Jackson Dinky 11.07.2005 06:00:28 | |
---|
Mä vaan rupesin useammin ottamaan sen akustisen sieltä nurkasta polvelle ja yrittää tehdä omia riffejä. En mä sitä sillätavalla ajatellu että "Alotanpa nyt kitaransoiton harrastuksen" Siihen vaan jäi enemmän koukkuun vaikka mitään nykyäpäivänä osaakkaan. :) Nuottien määrä korvaa nuottien laadun, mutta ei päinvastoin. |
Czar 11.07.2005 14:03:23 | |
---|
Mutsi on kitaristin tytär, itsekkin soitellut kitaraa joskus ja se halusi jatkaa "perinnettä". Olen sisaruksista se, kellä on vähiten musiikillista lahjakkuutta, joten minä sain kitaran. Jotain sinne päin. |
Aman 11.07.2005 14:11:44 (muokattu 11.07.2005 17:43:36) | |
---|
Kirk Hammett !!!1! *puspus* xDxDxD ..joo, elikkä joskus 91-92 :D "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
TheRagDoll 11.07.2005 16:54:22 | |
---|
Ku olin kaverilla ni pyysin sitä opettaa miten Smoke on the water menee ja siitä se sitte lähti Mua Saa Pelätä. |
SDMF 11.07.2005 16:58:14 | |
---|
ei oo muuta :) R.I.P Dimebag darrell |
ptarvain 11.07.2005 17:06:00 | |
---|
Löysin ala-asteen kuudennella luokalla akustisen kitaran Musaluokasta ja innostuin rämpyttelemään sitä. sitten kaverin kanssa reenattiin niskalimassa. Smoke On The Waterin alku riffiä LOL :D Huomasin että opin kaikkea aika nopeasti ja innostuin sitten myöhemmin niin paljon että hommasin sähkökitaran. |
Vainaja 11.07.2005 17:27:21 | |
---|
Yksinkertaistettuna kahteensanaan...opin d-duurin... The Land is silent...Before the storm! |
Hohhoijaa 11.07.2005 17:35:02 (muokattu 11.07.2005 17:35:49) | |
---|
Selloinsoitto alkoi ketuttaa. Lähinnä huonon opettajan takia. Toinen vaihtoehto olisi ollut opettajan vaihto, mutta sitten jostain vain sain päähäni alkaa soittaa kitaraa. Mitään varsinaista "kipinää" harrastuksen aloittamiselle ei ollut. Norjan suositun BlackDonalds hampurilaisravintolaketjun Unhappy Meal ateriaan kuuluu verinen Dimmu Burger, Satyricola, Cradle of Fries ja Enochian Croissant. |
Jööhannes 11.07.2005 17:36:32 | |
---|
Olin ala-asteen kolmannella luokalla ja halusin lesota kavereille musiikin tunnilla kitaransoittotaidoilla. Plääh, kaikilla muilla on tässä joku hyvä juttu, mutta minä en vaan keksi mitään. Voe himputti! Kuuntelenpa Opethia, ehkä se auttaisi miettimään. |
Schnowotski 11.07.2005 17:49:33 (muokattu 11.07.2005 17:49:42) | |
---|
Viidennelle luokalle siirtyessä oli opettajaksi määrä tulla herra K.Konttinen, mutta hänellä oli häikkää silmässä. Sijaiseksi valikoitui kitaraa soittava häiskä, jonka opastuksella soitimme tyyliin "tämä puoli luokasta soittaa D:tä ja tämä A:ta". Sitten piti saada kitara. Ja vielä tällainen pikantti yksityiskohta: K.Konttinen pelotteli meitä sanomalla, että silmävian syy oli se, että häntä oli heitetty lumipallolla silmään kouluikäisenä. Heh, se olisikin ollut: lumipallon heitto olisi muuttanut niin paljon. tai paljon. Minun näkökulmastani paljon. Tyttö kouluttautuu lääkäriksi, diagnosoi itsellään aivokasvaimen ja ampuu itsensä. Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? - elämä yksin ei ole vaikeaa, mutta elämä ilman sinua... |
Tuli katteltua pari kertaa Maidenin Rock In Rio DVD:tä ja silloin ihastelin Dave Murrayn kikkailuja. Mutta nyt kun "osaan" soittaa peräti kolikkopelikoneen tuplaus äänen ja pulp fictionin tunnarin voin sanoa ettei tämä ole mittään äly helppoa hommaa. Kitara on meinannut mennä päreiksi kun harjottelin jotain biisiä, mitä en nyt muista... tai olla jotain metallicaa tai maideniä... |
tähtivaeltaja 11.07.2005 18:07:36 | |
---|
Niin miksi? No mistä muusta tyhmä nulikka innostuu kuin jostain rokkibändistä, ja sitten pitää itsekin käydä apinoimaan. |
Turder 11.07.2005 20:24:40 | |
---|
Yläasteen musatunnila soiteltiin joitain ritsoja ja sitten kerran tunnilla sain paremman skeban syliin ja siitä se lähti. |
Volcom 11.07.2005 22:29:08 | |
---|
vahingossa tässä varmaan pitäis lukea jotain? |
maelstrom 11.07.2005 22:30:20 | |
---|
En ole oikeastaan kitaristi, mutta suurin syy kitaran soittamiseen minulla on se, että sitäkin on hyvä osata, ja se on tärkeä osa rock-musiikkia ja sen tekemistä. Tietysti olisi voinut ensin opiskella ne aiemmin jonkin verran raiskaamansa soittimet, koskettimet ja basson kunnolla ennen kuin alkaa laajentaa reviiriään, mutta minusta on kivampi osata kaikkea vähän kuin jotain helvetin hyvin ja muuta ei ollenkaan. Nyt on biisintekeminen vähän helpompaa. Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
SirElwood 11.07.2005 22:37:09 | |
---|
En ole oikeastaan kitaristi, mutta suurin syy kitaran soittamiseen minulla on se, että sitäkin on hyvä osata, ja se on tärkeä osa rock-musiikkia ja sen tekemistä. Tietysti olisi voinut ensin opiskella ne aiemmin jonkin verran raiskaamansa soittimet, koskettimet ja basson kunnolla ennen kuin alkaa laajentaa reviiriään, mutta minusta on kivampi osata kaikkea vähän kuin jotain helvetin hyvin ja muuta ei ollenkaan. Nyt on biisintekeminen vähän helpompaa. Minullakin meni vähän tuohon tapaan. Ensin soitin rumpuja 6 vuotta, 11-17 vuotiaana, mutta sitten tuli tarve tehdä itse biisejä, joten aloin opetella pianon ja akustisenkitaran soittoa, kun sellaiset vanhemmillani oli. Bänditouhuissa tartuin bassoon samoihin aikoihin, josta puolestaan oli jotenkin luonnollinen siirtymä aktiivisempaan kitaran soittoon. Nyt on 6 vuotta kitara ollut "pääinstrumentti" ja olen huomannut sen olevan itselleni se ilmaisuvoimaisin soitin. Bändissä en ole kitaraa koskaan soittanut, muita instrumentteja kylläkin... |
bodom666 12.07.2005 14:43:19 | |
---|
metallicaa kuunellessa rupes haaveilee bändistä nii siitä se lähti koistinen rankaisee! |
DJKaaos 12.07.2005 16:43:27 | |
---|
en ryhtynyt kitaristiksi, vaan soittamaan kitaraa. Tuo oli se asetelma silloin aikanaa. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Skebaristi 13.07.2005 00:12:30 | |
---|
koskettimien soitto tuntui tylsältä, niin otin sitten isän ibanezin nurkasta ja aloin rämpyttää Aivan |
Explorer 13.07.2005 00:35:44 | |
---|
"No perkule, miksipä en!", sanoisi Raimo Vormistokin. New Millennium Cyanide Christ. |