VeeKoo 12.07.2005 00:06:20 (muokattu 12.07.2005 00:24:13) | |
---|
Eli nyt tein aiheen joka on jo kauan itseäni askarruttanut. Kysymys: Missä säilytät kapuloitasi? Minulla kapulat ovat yleensä pitkin huoneen lattiaa.. Ajattelin, että jos jollain olisi kertoa poppaskonsteja, miten pitää kapulat kurissa. Mitä mieltä ihmiset ovat vartavasten tehdyistä kapulapusseista/ koteloista; Oletteko olleet tyytyväisiä kapulapusseihin, mitä maksoi, ja minkä merkkinen?? koska olen ehkä sellaista hankkimassa. Jos olet tehnyt itse jonkutason paikan, missä säilytät kapulasi, jaa tietosi mun kanssa niin olen iloisempi ihminen. hehe |
vapauskauppias 12.07.2005 00:16:00 | |
---|
Kapulapussissa suurimman osan. Käyttöpari virvelin päällä makaamassa. Joitain roskiin matkalla olevia pitkin huoneen lattiaa. |
moderndrummer88 12.07.2005 00:17:58 | |
---|
mullon semmonen 1.5 litran pullo joka on leikattu keskeltä kahtia ja pohjaosa on ruuvattu seinännurkkaan kiinni. tosin ne kapulat mitä käytän on siinä virvelin päällä tai lattialla Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
VeeKoo 12.07.2005 00:19:19 | |
---|
mullon semmonen 1.5 litran pullo joka on leikattu keskeltä kahtia ja pohjaosa on ruuvattu seinännurkkaan kiinni. Aika kätevä juttu. täytynee kokeilla! hehe |
Tama (Royal Star) 12.07.2005 00:20:26 | |
---|
sellainen kapulapussi haitsutelineessä. keikalla pidän basarin päällä kapuloita. enpä ole koskaan keikalla vaan tiputtanut kaupulaa;D...... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
VeeKoo 12.07.2005 00:23:24 | |
---|
Kysymys väliin: Oletteko olleet tyytyväisiä kapulapusseihin, mitä maksoi, ja minkä merkkinen?? hehe |
Tama (Royal Star) 12.07.2005 00:39:51 | |
---|
Kysymys väliin: Oletteko olleet tyytyväisiä kapulapusseihin, mitä maksoi, ja minkä merkkinen?? joo, hjyvä on. merkki on tama, maksoi pk:n kanssa 9,50 sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
bluesman86 12.07.2005 00:48:34 | |
---|
mulla meni taman pussi tuhannen riekaleiks, mutta miun vaari sitten otti ja teki uuden nahasta ja metallisella vetoketjulla. ja se pussi on kiinni koukuilla lattiatomin viritysruuveissa Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
vapauskauppias 12.07.2005 00:55:33 | |
---|
Itseni mielestä lattiatomissa kapulapussi demppaa soundia aikalailla. Eli en itse tykkää siinä pitää. |
bluesman86 12.07.2005 00:58:49 | |
---|
Itseni mielestä lattiatomissa kapulapussi demppaa soundia aikalailla. Eli en itse tykkää siinä pitää. ei se oo niin tarkkaa:D Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
ltg 12.07.2005 01:36:22 | |
---|
Olkalaukussa säilytän, ja laukku kulkee aina mukana. Kiva aina napata kepit käsiin, ja alkaa naputtaa mihin sattuu. Naps naps. On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5 |
HCW 12.07.2005 02:29:52 | |
---|
Itseni mielestä lattiatomissa kapulapussi demppaa soundia aikalailla. Eli en itse tykkää siinä pitää. Sama täällä. Kalikat kulkee tällä hetkellä rockbägin kohtalaisen paljon elämää nähneessä säkissä. "Mikä h******n groove?Se on ihan yliarvostettua" |
TAMAS 12.07.2005 10:43:13 | |
---|
meinlin kapulapussi. ja hyvä on. en sano mittään!! |
miän vain 12.07.2005 10:45:12 | |
---|
Sama täällä. Kalikat kulkee tällä hetkellä rockbägin kohtalaisen paljon elämää nähneessä säkissä. Samat viat. Vaikka kyllä se lattiatomeista roikkuu silti. Löysällä kun pitää ja lattiassa kiinni, ei se paljon haittaa. Oikeastaan ainut huono puoli on koko - sinne mahtuu myös vähän rikkinäisiä unohtuneita kepukoita, joita ei ikinä tule käytettyä. Jostain syystä niitä tulee silti raahattua mukana. Rockbagin sain jostain poistosta hävyttömän halvalla, taitaa oikeasti maksaa päälle 20. Sit on tietty tämä: http://www.kolumbus.fi/voitto.katti … n/semisuper/setit/kapulapidike.html Hä, miten niin turhaa tietoa? |
HeavyMachinery 12.07.2005 11:03:42 | |
---|
keikalla pidän basarin päällä kapuloita.. Jumaliste mulla tekee basari soitteassa sellaista mamboa ettei siinnä pysy kapulat päällä. Kapula pusiissa lattia tomiin nojaamassa . Demppaa sikana jos laittaa roikkumaan. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Tama (Royal Star) 12.07.2005 11:19:31 | |
---|
Jumaliste mulla tekee basari soitteassa sellaista mamboa ettei siinnä pysy kapulat päällä. joo, mun royalaleissa ne kapulat pysyy siinä basarin päällä. kerran keikalla koitin laittaa swingstarien basarin päälle niitä kapuloita, niin eihän siitä mitään tullut.... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Stereophile 12.07.2005 11:20:14 | |
---|
Jumaliste mulla tekee basari soitteassa sellaista mamboa ettei siinnä pysy kapulat päällä Mullakin on keikalla varakapulat basarin päällä, ja ihan hyvin on matkassa pysyny. Viimeisten kolmen keikan aikana on menny kaksi kapulaa poikki, pitäis vissiin ostaa uudet aina silloin tällöin ettei tarvi puolikuntoisilla enää keikkoja soitella... =) En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
Itsellä varakapula on lattiatomin viritysruuvin ja rungon välissä. Keikalla ei ole kapulat tippuneet. Nyt väsäsin telineen Pringles-purkista, mutta se on aika lyhyt ja tupaa menemään vinoon. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
vapauskauppias 12.07.2005 12:53:57 | |
---|
En itse pitäisi kapuloita basarin päällä vaikka pysyisikin. Basari kuintekin tuppaa värähtelemään kohtalaisesti ja aikansa, kun kapulat siinä mukana tärisee, kuluttaa ne rummun lakka- tai maalipinnan. |
Stereophile 12.07.2005 12:57:03 | |
---|
En itse pitäisi kapuloita basarin päällä vaikka pysyisikin. Basari kuintekin tuppaa värähtelemään kohtalaisesti ja aikansa, kun kapulat siinä mukana tärisee, kuluttaa ne rummun lakka- tai maalipinnan. On onneksi päällystetyt rummut ja senverran kolhuja, ettei enää väliä. Sitäpaitsi se pölykerroskin toimii hyvänä eristeenä välissä... =) En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |