Joo no kyllähän noi toimitusajat on mitä on, jos tuotetta ei varastosta löydy. Nimimerkillä, syyskuussa tilasin ja tuotteen sain tammikuun loppupuolella :/ Melko mukavaa päivää kaikille. |
DaKiller 13.07.2005 11:38:23 | |
---|
Joku _voisi_ vastata tähän niin, että säästetyllä summalla ostaa kahvipaketteja ainakin vuoden tarpeiksi ja juttuseuraa löytää paljon muualtakin kuin musaliikkeistä. Itsehän en kuitenkaan ota asiaan kantaa. :) Juurikin näin.... Ja kuten sanoin, sieltä mistä halvimmalla saa - palvelee kyllä meikäläistä parhaiten. Kyllä Thomannilla on nuo takuuasiat paremmin, kuin hyvin hoidossa. |
Hate 13.07.2005 13:17:30 | |
---|
Itsekkin tässä thomannilta olen tilaamassa. piti jo enne kesälomaa tilata bassovahvistin, mutta jäin odottamaan kaveri jonka piti tulla samaan tilaukseen mukaan niin menisi postimaksut puoliksi, sillä onhan 20 € loppuen lopuksi iso raha. sillä saa vaikka 10 litraa mansikoita. yli kuukauden odottelin, ja sitten kaveri totesi, että hän ostaakin tuotteen paikallisesta musiikkiliikkeestä. hetken otti päähän. varmaan tänään tai huomenna tilaan tuolta thomannilta kyseisen Behringer 120 w bassocombon. ja ison kasan piuhoja, adaptereita, bassolaukun, sun muuta. Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
saha 13.07.2005 13:20:10 (muokattu 13.07.2005 13:20:26) | |
---|
Ostin tässä toukokuussa itelle basson (Warwick Rockbass Corvette 4) Musiikkikullakselta ja tinkasin hinnaksi 390e. Thomannilla tämä ois maksanu 469, jos ette usko mulla on kuitti tallella! Ja sain vielä hihnan kaupan päälle! Hintaeroa oli siis 79e! Eli kaikki Oulun Musiikkikullakselle soitinostoksiin! http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-169235.html Kyseisessä liikkeessä luki tämän kepukan lappusessa 625e, se oli viivattu yli ja vieressä seisoi 550e. Eli varsin edullista on Kullaksella. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Speak Of The Devil 13.07.2005 18:39:41 | |
---|
Mitäs tuohon tilaukseen pitää merkata postinumeron eteen? FI, FIN, Finland vai jotain muuta? Ja sisältääkö 50 euron hintaraja kulut, eli riittääkö kun ostaa varsinaisia tuotteita 30 eurolla? GHS:n kielet näyttäis olevan halpoja tuolla, saakos mistään päin Suomenmaata tilattua halvemmalla? |
Pikkis3 13.07.2005 19:42:08 | |
---|
Mitäs tuohon tilaukseen pitää merkata postinumeron eteen? FI, FIN, Finland vai jotain muuta? Ja sisältääkö 50 euron hintaraja kulut, eli riittääkö kun ostaa varsinaisia tuotteita 30 eurolla? GHS:n kielet näyttäis olevan halpoja tuolla, saakos mistään päin Suomenmaata tilattua halvemmalla? Postinumeroon laitat ihan normaalisti vaan postinumeros. Minimitilaus on 50€. Eli sun pitää ostaa jotain kamaa vähintää sillä 50€:lla. Postikulut aina 20€ |
Hate 13.07.2005 20:51:13 | |
---|
Postinumeroon laitat ihan normaalisti vaan postinumeros. Minimitilaus on 50€. Eli sun pitää ostaa jotain kamaa vähintää sillä 50€:lla. Postikulut aina 20€ niin, ja tuskin alle 50€ tuotteen ostaminen on loppuen lopuks edullisempaa thomannilta. oma tilaukseni ylittää 300 € ja siitä on 215 € bassovahvistin (joka paikallisessa musiikkiliikkeessä taisi saada hinnan joka oli jotain 270 € luokkaa ja takuu olisi ollut vain vuoden) ja loput kamat ovat pikkusälää. johtoja, adaptereita, ym. ym.. Mä oon aina oikeessa. jos teidä mielest oon vääräs jossai asias, ni ootte käsittäny mut vääri.
Tavallinen musiikki kuullaan, heavy tunnetaan! |
tommi_899 13.07.2005 21:01:02 | |
---|
niin, ja tuskin alle 50€ tuotteen ostaminen on loppuen lopuks edullisempaa thomannilta. oma tilaukseni ylittää 300 € ja siitä on 215 € bassovahvistin (joka paikallisessa musiikkiliikkeessä taisi saada hinnan joka oli jotain 270 € luokkaa ja takuu olisi ollut vain vuoden) ja loput kamat ovat pikkusälää. johtoja, adaptereita, ym. ym.. meillä meni vähän enemmän (tosin kimppatilaus), 2600€ tuli loppu hinnaksi |
saha 13.07.2005 21:05:43 | |
---|
meillä meni vähän enemmän (tosin kimppatilaus), 2600€ tuli loppu hinnaksi Siinä mahtavat antaa jo pk:t anteeksi? >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
tommi_899 13.07.2005 21:19:23 | |
---|
Siinä mahtavat antaa jo pk:t anteeksi? ei mulle tollasia ole kerrottu. onko asia näin? tosin ne jakautuu kuitenkin 9 kaverille, eli ei mitään suomeksi |
saha 13.07.2005 21:31:01 | |
---|
ei mulle tollasia ole kerrottu. onko asia näin? tosin ne jakautuu kuitenkin 9 kaverille, eli ei mitään suomeksi No helvata, 2,2e per lärvi. Sillähän saa jo neljä plekuakin, ja vielä jäisi varaa tikkariin. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
tommi_899 13.07.2005 21:36:00 (muokattu 13.07.2005 21:36:19) | |
---|
No helvata, 2,2e per lärvi. Sillähän saa jo neljä plekuakin, ja vielä jäisi varaa tikkariin. onko toi tikkari yleinen juttu tässä :D mullekkin tulee tikkari aina mieleen kun jossain voi saada/säästää euron tai pari :D.. okei meni offtopic.. jatkakaa |