hemmo 06.07.2005 07:14:16 | |
---|
Jummijammi! Skotlannin ylpeys pop-yhtye Teenage Fanclub esiintyy Hgin Tavastia-klubilla pe 8.7.05. Mahtavaa! Pakko nähdä, kun liputkin ovat vain 15 e. Viimeksi taisin nähdä pändin Nirvanan lämppärinä Ruisrockissa vuonna, ööh, oliko se v. 1991. Paljoa en siitä muista. Josko tällä kerralla selv..siis paremmissa merkeissä. Suosittelen lämpimästi kaikille Byrds-tyyppisen helinäharmoniapopin ystäville. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
"Mutta en ole mikään sisäkkö vaan olen hitsi vie progemies." -arva |
Roberto 06.07.2005 09:20:51 | |
---|
Komppaan! Se Ruisrock-vuosi oli -92. |
Feggy 07.07.2005 17:58:20 | |
---|
Hip! Tulossa ollaan! Less is more. |
doolittle 08.07.2005 13:19:25 | |
---|
Tänään nähdään. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
hemmo 09.07.2005 01:34:15 | |
---|
Ohhoh! Olipasse. Kova. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
rok 09.07.2005 11:33:32 | |
---|
Ohhoh! Olipasse. Kova. Oli.Mahtava. :) "Floor it, that's technical talk!" |
Feggy 09.07.2005 11:56:43 (muokattu 09.07.2005 11:57:01) | |
---|
Oli.Mahtava. :) Kyllä! TF:n yhden biisin intro voi olla kovempi kuin suomalaisen poppibändin koko tuotanto. Less is more. |
punk s blood 09.07.2005 12:04:01 | |
---|
Aika huippua oli! |
rok 09.07.2005 12:10:31 | |
---|
Kyllä! TF:n yhden biisin intro voi olla kovempi kuin suomalaisen poppibändin koko tuotanto. Joo, esimerkiks I don't want control of you:n ;);) "Floor it, that's technical talk!" |
minorthreat 09.07.2005 14:24:59 | |
---|
Joo, kyllä lähti aivot Tavastian takaseinälle. Ei ollut skottipappojen kanssa leikkimistä. Käsittämätöntä miten pitkälle voi päästä pelkillä Maailman Mahtavimmilla Biiseillä. Siinä ei tarvita valoshowta, kikkailua sovituksilla, suurta yleisön mielistelyä tai muutakaan paskaa. Kunhan avaa sen arkun, jossa ne biisit on jemmassa ja antaa vaan tulla. TFC palautti kyllä taas kertaheitolla uskon pelkistetyn kitarapopin voimaan pitkäksi aikaa. |
DoThePop 09.07.2005 15:15:15 | |
---|
Vuoden paras keikka ehdottomasti!Keikalle lähdettäessä oli ajatuksena vetäistä itsensä vaihtoehtoiseen kuntoon Tavastian yläbaarissa.Mutta kun tultiin mestoille Ja Teenage Fanclub alkoi soittamaan.Niin siinäpä unohtui samantien ylenmääräinen alkoholin kanssa läträäminen.Ei tälläistä keikkaa voi pilata liialla kännäämisellä.Viimeksi yhtä suuren vaikutuksen livenä teki samassa keikka mestassa Jayhawks.Erityylisiä bändejä toki molemmat.Mutta lähtö kohta oli täysin sama.Elikkä kyllä ne hyvät biisit on edelleen todella tärkeitä.Niitä kyllä Fanclubilta löytyi ylenmäärin.Kerrankin voi sanoa ettei täytebiisejä kuultu yhtäkään.Soitto ja stemmalaulu kulki bändillä todella hienosti.Sounditkin oli koko keikan ajan todella hyvät vaikka kuuntelin keikkaa yläkatsomosta.Toivottavasti Ruisrockin keikka sunnuntaina onnistuu yhtä hienosti.Saavat varmasti lisää uusia faneja suomesta sen ansiosta.Niin hassulta kun se kuulostaa eilisen jälkeen on vaikea uskoa miten pienenpiirin bändi Teenage Fanclub edelleen kuitenkin on. |
hemmo 09.07.2005 15:55:14 | |
---|
Josko jaksaisin semmoisen keikka-arvion väsätä. Niin huimaa oli. Juu, jumiuduin keikan aluksi ihan lavan eteen ja huomasin sbasisti Gerald Love:lla onnettoman vihreän Jim Dunlop-plärän kädessä ja tarjosin omaa isoa 1.14 mm violettia Jim Dunloppiani tilalle. No, hän se otti käyttöönsä ja veti sillä koko keikan ja vikan encoren jälkeen palautti mulle, enkä edes älynnyt kieltäytyä. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
doolittle 09.07.2005 18:40:14 (muokattu 09.07.2005 18:42:01) | |
---|
Olin eturivissä, itku meinasi päästä liikutuksesta. Tai no oikeastaan hymy persiissä astihan siinä oltiin alausta loppuun. Raymond McGinley oli minusta 30 sentin päässä, mutta ei ikävä kyllä katsonut kertaakaan yleisöön. Toisin kuin se harmaahiuksinen roudari, joka nyökkäili meitsille useampaan otteeseen ja tuli ennen keikkaa juttelemaan niitä näitä. Sitten pöllin myös settilistan muistoksi! Jatkotkin venyi aamuseiskaan asti. Yksi parhaista keikoista ikinä. Piste. "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
doolittle 09.07.2005 18:42:29 | |
---|
Josko jaksaisin semmoisen keikka-arvion väsätä. Niin huimaa oli. Juu, jumiuduin keikan aluksi ihan lavan eteen ja huomasin sbasisti Gerald Love:lla onnettoman vihreän Jim Dunlop-plärän kädessä ja tarjosin omaa isoa 1.14 mm violettia Jim Dunloppiani tilalle. No, hän se otti käyttöönsä ja veti sillä koko keikan ja vikan encoren jälkeen palautti mulle, enkä edes älynnyt kieltäytyä. Oliko sulla muuten mnet-paita ylläsi? "Free form of jazz is a license to shit in the street." -Lemmy Kilmister- |
hemmo 10.07.2005 00:50:45 | |
---|
Oliko sulla muuten mnet-paita ylläsi? Jep. Läski sika. "Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
Marlowe 11.07.2005 21:19:33 | |
---|
Kyllä oli hieno keikka, menee kevyesti kaikkien aikojen top kolmoseen! Upeita harmonioita! Suosikkibiisieni joukkoon kuuluva "Neil Jung" oli minulle illan huipentuma, itku ei ollut kaukana ensimmäisten tahtien pamahtaessa käyntiin. Lämmittelijä heitti myös erinomaisen setin. Minkä nimisestä yhtyeestä mahtoi olla kyse? The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Feggy 12.07.2005 08:00:01 | |
---|
Kyllä oli hieno keikka, menee kevyesti kaikkien aikojen top kolmoseen! Upeita harmonioita! Suosikkibiisieni joukkoon kuuluva "Neil Jung" oli minulle illan huipentuma, itku ei ollut kaukana ensimmäisten tahtien pamahtaessa käyntiin. Lämmittelijä heitti myös erinomaisen setin. Minkä nimisestä yhtyeestä mahtoi olla kyse? Cartoon Tree. Itse en kyllä niistä nähnyt kuin viimeisen biisin, joka kuulosti ... Teenage Fanclubilta. Less is more. |
Cartoon Tree. Itse en kyllä niistä nähnyt kuin viimeisen biisin, joka kuulosti ... Teenage Fanclubilta. Kiitos. Lähin veikkaukseni oli laulajan spiikkauksen perusteella "One-two-three". Kaverit olivat tosiaan kuunnelleet tarkkaan Teenage Fanclubinsa, ja levyttäneet näemmä yhden pitkäsoiton Pokolle vuonna 1999. Pitääpä yrittää etsiä käsiinsä. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
DoThePop 12.07.2005 20:18:59 | |
---|
Cartoon Treeltä multa löytyy hyllystä Goodbye Mrs.Greeneyes-Cd ja Maria-Cds.En tiedä ovatko tehneet muita lättyjä.Nää kaksi kyl toimii ainakin ihan mukavasti.Ostin nää aikoinaan lähinnä sen takia kun tuottajana oli Dom Mariani!Uskomaton syy ostaa kaksi levyä...Mut minkäpä sitä voi aussie innostukselleen.Harmi kun en nähnyt Cartoon Treen lämppäystä Teenagen keikalla.Olisihan tuokin ollut kiva nähdä samalla. |
RHirvela 19.07.2005 21:18:33 | |
---|
Itse näin TF:n ruisrockissa. Livenä vasta sytyin bändille eka kertaa kunnolla. Mahtavaa. Ja Cartoon Treetä pitää mainostaa, kun veli on siinä tuon pitkäsoiton aikaan soittanu ja bändi on ylivieskalaissyntyinen :) Kattokaa siis www.cartoontree.netPehkunajjuutas! |