Aihe: Poltto-ohjelmien nopeudet
1
Loopis
11.05.2003 14:46:51
Kertokaapa poltto-ohjelmia joilla voi polttaa nopeudella 1x. Mulla on itsellä koneessa Nero mutta sillä pääsee vaan hitaimillaan oliko se nyt 8x.
Fortune
11.05.2003 15:45:19

Miksi haluat polttaa 1x nopeudella? Onko polttava-asemasi noin hidas? Vai onko sinulla ylimääräistä aikaa, että haluat odottaa että levyn poltossa menee 67minuuttia? :)

Minä ainakin poltan audiolevyt 1x-nopeudella. Syynä se, että nopeammin polttaessa tuppaa tulemaan virheitä ja se kyllä pistää harmittamaan.

Kaipa nuo uudet asemat jo kykenevät tekemään nopeammallakin poltolla hyvää jälkeä, mutta itse en luota spekseihin yms. vaan pelaan varman päälle.
Loopis
11.05.2003 16:56:55

Minä ainakin poltan audiolevyt 1x-nopeudella. Syynä se, että nopeammin polttaessa tuppaa tulemaan virheitä ja se kyllä pistää harmittamaan.

Just tätä tarkotin, eli kun teen meidän demostudiossa esim oman bändin kanssa demoja ja sitten miksaan ja masteroin niin haluaisin tehdä tuotoksesta masternauhan nopeudella 1x jotta master on laadultaan paras mahdollinen. Laitteet mulla on kumminkin hyvät eli kyllä mun kone kykenee polttamaan vaikka 48x mutta siitä nyt ei ole kyse.
Loopis
11.05.2003 16:58:52

Minä ainakin poltan audiolevyt 1x-nopeudella

Mikä poltto-ohjelma sulla on?
Cornflake
11.05.2003 17:50:02
Onhan sillä toki teoriassa merkitystä millä nopeudella polttaa. Totta lienee seikka että nopsalla käristetystä jää aina jotain pois.

Itse en ole kyllä moista ongelmaa huomannut. Poltan kuitenkin varmuuden vuoksi kaikki, bändin demoista alkaen, x6 nopeudella. Tuon kiireempi mulla ei itseasiassa olekaan.

Ainakin omalla Nerollani (5.5.7.2) pystyy polttamaan x1 nopeudella jos välttämättä haluaa.

n/s. Pearl Jam - Yellow Ledbetter
Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa!
poppamies
12.05.2003 00:09:32 (muokattu 12.05.2003 00:10:18)

Kertokaapa poltto-ohjelmia joilla voi polttaa nopeudella 1x. Mulla on itsellä koneessa Nero mutta sillä pääsee vaan hitaimillaan oliko se nyt 8x.

No, siina Neron viimeisessä ikkunassa missä painat "Burn" nappia on valikko.
Toinen keino on että laitat sen Wizardin kiinni ja sitten valitsen sieltä manuaalisesta laatikosta "Burn" läpyskän. Siellä kans löytyy vastaava valikko 1- aina jokonkin saakka, mulla 12.
"G-strings are for strippers"
krushing
12.05.2003 02:11:53

hmm...mulla ei oo taas ollut mitään ongelmia noilla 20x-poltetuilla levyillä, eikä ole edes hylsyjä tehnyt. plextorin dvd/cdrw-asema. on kyllä suht uusi cd-soitinkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)