Aihe: Olisiko tämä Marshall oston arvoinen randallin kaapiksi?
1
Migo
11.07.2005 16:57:41
http://www.aofsound.fi/myyntitili/marshall-04-12-20.jpg ??
Mielipiteitä`?? Elikkäs tuo tulisi Randallin rg combolle kaapiksi.
Päivää kaikille
rosberg
12.07.2005 12:17:05
miks sä haluut 4x10-kaapin?
voin kokemuksesta sanoa, että 4x12 ois parempi.

300E on aika paljon käytetystä.
keep on truckin!
JuSu
12.07.2005 12:36:11 (muokattu 12.07.2005 12:38:22)
miks sä haluut 4x10-kaapin?

Miksi ei? Kevyempi, pienempi... Silti iso soundi, jos on hyvä kaappi.

voin kokemuksesta sanoa, että 4x12 ois parempi.

Millä tavalla parempi? Parempi soundi? Sehän on suhteellista ja kuulijan korvasta kiinni. Tietty jos tunnet kuulijan tarpeet, niin sitten voit toki suositella 4x12" paremmaksi.

300E on aika paljon käytetystä.

No tämä on totta. Vertailun vuoksi: Mulla on ollut tuollainen myös, maksoin siitä silloin 90 euroa... Mutta se olikin halpa. n. 150-200 euroa on kohtuullinen hinta, mielestäni.

Soundista sen verran, että ainakin tuossa omistamassani kaapissa oli ylämiddlessä joku omituinen piikki, joka alkoi kovasti kirskahtamaan korvaan. Saattoipa olla yksilökohtainen ominaisuus, muuten soundi oli kivalla tavalla nuhaisen rock, ja kyllä sitä alapäätäkin sieltä tuuttasi.

JuSu
Minä olen myyrä.
Migo
12.07.2005 12:52:38
Miksi ei? Kevyempi, pienempi... Silti iso soundi, jos on hyvä kaappi.

Millä tavalla parempi? Parempi soundi? Sehän on suhteellista ja kuulijan korvasta kiinni. Tietty jos tunnet kuulijan tarpeet, niin sitten voit toki suositella 4x12" paremmaksi.

No tämä on totta. Vertailun vuoksi: Mulla on ollut tuollainen myös, maksoin siitä silloin 90 euroa... Mutta se olikin halpa. n. 150-200 euroa on kohtuullinen hinta, mielestäni.

Soundista sen verran, että ainakin tuossa omistamassani kaapissa oli ylämiddlessä joku omituinen piikki, joka alkoi kovasti kirskahtamaan korvaan. Saattoipa olla yksilökohtainen ominaisuus, muuten soundi oli kivalla tavalla nuhaisen rock, ja kyllä sitä alapäätäkin sieltä tuuttasi.

JuSu

Hirveissä ostoaikeissa en ole tuon ko. kaapin kanssa kun hintana oli toi 300e, kun vertailin hieman muihinkin kaappeihin. Osaisitteko ehdottaa hyviä kaappeja tuolle randallille? Esimerkiksi 2x12" kaapit houkuttelis tai 4X12"
Melko mukavaa päivää kaikille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)