D-Kay 01.05.2003 12:01:35 | |
---|
Onko kukaan täällä kuullut Deftonesin uutta sinkkua? Henkilökohtaisesti täytyy sanoa, että oli aikamoinen pettymys. Todella tylsät kitarasoundit ja tylsä säe. Kertsi menee jotenkuten, mutta biisissä ei oikein tapahdu mitään. Toivottavasti tämä ei kuvaa levyn tasoa. "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
kaljaah 01.05.2003 19:18:23 | |
---|
Tuohan soi YleXillä ainakin viiskytä kertaa päivässä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, eipä herättänyt mitään kummoisia fiiliksiä tms. |
-K- 01.05.2003 19:27:32 | |
---|
Joo ei oikein ollut minunkaan mieleeni tuo biisi, moni sanoo että deftones on pelkkää "määkimistä" ja täytyy sanoa että tuo on ainoa biisi bändiltä joka oikeasti on pelkkää "määkimistä". Ei suotta elämys. |
waldemarx 01.05.2003 21:29:59 | |
---|
Kuulin ratiosta, mut en oikeen saanut mitn selkoa ku olin bussissa ja radio luonnollisesti hiljasella ja kaikkee taustahälinää, mut kai se ihan hyvältä kuulosti. time has come |
1960-1980 01.05.2003 22:17:51 | |
---|
Radiosta tuli tänään ja vaikka volyymit olivat suunnilleen nollassa niin heti tunnistin Deftonesiksi. Kuulosti ihan joltain Digital Bath kakkoselta. Aika huono oli. |
aleksi 01.05.2003 23:08:47 (muokattu 01.05.2003 23:09:09) | |
---|
En sanois huonoksi, mutta ei missään nimessä deftonesin parastakaan. EDIT: niin ja videokin on aika tylsä "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Lähikauppias 04.05.2003 13:31:14 | |
---|
Mitä puhutte? Hyvä biisihän tuo oli. Eihän se toki jäänyt heti päähän soimaan, mutta oli juuri semmoinen biisi, mitä varmasti noin kuukauden kuuntelun jälkeen kutsun termeillä "perkeleen hyvä" ja "vallan oiva". Parhaat levyni ei oo ikinä iskenyt muhun ekalla kuulemalla. |
Woc 04.05.2003 13:41:19 | |
---|
Oli kyllä järkyttävän mitäänsanomaton. Deftonesia olen pitänyt näistä nu-metal-akteista ainoana joka on musiikkiinsa saanut vähän väriä ja sävykkyyttä. Tuossa biisissä siitä ei ollut tietoakaan. Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna |
Lähikauppias 04.05.2003 18:14:13 | |
---|
Nyt olen muutamaan kertaan kuunnellut tuota Minervaa, ja täytyypi sanoa että voi helvetti. Aivan perkeleen hyvä biisi! Löysin myös biisin nimeltä Hexagram ja se on myös varsin hyvä. Vähän rankempi meininki siinä. Luulenpa, että uudesta levystä tulee aivan tajuttoman hyvä. Näissä biiseissä on mun mielestä samaa fiilistä kuin Be Quiet And Drivessa ja Pink Maggitissa, jotka ovat mielestäni Deftonesin ehdottomasti parhaat biisit. Kunpa ne tulisi vaikka Provinssiin. Niiden keikkakalenterissa olisi tuolloin vielä tyhjää. |
aleksi 04.05.2003 22:21:02 | |
---|
Mitä puhutte? Hyvä biisihän tuo oli. Eihän se toki jäänyt heti päähän soimaan, mutta oli juuri semmoinen biisi, mitä varmasti noin kuukauden kuuntelun jälkeen kutsun termeillä "perkeleen hyvä" ja "vallan oiva". Parhaat levyni ei oo ikinä iskenyt muhun ekalla kuulemalla. Totta toisaalta. Ja todellakin, provinssissa olisi kiva nähdä kyseinen orkesteri. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
wil-le 05.05.2003 08:39:32 | |
---|
ei huono biisi ollenkaan. "take the fun, load the gun, incorrect, cause and effect" - Snot,
James Lynn Strait (8/7/68 - 12/11/98) |
ganesha 08.05.2003 10:08:14 | |
---|
kuulin radiosta ja veitikkani rakastui oitis. en ole varhaisempaan tuotantoon tutustunut, mutta bändi joutaa oitis ostoslistalle "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Lähikauppias 08.05.2003 16:46:43 | |
---|
Hittolainen. Minervan sinkulla on cover Helmetin Sinatrasta. Aikas kelviä. Täytyy melkein hankkia toi sinkku. Joko te ootte kaikki vaihtaneet mielipiteitänne Minervan suhteen? Pirun hyvä biisi, sanon minä edelleen. |
aleksi 08.05.2003 17:22:19 | |
---|
Joko te ootte kaikki vaihtaneet mielipiteitänne Minervan suhteen? Pirun hyvä biisi, sanon minä edelleen. Minä joudun ainakin vähän syömään sanojani. Biisi paranee kuuntelu kuuntelulta. Tosin ei se aivan joka ajankohtaan sovi. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
D-Kay 09.05.2003 20:07:48 | |
---|
Minä joudun ainakin vähän syömään sanojani. Biisi paranee kuuntelu kuuntelulta. Tosin ei se aivan joka ajankohtaan sovi. Pikkusen alan minäkin pyörtää puheitani, kyllä se paranee kuuntelun myötä. Soundit tosin tökkii vieläkin, mutta katotaan kun saan levyn hankittua... "you'll be a lover in my bed
and a gun to my head"
-Billy Corgan |
Pikkusen alan minäkin pyörtää puheitani, kyllä se paranee kuuntelun myötä. Soundit tosin tökkii vieläkin, mutta katotaan kun saan levyn hankittua... sulla on ihan vitun hyvä allekirjoitus! mutta asiaan: näin ton minervan musa videon. yksi sana riittää kuvastamaan itse biisin ja videon. TYLSÄ. vaikuttaa pahasti siltä että Deftones jää yhden levyn bändiksi white pony
|
aleksi 11.05.2003 10:45:24 | |
---|
vaikuttaa pahasti siltä että Deftones jää yhden levyn bändiksi Näin ei ole nytkään, joten "Deftones" albumi ei muuta tuomiotani tässä tapauksessa mihinkään suuntaan ;) "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Lähikauppias 11.05.2003 23:39:56 | |
---|
vaikuttaa pahasti siltä että Deftones jää yhden levyn bändiksi Noh, onhan se White Pony ihan hyvä ja varmaan Deftonesin paras levy tähän mennessä, mutta kyllä Adrenaline ja Around The Furkin on aivan tajuttoman kovia levyjä kummatkin. |
allapollo 12.05.2003 10:55:05 | |
---|
Eilen vasta kuulin kappaleen ja sehän oli aivan pirun hyvä. Ja videokin oli nätti. En aiemmin ole pitänyt orkesterin musiikista mutta tämä kappale saattaa jopa muuttaa mieleni, piru vies. Muusikoiden.net-poliisit on natsisikoja! |
-K- 12.05.2003 18:20:02 | |
---|
Joko te ootte kaikki vaihtaneet mielipiteitänne Minervan suhteen? Pirun hyvä biisi, sanon minä edelleen. On se alkanut nyt jo vähä tippumaan, ei nyt kuitenkaan ihan "kybällä" uppoa Ei suotta elämys. |