Aihe: Finlandia harmonikka?
1
jari75
09.07.2005 16:16:34
Kuka tietää/tuntee tarkemmin ko. harmonikkamerkin? Minkätasoisia soittimia ovat? Antakaahan ehdotuksia kun aattelin kiippareiden lisäks ostaa jonkunlaisen haitarin jota vois hyödyntää joillain "huttu"keikoilla jos vaan sillä oppisi vähän soittamaan. Millaista haitaria suosittelisitte tällaiseksi aloitus soittimeksi? Mitä kannattaa ottaa huomioon?
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
Tankero
10.07.2005 19:27:52
Kuka tietää/tuntee tarkemmin ko. harmonikkamerkin? Minkätasoisia soittimia ovat? Antakaahan ehdotuksia kun aattelin kiippareiden lisäks ostaa jonkunlaisen haitarin jota vois hyödyntää joillain "huttu"keikoilla jos vaan sillä oppisi vähän soittamaan. Millaista haitaria suosittelisitte tällaiseksi aloitus soittimeksi? Mitä kannattaa ottaa huomioon?

Eiköhän se Kouvolan Casio ole hyvä.
liippari
10.07.2005 22:08:52

Älä osta liian painavaa hanuria!
Soittelin 6 vuotta Kouvolan Casotolla tanssikeikkaa ja selkä oli aina ihan pa....kana.
Nyt ostin neliäänikertaisen La Melodiosan ja kylläpä on mukavan herkkä ja kevyt! Ihan eri maata kun Kouvolan rähjäke.
Jos soitat istuallaan niin asiahan on taas ihan eri, mun mielestä se vaan on niin typerän näköistä.
toyopet
11.07.2005 13:30:42
Finlandia? Tulee mieleen vaan Kouvolan Finlandia malli jostain 60-luvulta?

Osta kevyt. Merkillä ei väliä kunhan Italiasta. Pihlajamaa ja Kouvolalainen on vähän niinkuin samaa sarjaa sen näppäimistön osalta mutta ihan perus-italiaano eli vaikkapa Bugari tai Giulietti tai joku vähän tuntemattomampi mutta silti ihan hyvä.

Tai osta minulta Ramses Gala casotto. Ei ole kevyt ja tarvii kevyttä putsausta kielien osalta ja kaiken lisäksi on vielä kallis. 2000€
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
Jaskaa pakoon
11.07.2005 14:13:29
Finlandia harmonikka

Minulla on kakkossoittimena ruotsalainen Absolut-harmonikka! Sillä tulee pelkkiä oikeita ääniä oikeassa vireessä! 442!
clave
12.07.2005 18:05:18

Minulla on kakkossoittimena ruotsalainen Absolut-harmonikka! Sillä tulee pelkkiä oikeita ääniä oikeassa vireessä! 442!

shiis 44.2
"Totuuden tunnistaa kun sen kuulee"
pekkajau
12.07.2005 19:19:25 (muokattu 12.07.2005 19:20:07)
Minä olen tähän asti luullut että Kouvolan Casotot löytyvät vaan sydäriin kuolleiden pelimannien leskirouvilta 10 vuotta ihan soittamattomana kovassa kotelossa ja erikoiskovalaattakielillä!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
toyopet
15.07.2005 08:27:30
Minä olen tähän asti luullut että Kouvolan Casotot löytyvät vaan sydäriin kuolleiden pelimannien leskirouvilta 10 vuotta ihan soittamattomana kovassa kotelossa ja erikoiskovalaattakielillä!

Juuri näin +
Jos tunnet omistavasi ylimääräisiä Odsmobilen moottoreita, saapi kertoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)