Aihe: Andy McCoy hyyppösessä
1 2 3 4
JCM
09.05.2003 18:38:07

Heh. Andyhan oli ihan Kurko!
Fortune
09.05.2003 18:43:10

Joskus 10 vuotta sitten sen 14 vuotiaana laulama biisi soi radiossa paljon. Sitten se lähti jenkkeihin ja on vissiin sillä tiellään edelleen.

Eikös se Edelmanin kanssa tehnyt sen "Oma planeetta" tjsp. -jutun ja sitten oli se "Ei mikään oo mahdotonta" -renkutus.

Ihan pätevä laulaja, lähti ilmeisesti Nykkiin tekemään uraa uutena Mariah Careyna muttei oikein onnistunut?
qfleax
09.05.2003 21:02:54 (muokattu 09.05.2003 21:05:01)
Kuka kumma se nainen oli siinä. Ihan uskomattoman tyhmän kuvan antoi itsestään kyllä. Oliko se joku laulaja.

Jaa.. No se on teitin ongelma:) Kiva kuulla kuitenkin..

Joku Janita vissiin. En ole ikinä kuullut neitokaiselta ainuttakaan biisiä ja niin oli julkkis että.. Todella ärsyttävä.

No kyllä se on parempi kun moni muu suomalainen laulaja. Musiikillisesti (hyvä ääni) ja yrittämisen puolesta. Se sentään on jatkuvasti aktiivisesti pyrkinyt luomaan itselleen uraa toisin kuin kallion kuppiloissa uikuttavat väärinymmärretyt "taiteilijat"..

PS. Olisivatkohan tarkoituksella provosoineet Andyn tuohon käytökseen ja juottaneet sen tai jotain. Ei olisi uusi ilmiö.. Ja Andyllä ja Hyppösellä näkyi selvästi olevan jotain henk. koht. kaunoja tai jotain..
Jimi Henri
09.05.2003 21:13:49

Eikös se Edelmanin kanssa tehnyt sen "Oma planeetta" tjsp. -jutun ja sitten oli se "Ei mikään oo mahdotonta" -renkutus.

Ihan pätevä laulaja, lähti ilmeisesti Nykkiin tekemään uraa uutena Mariah Careyna muttei oikein onnistunut?

"Jos ikävä tuntuu tältä" on muuten oikeasti hyvä piisi.
Save the whales! Collect the whole set.
Basismi
09.05.2003 22:32:14

"Jos ikävä tuntuu tältä" on muuten oikeasti hyvä piisi.

Se eka levy on läpeensä hyvä. Varsinkin (viimeinen?) kappale jolla on Siikasaari vetämässä kontralla ja Nykänen rummuissa.
aivokuolio
10.05.2003 13:36:06
booster
10.05.2003 16:22:11
Andy oli kyllä huvittava, oli vaan koko ajan tukala olo sen puolesta.. vähän kuin aikoinaan popstarseja katsoessa. :)
Hyvä että puhuu hitaasti, ei ehdi nolata itseään tuon pahemmin.

Ei ole minun käsitykseni 'maailmanvalloittaja'-asenteesta tuommoinen muiden maineella ratsastaminen ("Lenny Kravitz, mun vanha frendi") tai yleensäkään tuollainen tyhjänpäiväinen kerskuminen ("USA:n passi on mulla jo").

Jäi kaivelemaan että mitä se andy möläytti siinä loppuvaiheessa, kun janitalta kysyttiin törkeimmistä ehdotuksista tjsp.

Andy on kyllä silti mun mielestä jotenkin miellyttävä tyyppi, ja Michaelhan antoi itsestään Lista -ohjelmassa perjantaina ihan loistavan kuvan, siis oikeasti.
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio
Everlong
10.05.2003 16:41:55

Jäi kaivelemaan että mitä se andy möläytti siinä loppuvaiheessa, kun janitalta kysyttiin törkeimmistä ehdotuksista tjsp.

Repesin tossa.

Hyppönen: Miltä tuntuu, kun yleisössä näkyy huorakylttejä ja huudetaan huoraksi?

Janita: Kai ne on vaan kateellisia...

Andy: Musta on aika törkeetä että sä otit ton asian esiin tässä. Heti sanotaan huoraksi jos muija on vaikka neljän jätkän kanssa, toista se on jätkillä.. tjsp.

Janitalla ei muuten ollut yhtään huumorintajua. Sikke oli sentään heti messissä..
KooAa
10.05.2003 17:50:53
Ei ole minun käsitykseni 'maailmanvalloittaja'-asenteesta tuommoinen muiden maineella ratsastaminen ("Lenny Kravitz, mun vanha frendi") tai yleensäkään tuollainen tyhjänpäiväinen kerskuminen ("USA:n passi on mulla jo").

Tolla asenteella kukaan muusikko ei sulle kerro kokemuksistaan. Monesti itsekkin kun alan kertomaan kokemuksiani (ei musiikiin liittyviä) niin sanotaa että nyt se elvistelee vaikka mulle ne ihan jokapäiväisiä asioita. Ja voin sanoa että siinä tilanteessa vituttaa. Pitää sitten alkaa kertoa että eilen kävin K-kaupassa ja ostin leipää ja juustoa ja perunoita ja tein ruokaa ja söin ja kävin nukkumaan ja heräsin seuraavana aamuna. HIENOA !
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
booster
10.05.2003 17:58:49
Pitää sitten alkaa kertoa että eilen kävin K-kaupassa ja ostin leipää ja juustoa ja perunoita ja tein ruokaa ja söin ja kävin nukkumaan ja heräsin seuraavana aamuna. HIENOA !

No en tarkoittanut ihan sitä. Ei mua haittaa, jos siltä kysytään jotain, ja se siinä mainitsee tehneensä jonkun kuuluisan tyypin kanssa jotain.
Mulle tuli vaan sellainen vaikutelma, että sen täytyy kauheasti päteä - ja kyllähän se nyt vähän pätemistä on jos täytyy väliin huudella tuntevansa jonkun.
"If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Kitarakamakaavio
sormunen
10.05.2003 20:04:43

... ja kyllähän se nyt vähän pätemistä on jos täytyy väliin huudella tuntevansa jonkun.

Miksi ihmeessä se nyt pätemistä on jos tuntee jamppoja? Sen sijaan täällä vähän väliä olevat kyselyt "keitä olet tavannut" tai "mitä sattumuksia tiedät jollekin tapahtuneen" tai "se ja se teki sitä ja sitä", niissä on vähän pätemisen makua. Tommoset jutut vaatii hiukan (a) tilannetajua (b) tietämystä kontekstista.
pitkätukka
11.05.2003 11:56:50
"14:40 Hyppönen Enbuske Experience"
Pallisti
11.05.2003 12:25:50
En ymmärrä, että miksi tollasta piripäätä pitää näyttää telkkarissa parhaaseen katseluaikaan.
Täysii ja ihan vi*un nopee.. www.collarbone.tk
benny
11.05.2003 12:52:07

En ymmärrä, että miksi tollasta piripäätä pitää näyttää telkkarissa parhaaseen katseluaikaan.

Eikös se Andy ole kuivilla?
shitfuck inc.
Nuages
11.05.2003 14:40:20 (muokattu 11.05.2003 14:40:43)

Eikös se Andy ole kuivilla?

No siitä nyt ei ota selvää, mutta aivonsa se on jo niillä huumehöröilyillään pilannut, joten mies on sekaisin vaikkei mitään ottaisikaan.
Kaukana väijyy ystäviä...
85423321
11.05.2003 16:40:41
Lol! Katsokaa Galderin omakuva.
"Särky lähti rukouksen ja Buranan voimalla!" -?
leather rebel
11.05.2003 17:20:05
Se oli aika kurqo. Stumppas röökin sen vitun hönön käteen.
Nuages
11.05.2003 17:27:43
Lol! Katsokaa Galderin omakuva.

Heh! Olipas sangen metka! Enpäs ole aikoihin nauranut näin makiasti. On se Galder aika veitikka.
Kaukana väijyy ystäviä...
Tympee Huttunen
11.05.2003 17:35:04
Andy oli aika loistava tuossa. Siinä tuli se joku kohta missä oli juttua miten yleisö piikittelee esittäjää kyltein tms. Andyhän siihen, että on hänkin vähän piikitellyt. Osaa nauraa itselleen.
Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)