NYdoll 11.07.2005 12:14:38 | |
---|
Olen itse hankkimassa tuollaista 56 pro kitaraa ja olisi kiva kuulla, jos jollakulla olisi kyseisestä vempeleestä jotain kokemuksia. Lisäksi kiinnostaisi nuo danelectron "mini" efektit. Ovatko laadultaan/soundeiltaan millaisia? Entäs nämä uudet FAB säröt? Menevätkö nekin kiinni tuohon danelectron pedaalilautaan, vai onko se vain noille miniefekteille? Myös kaikki muut danelectron vempeleisiin liittyvät jutut ovat erityisen tervetulleita.. "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
saha 11.07.2005 12:30:23 | |
---|
Todellakin kiinnostaisi tietää miltä nämä uskomattoman edulliset muovipurkit kuulostaa. Hitto, chorus alle 30e. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Joel Harald 11.07.2005 12:35:03 | |
---|
Lipstick-mikit. Onko minkälaiset? Mielummin sinkut tai humpparit sanon minä. Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
Hohhoijaa 11.07.2005 12:48:07 (muokattu 11.07.2005 12:48:21) | |
---|
FAB-säröistä sanottiin GuitarPlayerissa muistaakseni pelkkää hyvää. Edit: Niin, joku jolla on toi artikkeli voisi kertoa tarkemmin Norjan suositun BlackDonalds hampurilaisravintolaketjun Unhappy Meal ateriaan kuuluu verinen Dimmu Burger, Satyricola, Cradle of Fries ja Enochian Croissant. |
JLM 11.07.2005 13:08:28 | |
---|
FAB-säröistä sanottiin GuitarPlayerissa muistaakseni pelkkää hyvää. Edit: Niin, joku jolla on toi artikkeli voisi kertoa tarkemmin Hyväähän he tykkäsivät siinä artikkelissa. Itse voin suositella Cool cat chorusta. Simppeli käyttää ja pehmeä soundi. Löytyy käytettynä helposti. |
gator 11.07.2005 13:41:57 | |
---|
Haluisimpa nähdä jonku jenkkiläisen/englantilaisen kitaralehden jossa haukuttas joskus jotain testituotetta. Jos löytyy jotain artikkelia yms. ni pistäkää linkkiä. Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois! |
Hohhoijaa 11.07.2005 14:08:12 (muokattu 11.07.2005 14:10:22) | |
---|
Hyväähän he tykkäsivät siinä artikkelissa. Sitä minäkin. Sille Metal-pedaalille olisi tällä suunnalla käyttöä. Haluisimpa nähdä jonku jenkkiläisen/englantilaisen kitaralehden jossa haukuttas joskus jotain testituotetta. Jos löytyy jotain artikkelia yms. ni pistäkää linkkiä. Ahaa... Onko kyse sitten jostain tällaisesta, mitä enemmän valmistaja maksaa, sitä parempi arvostelu.. vai? :) Norjan suositun BlackDonalds hampurilaisravintolaketjun Unhappy Meal ateriaan kuuluu verinen Dimmu Burger, Satyricola, Cradle of Fries ja Enochian Croissant. |
Jucciz 11.07.2005 14:12:46 | |
---|
Lipstick-mikit. Onko minkälaiset? Mielummin sinkut tai humpparit sanon minä. Miksi naurahdin tälle? :) |
Joel Harald 11.07.2005 15:02:11 | |
---|
Miksi naurahdin tälle? :) Sori, et vaa osaa. Turpa kii tai tuun teille soittaa. |
Juntunen 11.07.2005 15:17:02 | |
---|
Mullon ollu jo jonkin aikaa käytössä Danelectron Wasabi-sarjan delay. On hyvä spedu, joskin saanut kertaalleen vähän olutta niskaansa jonkun eturivin idiootin toimesta. Mutta toimii. Ja tap-tempo on kerrassaan hyvä olla. Täppään aina ennen biisiä suunnilleen sinnepäin, ja soolon ensimmäisen tahdin aikana tarkennan jos on tarvista. http://bugi.oulu.fi/~juntunen/juntunen/pictures/pedaalit.jpg Tuolta tuo sinertävä spedu wahin vieressä. |
jhakwe 11.07.2005 20:59:26 | |
---|
Omistin noin parin viikon ajan Black Licorice-säröttimen. Olihan se ihan hassu lelu, mutta ei sillä mitään oikeasti siedettävää saanut aikaiseksi. Heppoinen rakennekin vielä. Myyntiin meni, notta viuhahti. |
Ahaa... Onko kyse sitten jostain tällaisesta, mitä enemmän valmistaja maksaa, sitä parempi arvostelu.. vai? :) Sitä vaan tarkotin et ne laitearvostelut vaikuttaa yleensä enemmänkin mainoksilta. Olis mukavaa joskus lukaista joku objektiivisella mielenlaadulla sutaistu artikkeli. Eli jos löytyy sellaista niin pistäkää linkkiä. Uudet kokemukset on aina kivoja. Myynnissä elektroakustinen Landola JCE-20. Osta pois! |
Dull Finn 12.07.2005 10:36:43 | |
---|
tunamelt tremolo on oikeasti hyvä |
Jucciz 12.07.2005 10:38:06 | |
---|
Sori, et vaa osaa. Ei ku vaan kuulosti hassulta ottaa mieluummin B tai C tietämättä millainen A on. :) |
sikanaama 12.07.2005 10:43:52 (muokattu 12.07.2005 10:49:37) | |
---|
tunamelt tremolo on oikeasti hyvä Juu tämä pitäs hankkia. Mulla on kolme danelectron pikku spedua. Yhtä niistä käytän yleensä, eli slap echoa. Sillai vähäsen. Muut ovat black licorice särötin/oktaaveri ja rocky road leslien tapainen. Jälkimmäistäkin käytän joskus, ihan hyvä joskin buustaa vähän liikaa, mutta sehän ei ole mikään ongelma jos siihen osaa varautua. Laku särötin on liian hurja, sitä ei oo uskaltanu käyttää. On sekin sen oktaaverin kanssa ihan hauska. Kaikki danelectron pikku pedaalit on hauskoja eli hyviä. Niistä(kin) saa saundeja mitä muualta ei saa. Ja niitä voi joskus tarvita. Eikä ne oo vielä menny rikki vaikka ovatkin olleet minulla hurjat 2-3 vuotta. Kainne sitten kaikki tällä viikolla menee kun hehkutin. Käyn salilla vain koska rakastan sinua. |
Zarmo 12.07.2005 10:54:14 | |
---|
Lipstick-mikit on huiput! Miulla on se pikkanen falngeri, hash bronwko se nyt on nimeltään, ihan käyttökelponen peli ja sitten se kompressori, jota monet myös kehuu Lukekaa runoutta
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Musiikkinäytteessä esimakua Interspectionalin hulvattomalta Demo#1:ltä. Kuunnelkaa! |
SirElwood 12.07.2005 11:30:18 | |
---|
Onhan noita minipedaaleita ollut kun ovat niin edullisia että on tullut monia niistä hankittua. Alla oleva on vain minun mielipide! Pastrami overdrive: Näitä minulla on kaksi, toinen hajosi ensimmäisen viikon aikana. Eli kestävyydestä miinusta. Sen sijaan soundista plussaa, oli pakko hankkia heti uusi särkyneen tilalle. Sain edullisesti samasta liikkeestä, eikä rikkinäistä tarvinut palauttaa. DIY putkivahvistimen kanssa toimi oikein mukavana pikkusäröttimenä. Pidän kovasti pedaalista, ja on ajoittain enemmänkin käytössä kun rokkia pitää soitella. Grilled cheese distortion: Tämä on varsinainen surinasärö. Varastettiin minulta eräällä keikalla. Harmittaa kovin, koska oli minulle mieluisa soolosoundi tuossa. Lisäsi sustainia paljon. Sävynsäätö on varsin erikoinen, potikkaa edestakaisin pyörittelemällä saa eräänlaisen wahalike efektin aikaiseksi. Chili dog octave: Huono, ei toiminut ainakaan minulle osunut yksilö kovin hyvin. Selkeä latenssi havaittavissa. Lojuu romulaatikossa. Corned beef reverb: Sanoisinpa että on enemmänkin echo kuin reverb. Loistopedaali. Hinta/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Tämäkin varastettiin. Hi-cut potikka on oiva lisä, ja soundista saa helposti varsin pehmeän, joskin tukkoisuutta tulee helposti mukaan. Hankintalistalla. Pedal tuner: Huono viritin yritelmä. Tämä siis ei ole se kromaattinen viritin, vain kitaran perusvire löytyy... Jos löytyy. Romulaatikossa. Tuna melt tremolo: Tämä taas on sarjassani "ei pahaa sanottavaa". Jälleen hitaisekseen loistava pedaali. Tämä poistuu minun pedaalilaudasta vasta kun saan putkitremolon. No joopa, tulipa löpistyä. Voin kyllä noita minipedaaleita suositella. Niillä saa halvalla hyvälaatuisia efektejä laudan täyteen. Eivät tosin kestä hevimiehen maiharin alla kovin pitkään. :) |
Chunga 12.07.2005 12:37:09 | |
---|
onko kellään kokemuksia tuosta mini-delaysta? PB&J, dj17? vaikuttaa hyvältä delaylta ja oli kaikenlisäksi erittäin halpa. kannattaako tuollainen hankkia jos ei kaipaa delayltaan mitään überiä? "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |
NYdoll 12.07.2005 14:29:19 | |
---|
Pitäisi joku halpa distortion hankkia ja meinasin jotain noista danon pikkupedaaleista... Mikähän niistä sopisi parhaiten sellaiseen kasarihevi/hardrock vääntöön? Sitten olisi mukavaa kuulla hieman kommenttia noista kitaroista. Ketkäs muut maailmantähdet niitä käyttää/on käyttäny, ku Jimmy Page? "Rock 'n' Roll should make you wanna fuck. If it doesn't, it ain't Rock 'n' Roll" -Blackie Lawless |
käsi 12.07.2005 15:09:19 | |
---|
Todellakin kiinnostaisi tietää miltä nämä uskomattoman edulliset muovipurkit kuulostaa. Hitto, chorus alle 30e. tosta choruksesta olen itse pitänyt. mulla on koko ajan käytössä. on se helposti särkyvän oloinen mutta toimiva peli. kytkimessä on sellainen ongelma että siinä ei tunnu naksahdusta kun se menee päälle, eli pitää oppia käyttämään sitä vähän erilailla kuin muita purkkeja. suosittelen, hintaansa nähden pirun hyvä. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |