Aihe: Missä säilytät kapulat?
1 2 3 4
jussiohman
12.07.2005 12:58:14
Lojuvat treenikämpällä rumpujen välittömässä läheisyydessä. Yleensä molemmat aika huonossa kunnossa.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
HeavyMachinery
12.07.2005 13:00:02

Näin Off-topic: Mutta kuinka paljon teillä o kapuloita ja montaako eri lajia? Olen aina ihmetellyt tyyppejä jollai on just ne yhdet kapulat ja uudet ostetaan vasta kun vanhat on katki..... kummaa touhua.....
Minä tiedän - siis pelkään !
Simbe
12.07.2005 13:00:26
Vic Firthin nahkapussi, joka pennin väärtti. Siinä kulkee nuotit ja metronomit ja mikit ja di boksit ja lehmänkellot. Mitä milloinkin. Yleensä liian täynnä.

Vanhoista etikkakanistereista on leikattu päätyä pois ja niitä on pari treeniksen nurkissa pitämässä kaikenmaailman sortimenttia kasassa. Kanistereista löytyy parittomia 5A kapuloita ja muita liian pieniksi tai vähälle käytölle jääneitä kokoja, hiukan kärjistä pehmenneitä treeneissä vielä hyvin kelpaavia kapuloita yms.

Mallettisoittimia en ole vähään aikaan veivannut, joten värikkäät punotut malletit ovat kämpillä muovisessa maljakossa kukkakimpun muodossa.
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Kiss my ass. Myytävänä Yamaha 8000 rummut in "Mellow Yellow"
ddrum54
12.07.2005 13:22:29
Näin Off-topic: Mutta kuinka paljon teillä o kapuloita ja montaako eri lajia? Olen aina ihmetellyt tyyppejä jollai on just ne yhdet kapulat ja uudet ostetaan vasta kun vanhat on katki..... kummaa touhua.....

Käyttökapuloina Vaterilta kolmea mallia: Manhattan 7A, Manhattan Jazz ja Studio + DAF - päiviltä jotain vaahterakapuloita. Näitä on noin 20 - 30 paria. Kovaa möykkää vaativille keikoille on 5A ja 5B kapuloita pieni matkalaukullinen.

Kapulalaukussa, joka roikkuu isoimmassa tomissa, on n. 5 paria kapuloita, putkimarakassi, malletit ja vispilät.
2`n 4
VeeKoo
12.07.2005 13:45:39

itseläni on noin 15 kapulaparia, joista käytän ehkä 5 ja loput ovat loppuun hakattuja, jotka eivät ole vielä roskiin ehtineet. juuri tilaan thomannilta 30 eurolla kapuloita..
Milleniumia on 5AN (olisko 4 paria.) ja 7AN
Vic Firthin 7A muutamat ja yksi 5A
Novan 7A yksi pari
Pro markkeja jonkun verran 7Ata ja 5Ata
hehe
hollmi-5
12.07.2005 13:58:48
Minulla kapulat kulkevat peltilaukussa. Ostan kapuloita yleensä laatikollisen kerrallansa. Siirtelen sitten niitä ehjiä, mutta kuluneita toisiin laatikoihin, joissa ne odottelevat käyttöä. Ovat odotelleet vanhimmat jo vuosia. Varmaan neljä laatikollista käytettyjä, mutta käyttökelpoisia kapuloita lujuu treenikämpillä laatikoissa. Katkenneet heitän roskiin.

Olen käyttänyt jo vuosia pääasiassa Taman tammisia O214B -kapuloita. Joskus kokeeksi ostelen muitakin, mutta tottumus on aina ohjannut Tamoihin takaisin.
Mika Hollström
Epämuusikko
12.07.2005 14:03:18
Kapulapussi, mallettisalkku. 'nuff said.
Virallisesti ur-poÄrLä #009
Limbus
12.07.2005 17:33:15

Pearlin kapulalaukussa joka tuli kylkiäisenä kun ostin uudet rummut. Pyrin pitämään laukussa koko ajan n. 3 paria.
En ymmärrä,en ymmärrä...
KoRn88.
12.07.2005 19:27:06
Ne joita parhaillaan käytän ovat siinä virvelin päällä ja loput kapulat lojuu sitten pitkin lattioita miten sattuu. Pitäs varmaan itekki joku kapulapussi hommata.
metallia Kemistä: UNIC
jussiohman
12.07.2005 21:46:51

Minulla on aina yksi pari. Ja ne ovat aina rispaantuneet ja löystyneet. Tälläkin hetkellä. Ensi viikolla ehkä sijoitan uusiin, ellen juo loppuja rahojani.
jäikö joku sinne, leikit, leikit, leikit, leikit, leikit....
Valtava goatse. Et uskalla kattoa
Skymningen
12.07.2005 22:07:11
Kapulat (~10 paria) on erittäin (epä!)kätevästi savisessa kukkaruukussa lattialla. Älkää ihmeessä kokeilko, ne vaan kaatuu ja leviää ympäriinsä ja sitten ketuttaa. Malletit ja vispilät on (jo valmiiksi) "turvallisesti" lattialla makaamassa...
Jonkinlainen pussi/kassi olis tarkotuksena väsätä mahd. pian, mutta ompelukone päätti justiinsa hajota...
welho
13.07.2005 00:19:42

Mukana yleensä coffincasen pussissa:) Keikalla basarin päällä tai pussukassa joka nojailee lattiatomariin..

Keppejä on myös autossa, repussa, basarikeississä ym. jos sattuu pussukka johonkin unohtumaan.
Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!!
Brother Michael
13.07.2005 00:26:50
Joku mikälie kasari-kapulapussi lattiatomissa kiinni. Hyvin on toiminut tähän asti.
One more beer and heavy metal and I'm just fine
vapauskauppias
13.07.2005 00:38:55
Mukana yleensä coffincasen pussissa:) Keikalla basarin päällä tai pussukassa joka nojailee lattiatomariin..

Voi hyvä isä sentään. Ethän sinä...? Kumun päällä kapuloita pidä, ethän?
TeeKoo
13.07.2005 11:22:57
Mulla on Pro Markin kapulapussi (omakuvassa näkyy). Ihan olen tyytyväinen ollut, ajaa asiansa. Oisko jotain 100 vanhaa rahaa maksanut. En muista.

Treenikämpällä soitellessa pidän sitä vasemmalla puolellani lattialla.

Basarin päällä en halua kapuloita pitää. Basarin päällä olkoot vain pöly. =)
---RokRok---
bATE bASARI
13.07.2005 13:34:45
Mulla on Pro Markin kapulapussi (omakuvassa näkyy). Ihan olen tyytyväinen ollut, ajaa asiansa. Oisko jotain 100 vanhaa rahaa maksanut. En muista.

Mullakin on pro markin kapulapussi janka sain kaupan päälle kun ostin padin.
naster
13.07.2005 14:16:19
Jumaliste mulla tekee basari soitteassa sellaista mamboa ettei siinnä pysy kapulat päällä. Kapula pusiissa lattia tomiin nojaamassa . Demppaa sikana jos laittaa roikkumaan.

Joono jos on hyvä basari tai lähinnä tuet ni se on paikallaan ja pysyy ite oon kanssa ennen pitäny keikalla kapuloita basarin päällä mut nytte ku ostin pearlin kapulatelineen joka on kiinnin särssi telineessä ni se on loistava... :)
HeavyMachinery
13.07.2005 14:31:54

Joono jos on hyvä basari tai lähinnä tuet ni se on paikallaan ja pysyy ite oon kanssa ennen pitäny keikalla kapuloita basarin päällä mut nytte ku ostin pearlin kapulatelineen joka on kiinnin särssi telineessä ni se on loistava... :)

ei saatana basarista kiinni.. kevyt ja ohutsienäinen 20" basari tekee aika mamboa kun polkee tuplia.
Minä tiedän - siis pelkään !
miän vain
13.07.2005 17:57:04

Just tossa lehtiä selatessa löysin hienon ja tarpeellisen vintagelaitteen, joka pitää kapulat basarin päällä.

Paahtoleipätelineen (englantilaisten keksintöjä) näköinen härveli, joka kiinnitetään basarin etuvanteeseen kuin lehmänkellotappi. Kapulan kärjet sitten lankojen väliin - pysyvät, mutta lähtevät nopeasti poiskin.

Selvennyksen vuoksi: leipäteline näyttää jokseenkin tältä:

http://www.thegiftcompany.co.za/ass … ges/db_Chrome_toast_rack_-_R391.jpg
Run through the hills
Faroband.net - bändisivu
Semisuper - rumpusivu
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)