Axis86 11.07.2005 18:37:45 | |
---|
Onko hyvät säröt metalliin? Tulis kotikäyttöön. Omistan V-ampin, mutta voin vielä ostaa jonkun säröpedaalin kuten Digitechin Metal Masterin tms. Tuliskos sitten jo kunnon metallijytinät? Peaveyt on ainakin mun mielestä olleet aina laadukkaita, kun oon testaillu. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Kampuzzjeah! 11.07.2005 18:39:12 | |
---|
tuosta en osaa sanoa mitään. osta studio pro,lähtee hyvät säröt ilman pedaalia. It's vähäinen määrä ihme että joten usea haikea laulelma hankkia penny aikana ikä jokseenkin Ranska iso kirjain, Pariisi. HOHO! |
saha 11.07.2005 19:24:18 | |
---|
Osta bandit, lähtee hevisärot mutisematta. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Super-Jari 11.07.2005 19:29:32 | |
---|
Envoyn särö on samaa luokkaa kuin Banditin. Tanakkaa mäiskettä. Bändisoittoon ei ihan riitä, mutta kotivahvariksi aivan loistava. |
Axis86 11.07.2005 20:24:10 | |
---|
Envoyn särö on samaa luokkaa kuin Banditin. Tanakkaa mäiskettä. Bändisoittoon ei ihan riitä, mutta kotivahvariksi aivan loistava. Kiitoksia tämä sinetöi ostopäätökseni. Kaikki Peaveyt, mitä olen testannu ovat olleet aina hyviä vahvistimia. Olen testannu Classicia ja Blazer 158 ja kummatkin ovat tosi hyviä pelejä hintaluokissaan. Mulle on jääny Peaveystä hyvä fiilis. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Super-Jari 11.07.2005 20:39:36 | |
---|
Kiitoksia tämä sinetöi ostopäätökseni. Kaikki Peaveyt, mitä olen testannu ovat olleet aina hyviä vahvistimia. Olen testannu Classicia ja Blazer 158 ja kummatkin ovat tosi hyviä pelejä hintaluokissaan. Mulle on jääny Peaveystä hyvä fiilis. Peavey on varma merkki. Toivottavasti diggailet. (käytin sanaa diggailet!!) |
saha 11.07.2005 20:54:51 | |
---|
Kiitoksia tämä sinetöi ostopäätökseni. Kaikki Peaveyt, mitä olen testannu ovat olleet aina hyviä vahvistimia. Olen testannu Classicia ja Blazer 158 ja kummatkin ovat tosi hyviä pelejä hintaluokissaan. Mulle on jääny Peaveystä hyvä fiilis. Tämä mies valitsee Peaveyn. Hän kuuluu parhaaseen a-ryhmään, hän on kova luu! >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Axis86 11.07.2005 20:56:41 | |
---|
Tämä mies valitsee Peaveyn. Hän kuuluu parhaaseen a-ryhmään, hän on kova luu! Heh, Niinpä! Kaikki prot valitsee Peaveyn. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Axis86 11.07.2005 20:58:43 | |
---|
Mitäs Thomannilta tilaaminen maksaa? Onko rahtimaksu ainoa kulu vai tuleeko vielä jotain postimaksuja? Thomannilla lukee, että Envoy110 löytyy varastosta. Ei kai kestää sitten kovin kauan, jos niitä löytyy varastosta? Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Mitäs Thomannilta tilaaminen maksaa? Onko rahtimaksu ainoa kulu vai tuleeko vielä jotain postimaksuja? Thomannilla lukee, että Envoy110 löytyy varastosta. Ei kai kestää sitten kovin kauan, jos niitä löytyy varastosta? Postikulut on tasan 20e, tilasit sitten tinapillin tai pa-setin. Kaverin kanssa tilattiin 5. päivä roinaa, eikä ole vielä tullut. Kai se tässä parin päivän sisään tulee. Kaikki tuotteet oli varastossa. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Axis86 11.07.2005 21:04:40 | |
---|
Postikulut on tasan 20e, tilasit sitten tinapillin tai pa-setin. Kaverin kanssa tilattiin 5. päivä roinaa, eikä ole vielä tullut. Kai se tässä parin päivän sisään tulee. Kaikki tuotteet oli varastossa. Hei, hyvä, kun vastasit. Pistän tilauksen menemään. Vittu, ketään ei kiinnosta! |
Kasu-_- 11.07.2005 21:28:43 | |
---|
Hei, hyvä, kun vastasit. Pistän tilauksen menemään. Joko laitoit? Mulla ois myynnissä. Ja uudenveroisessa kunnossa, mutta tietenkin halvemmalla kuin T-kaupasta. :) You know my only pleasure/Is to hear you cry/I'd love to hear you cry/I'd love to feel you die/And I'll be the first/To watch your funeral/And I'll be the last to leave/I'd love to hear you cry! |
Spinal 11.07.2005 23:16:38 | |
---|
Postikulut on tasan 20e, tilasit sitten tinapillin tai pa-setin. Kaverin kanssa tilattiin 5. päivä roinaa, eikä ole vielä tullut. Kai se tässä parin päivän sisään tulee. Kaikki tuotteet oli varastossa. Paitsi se tinapilli tuskin maksaa 50 e... Toisin sanoen sinun pitää tilata tavaraa vähintään 50 e edestä ennen kuin tilauksesi hyväksytään... Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |