Aihe: Motif(ES)Kilta
1 2 3 4 518 19 20 21 22 23 24
Fuzzy Boner
26.06.2005 13:18:44
Kieltämättä ilman painotettua on hankala soittaa pianomaisesti pianokappaleita, mutta keikalla tyydyn kevyeen kosketukseen eikä siellä välttämättä ole hirveästi pianomusiikin ystäviä. Soittelen sitten kotona aidolla pianolla ja erilaista musiikkia. Mutta kiitti mielipiteistäsi! Motif-himoni vain lisääntyi Mutta niinkus tiedetään edessä on vaikeat ajat perheen hallituksen kanssa elikkä rahoitusneuvottelut siitä mikä on ensisijainen hankinta. Mutta nehän ovat tietysti auto, vene ja syntikka! No leikisti, eka on tietysti syntikka!

Kysy nimimerkki "jabbe"lta myykö se oman ES-7;nsa :)

Se joskus puhu jotain sellasta..

Yritän penkoa jos löydän jotain musanäytteitä mis oon motiffilla soittanu niin kuulet.
My name is Baron, Pussy Baron
Janus
26.06.2005 16:00:40
Ostakaa Motif, Jukkakin osti.

….Ylistän, löydän hyvät soundit uudesta Yamaha kosketinsoittimesta, johon puolet sen hinnasta sain lahjoituksena evankeliumin työhön. Tämän soittimen tarkoitus on olla helposti kuljetettava kosketinsoitin, jota se on. Vain viisi oktaavia, mutta muuten moderni laite. Ylistän, ”Vain yhtä pyydän Sinulta, että saisin olla lähelläs Herrani, aina uudelleen läpi elämän, tahdon kohdata Herrani. Kuule Herrani, kuule huutoni, anna minun nähdä kasvosi, Olet voimani, olet kilpeni, olet lohduttajani. Vain yhtä pyydän, vain yhtä haluan, vain yhtä pyydän, vain yhtä haluan. Nähdä Herrani, nähdä Herrani, nähdä Herrani, nähdä Herrani. Olen kauttaaltaan Jumalan tulessa kun soitan tätä instrumentaalina.

Trumpetti ja messinkisektio soi juhlavasti ja julistavasti.

Tämä on uuden vuoden laulu. En tiedä miten monta kertaa sitä lauloin. Ehkä tunnin. Mitä väliä sillä ajalla sitten on, kun saa olla Herran läsnäolossa. Kokea tuota ihanaa Pyhän Hengen tulta. Äänitän laulun pelkkänä instrumentaalina ystävilleni uuden vuoden lauluksi. Lähetän pari CD:tä postissa.

http://www.suunnittelu-konsultointi … net/sanajaylistys/torikokoukset.htm
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Jabbe
26.06.2005 17:18:33
Kysy nimimerkki "jabbe"lta myykö se oman ES-7;nsa :)

Se joskus puhu jotain sellasta..

Voin vastata: myyn. Osta! :)
Hyvät biisit on kyl parhaita.
Jabbe
26.06.2005 17:20:46
Ostakaa Motif, Jukkakin osti.

Eihän toi mikään Motif ollu??
Janus
26.06.2005 17:24:53
Eihän toi mikään Motif ollu??

No shit? Mä jotenkin järkeilin niin, kun toi oli vissiin ihan hyvä Yamaha jossa on hyvät synabrassit.

Off topic, onneksi olkoon opiskelupaikan johdosta!
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo
Jabbe
26.06.2005 17:27:05 (muokattu 26.06.2005 17:29:52)
No shit? Mä jotenkin järkeilin niin, kun toi oli vissiin ihan hyvä Yamaha jossa on hyvät synabrassit.

Hoho. Mut tietyllä tavalla oisin ehkä onnellisempi jos osaisin tyytyä vähään niinkuin eräät. Mulle kun ei kelpaa ees Motfi enää. ;)

Off topic, onneksi olkoon opiskelupaikan johdosta!

Kiitskiits. Tosin voi olla että jää menemättä toistaiseks tuohon kouluun...

EDIT: Huhhuh. Ainakin noiden biisien perusteella on kyllä laadukkaat "messingit" tossa koneessa! :|

EDIT2: Perhana. Noihan on ihan terroria noi biisit. Sanoma on ihan asiaa mut toi esitystapa... *sanaton*. :D
bize
27.06.2005 23:50:02
EDIT2: Perhana. Noihan on ihan terroria noi biisit. Sanoma on ihan asiaa mut toi esitystapa... *sanaton*. :D

J.C. tosiaan! "Upeeta"!

Harvat pimeemmän vastalaidan edustajatkaan kykenee noin korviariipivään lopputulokseen.
Jazz music can't get make of living in Finland as it might can be in America example. -teemujazz
Riuttasammakko
12.07.2005 14:33:32
Haluaako kukaan ostaa meikäläiseltä Motif Es kasia. Tai vaihtaa es kutoseen? Lähettäkää privaviestiä...
Riuttasammakko
12.07.2005 14:34:19
Unohtu mainita, että puolitoista vuotta on vielä takuutakin jäljellä.
Windreaper
12.07.2005 18:39:29
Heh, killan uusi nimi: "Osta (mun) Motif -kilta". Eikös ne Motifit olleetkaan hyviä? Noh, hyvällä tuurilla saatte Motif 6/7/8 SEX -malliin jo tulitikkuaskia suuremman näytön.
V Aalto
12.07.2005 23:02:35
Noh, hyvällä tuurilla saatte Motif 6/7/8 SEX -malliin jo tulitikkuaskia suuremman näytön.

Koolla ei ole väliä, Munakkuudella on.
samulijp
12.07.2005 23:14:43
Heh, killan uusi nimi: "Osta (mun) Motif -kilta". Eikös ne Motifit olleetkaan hyviä? Noh, hyvällä tuurilla saatte Motif 6/7/8 SEX -malliin jo tulitikkuaskia suuremman näytön.

Emmä nyt menis sanomaan, jos yksi haluaa vaihaa pienempään ja mä räkkiin. Kateellisten panettelua :)
Toxic Music
Janus
12.07.2005 23:15:50

Ohan ne huippuja, mutta kuka käyttää oikeasti Motifinsa sekkaria tai sampleria? Mulle on riittänyt S90 ihan komeesti, varsinkin nyt tuleva S90 ES -malli, johon aikanaan vaihdan, poistaa haikailun Motif ESsien perään. Sämpläävänä työasemana Rolandin Fantom-S/X toimii paljon paremmin, isommalla näytöllä voi oikeasti editoidakin sampleja ja sekkarijuttuja.
Fuzzy Boner
13.07.2005 00:06:22
Mä ostin Jabben Motifin. Nyt oon the motifmies... :)
TE
mr.muzak
13.07.2005 00:14:24
...Sämpläävänä työasemana Rolandin Fantom-S/X toimii paljon paremmin, isommalla näytöllä voi oikeasti editoidakin sampleja ja sekkarijuttuja.

Samaa mieltä, fantomia oppi käyttämään ilman manuaalia muutamassa minuutissa, motifista en voi sanoa samaa. On siitä näytöstä _oikeasti_ apua.
Eddy
13.07.2005 00:24:39
Mä ostin Jabben Motifin. Nyt oon the motifmies... :)

Onks sul jo 400 motifia?
Koskettelen soittimia...
mr.muzak
13.07.2005 03:41:16
Onks sul jo 400 motifia?

Pussy voi kohta laskee taluja motifeistaan...
Fuzzy Boner
13.07.2005 08:45:48 (muokattu 13.07.2005 08:46:56)
Pussy voi kohta laskee taluja motifeistaan...

Näin on. Vaihda muzak päittäin sun fantom x88 tohon es-7;:aan.

Suosittelen
TE
Martso
13.07.2005 09:16:56
Näin on. Vaihda muzak päittäin sun fantom x88 tohon es-7;:aan.

Suosittelen

Ei se jouda, kun se vaan treenailee uutta syntikkaansa! ;)
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)