005 00:02:18

Niin, kärsivällisyyttä siihen harjoittelemiseen. Minusta ihon repeileminen ei ole merkki siitä, että on harjoitellut tarpeeksi, vaan se on merkki pelkästä typeryydestä. Voi jeesus... parhaita vastauksia ikinä.
:€
risto
14.07.2005 02:53:22

Tää kyll kuuluu Aloittelijoiden osastolle, mutt treenamalla oikeita harjoituksia tilanne paranee...
Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia
TheRagDoll
14.07.2005 05:29:38
Se johtuu siitä, kun et soita tarpeeksi :) Mitä enemmän ja pidempään (vuosissa) soitat, sitä kovemmaksi sormenpäät tulevat ja nuo ongelmat häviää.

Tähän asiaan mahdollisesti voi myös vaikuttaa se, Jos Kielesi ovat liian kireällä..=Ylävireessä, silloin ainakin helposti voiski iho repeillä,etenki jos 2h:ki joskus soitat..
Mua Saa Pelätä.
Tmp
14.07.2005 10:21:49
Yritetään nyt vielä kerran: Jos iho repeilee sormista niin soittotekniikka on perseestä.

Tuotakaan en voi täysin allekirjoittaa.
"Suhteellisuusteorialla on merkitystä silloin kun puhutaan suhteellisista nopeuksista." -Krice
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)