_Petri_ 12.07.2005 20:32:53 | |
---|
Onks toi pelimies se pakkeja biisi? Joo. "Tänä iltana ei tuu pakkeja." PROG OUT WITH YOUR FROG OUT |
Aimo 12.07.2005 21:56:21 | |
---|
Maija Vilkkumaan se joku kesärallatus on kyllä niin tekemällä tehty kesähitti, että huh. Aika turhat sanat ja muutenkin varsin käänteisoivaltava kappale. Tehty hitti. Haisee rahalta. Ikävä sanoa Maijasta näin, arvostan häntä paljon, mutta hirveä kappale. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
spank aki 12.07.2005 22:20:22 | |
---|
|
salmivaara 13.07.2005 10:44:45 | |
---|
Aamulla tuli YleX:ltä joku hirveä kesäjollotus, oisko ollut Anssi Kelan biisi? Oisko siinä ainesta? En tosin tiedä että oliko biisi tämän kesän satoa. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Hate 13.07.2005 11:11:48 | |
---|
Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
tähtivaeltaja 13.07.2005 14:10:49 (muokattu 13.07.2005 14:11:41) | |
---|
Kyllä minäkin äänestän Martti Vainaan pelimiehen puolesta. En ilmeisesti ole kuunnellut kaupallisia junttiradioita (kiss/nrj) tarpeeksi, koska tuntuu ettei mikään suuri suomalainen tuotebändi ole ärsyttänyt elämääni minkäänlaisella liukuhihnahitillä. |
Miten voi keretä yhden viikonlopun aikana niin paljon kyllästyä yhteen biisin, kuin mitä minä tuohon Martti Vainaan ralliin. Ruisrockissa se soi jokaikisestä mankasta, meni hermot. Se on aivan karmea. |
32788 13.07.2005 15:25:37 (muokattu 13.07.2005 15:25:51) | |
---|
Aamulla tuli YleX:ltä joku hirveä kesäjollotus, oisko ollut Anssi Kelan biisi? Oisko siinä ainesta? En tosin tiedä että oliko biisi tämän kesän satoa. Juontaja sanoi radiossa, että se on Anssi Kelan uusi sinkkubiisi Karhusaari. Joka meinaa sitä, että kohta sitä tulee taas kokonainen levyllinen... |
Jormaz 13.07.2005 15:31:48 | |
---|
Joka meinaa sitä, että kohta sitä tulee taas kokonainen levyllinen... Helvetti.. kohta saadaan taas kuulla tosi mielenkiintoisia tarinoita siitä mitä joku nummelalainen Anssi harrasti kavereidensa kanssa amisiässä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
JCM 13.07.2005 15:42:43 | |
---|
Huh, onneks on jääny Schnapit, Crazy frogit, lomanin City boit ja kaikki muutkin kuulematta. olen onnistunut väistelemään radioaaltoja kiitettävästi. Ei tartteta kesähittiä, oispa yks kesä ilman:) Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
aivokuolio 13.07.2005 16:16:42 | |
---|
PMMP:n Kumivirsi on kesän paras hitti, vaikkei luonnollisesti soikaan muualla kuin YleX:llä. mustan huoneen testi. |
-Spade- 14.07.2005 07:51:17 | |
---|
Huh, onneks on jääny Schnapit, Crazy frogit, lomanin City boit ja kaikki muutkin kuulematta. Niin jäi mullakin toissapäivään asti, mutta sitten radiosta pärähti soimaan tuo Pelimies. Vaihdoin toiselle kanavalle ja sieltä tuli se Salarakas-jollotus. Ojasta allikkoon, sanoisin. Mongo mogo! |
Jag 15.07.2005 01:30:08 | |
---|
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Pelsi 15.07.2005 13:32:17 (muokattu 15.07.2005 15:30:45) | |
---|
Helvetti.. kohta saadaan taas kuulla tosi mielenkiintoisia tarinoita siitä mitä joku nummelalainen Anssi harrasti kavereidensa kanssa amisiässä. Niin me pojat siellä kuljettiin metsässä pontikkaa keitettiin Pera vähän viiksiään kasvatti Mutta sitten ajoi ne helvettiin oli mulla silloin myös korolla yöt mä vietin jossain horolla sen kans ei olla enää yhdessääh kaikki sanoo sääh sääh sääh EDIT: Niin, ja se Pelimies on varma kesähitti. Pelimiehestä tulikin mieleen puujalkavitsi: Mistä tietää, että Martti Vainaan laulaja tahtoo lopettaa polttamisen? -Se laulaa että "Tänä iltana ei tupakkeja" THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Jag 24.07.2005 03:36:20 | |
---|
"Tänä iltana ei tupakkeja" wanaha "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Ritsie 24.07.2005 10:46:47 | |
---|
No sitten oli joku outo, vähän samanlainen kun tuo Dragostea Din Tej, joku venäläinen uus biisi. Laulovat jotakin että balla da lii ja hokivat julkimoitten nimiä. Ilkka Kanervan pallia jahtaa neljä vahvaa ehdokasta. |
jazzmies 24.07.2005 10:55:48 | |
---|
Tehty hitti. Haisee rahalta. Ikävä sanoa Maijasta näin, arvostan häntä paljon, mutta hirveä kappale. Eikös ne hitit tehdä aina ja eikös hittien tarkoituksena ole takoa rahaa. Tee sitten parempi biisi ja keksi parempi kertsiriffi. Lainaahan se jostakin, mutta niin lainaavat myös kromosomisi. |