Aihe: Nännikoru
1 2 3 4 5 6 7
Henkeen ja Vereen
08.07.2005 09:27:49
Mulla oli molemmissa nänneissä lävistykset. Lavistäminen sattu ihan helvetisti ja keikkoja katsoessa (=yleisömassan seassa hyppiessä) tarttuivat aina edessä olevan vyöhön tms. Lisäksi lävistyksiin kun kerääntyy aluksi sitä "paskaa" ja koru pyörähtää nännissä niin, että se kovettunut mätä on siellä nännin sisällä, sekin tuntuu vittumaiselta.
I like people who shake other people up and make them feel uncomfortable. -J.Morrison-
peltikojootti
08.07.2005 20:10:50
Lisäksi lävistyksiin kun kerääntyy aluksi sitä "paskaa" ja koru pyörähtää nännissä niin, että se kovettunut mätä on siellä nännin sisällä, sekin tuntuu vittumaiselta.

Auts..tiedän kivun..varsinkin kun on pienessä kännihöyryssä mennyt nukkumaan toppipäällä. Aamulla herätessä toppi on pyörähtänyt mitä uskomattomaan solmuun vartaloni ja lävistyksen ympärille.
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Henkka Hevimies
08.07.2005 20:21:49 (muokattu 08.07.2005 20:22:03)
Auts..tiedän kivun..varsinkin kun on pienessä kännihöyryssä mennyt nukkumaan toppipäällä. Aamulla herätessä toppi on pyörähtänyt mitä uskomattomaan solmuun vartaloni ja lävistyksen ympärille.

Heh...Itseasiassa tuo nännilävistys alkaa vaikuttamaan jo jotenkin koomiselta. :)
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
wewwie
10.07.2005 16:42:28
..pikkuveljesi kommentti olisi?

mä saattaisin ehkä "unohtaa" kertoa.
Touho arvaa mitä...
VITSIPALSTA TAKAISIN!! HETI!
Kärpäsruoska
10.07.2005 17:56:25
Kaveri otti keväällä. Sattui kuulemma ihan reipaasti. Minä en vieläkään kykene ymmärtämään mikä niissä on kaunista. Siis nännilävistyksissä. Etenkään naisilla.

Nyt tuli plussaa Nimismiehelle.

Jep.

Niinpä. Jos ei tykkää nännikoruista, niin silloin on täysin kelkasta pudonnut urpo ja juntti. Nännit on ihan pyllystä, jos niitä ei ole lävistetty, hyi...

HOho!
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
peltikojootti
11.07.2005 16:24:07
Heh...Itseasiassa tuo nännilävistys alkaa vaikuttamaan jo jotenkin koomiselta. :)

kauneudestahan on kärsittävä??
Avainrengas on kätevä pikku härveli, jonka ansiosta voit hukata kaikki avaimesi kerralla.
Henkka Hevimies
11.07.2005 21:08:35
kauneudestahan on kärsittävä??

Joo. Tosin en pidä noita läväreitä kauniina.
"Bang your head, kill your soul Let your fucking head explode Cut your veins, rip your brain You'll go insane"
alphamale
12.07.2005 11:14:10

Emmä tiedä onko sillä mitään tekemistä kauneuden kanssa mutta jos nännit on moninkertaisen herkät moisten hilkkeiden ansiosta niin meilläpäin pidetty vaan hyvänä asiana.
Lahtelaista, totta kai
Henkka Hevimies
12.07.2005 13:11:15 (muokattu 12.07.2005 13:11:36)
Emmä tiedä onko sillä mitään tekemistä kauneuden kanssa mutta jos nännit on moninkertaisen herkät moisten hilkkeiden ansiosta niin meilläpäin pidetty vaan hyvänä asiana.

Paitti jos sillä,kuka niiden nännien kanssa näpertää,sattuukin olemaan kielikoru...
alphamale
12.07.2005 14:23:41

Paitti jos sillä,kuka niiden nännien kanssa näpertää,sattuukin olemaan kielikoru...

Ei siitä o paljo mittää iloa. Tornihuhu.
Lahtelaista, totta kai
alphamale
12.07.2005 15:59:48

Sitä vaan mietin,että voi kipinät lennellä;)

ne lentää vaan pään sisällä. lepakoiden ohella
Lahtelaista, totta kai
Eemil
13.07.2005 15:59:42
Niitä kuvia nyt kehiin!
Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös. K100 #2
risto
14.07.2005 02:10:28 (muokattu 14.07.2005 02:11:20)

>>Nyt tuli plussaa Nimismiehelle.

>Jep.

Ja taas lisää plussaa ...

PS: Mä en ainakaan haluasi ruveta imeskelemään jonkun metallista nännikourua, NÄNNI ON SE OIKEA KORU!!!!
Elämää, rauhaa ja akustista musiikkia
Kitaravirtuaali
14.07.2005 10:14:48

Ja taas lisää plussaa ...

PS: Mä en ainakaan haluasi ruveta imeskelemään jonkun metallista nännikourua, NÄNNI ON SE OIKEA KORU!!!!

Samaten kuten napakorut. Äh, napa ON koru. Dih.

Tarkemmin ajatellen ei se nännikoru olisi kyllä yhtään pahannäköinen. Siis ei itselläni vaan toisella. Mutta kelpaavat vallan hyvin ilmankin. Mutta napaa ei mutiloida, piste.
Henkka Hevimies
14.07.2005 11:55:14
Samaten kuten napakorut. Äh, napa ON koru. Dih.

Tarkemmin ajatellen ei se nännikoru olisi kyllä yhtään pahannäköinen. Siis ei itselläni vaan toisella. Mutta kelpaavat vallan hyvin ilmankin. Mutta napaa ei mutiloida, piste.

Siis napakorut on vielä ihan nättejä. Mutta nännikorut...
Kärpäsruoska
14.07.2005 16:40:08

Joka osaa täydentää vajaan lauseen, nostakoon kätensä pystyyn. f = käsi

Kärpäsruoska: "Mää! Mää tiiän!" f

Siis napakorut on vielä ihan nättejä. Mutta nännikorut... Hyihyi!
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28
Henkka Hevimies
14.07.2005 17:10:26
Joka osaa täydentää vajaan lauseen, nostakoon kätensä pystyyn. f = käsi

Kärpäsruoska: "Mää! Mää tiiän!" f

Hyihyi!

Oikein!
Kitaravirtuaali
14.07.2005 19:33:32 (muokattu 14.07.2005 19:35:05)

Heh, miulla menee nuo just toisinpäin :) En vain ole ikinä nättiä napakorua nähnyt, mutta nätin navan kyllä.

E: http://www.thearthouseinc.ca/images/belly%20button%20big.jpg
Ei vain istu silmään. Napa on parhaimmillaan au naturel. Munsta.
Henkka Hevimies
14.07.2005 20:35:38
Heh, miulla menee nuo just toisinpäin :) En vain ole ikinä nättiä napakorua nähnyt, mutta nätin navan kyllä.

E: http://www.thearthouseinc.ca/images/belly%20button%20big.jpg
Ei vain istu silmään. Napa on parhaimmillaan au naturel. Munsta.

Joo. Naisen vartalohan on ilman mitään typeriä metallinuppeja kaikkein kauneimmillaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)