Aihe: Halpis-Iban humpparin kytkeminen?
1
Speak Of The Devil
13.07.2005 18:22:55
Tommonen pitäis saada kytkettyä oikein. Johtoja on kolme kappaletta, valkonen, punanen ja paljas. Mikä menee mihinkin ja vaikuuttaako asiaan millään lailla se, että alunperin kitarassa oli myös kaksi kappaletta ykskelasia joita en nyt kuitenkaan jaksa kytkeä (mikkivalitsin tietenkin jää välistä pois)?

Volumepotikalta eteenpäin taitaa mennä hyvin pitkälti tämän mukaan? http://www.seymourduncan.com/websit … ort/schematics/1hum_1vol_1tone.html

Voiko volumepotikan maadoittaa ko. potikan kuoreen ja tarkoitetaanko central groundilla jakin maadotusta?
Speak Of The Devil
13.07.2005 20:35:04
Aah joo, mulla jäi kai ajatus jotenkin kesken englannin ymmärtämisessä, käännöksen tajusin mutta merkitystä en :I Eli jakilta johto potikan kuoreen ja myös tallalta samaan paikkaan?

Kitara on muutaman vuoden ikänen GSA60. Ibanezin sivu sanoo niissä nykyään olevan joku PSND2, liekö sama ku mulla.
Gypsy
13.07.2005 21:02:51
Eli jakilta johto potikan kuoreen ja myös tallalta samaan paikkaan?

Joo.

Kitara on muutaman vuoden ikänen GSA60.

Sitten johtojen värien PITÄIS olla niin, että valkonen = musta tossa Duncanin kytkennässä (kuuma). Ja punanen = punanen ja valkonen Duncanin kytkennässä (Eli jos sen laittaa maahan, niin mikki puolittuu, ja jos ei liitä mihinkään niin toimii humbuckerina).
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
Speak Of The Devil
14.07.2005 21:14:57
OK, yritän selvitä näillä ohjeilla. Kiitokset avusta :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)