Aihe: Radio City
1 2 3 4 5 6
Pluto
09.07.2005 13:12:26
Musiikki on suurelta osin täyttä paskaa. Surkeeta kasariheviä. Ei voi kun nauraa, kun Citylta tulee kolmannen kerran päivässä se joku saatanan "Kids of the underground" ja sen perään Ossi Ospournen "Mama I´m coming home". Ja sitten koko toimitus on niinkuin että "tää on niinku rockändroll jeaahh..."

Ja ne nopeat valinnat. Miksi helvetissä niissä on vaan samoja biisejä, joita kanava soittaa koko ajan muutenkin? Ja kuka helvetti niitä toivoo. Kuka voi toivoa vaikka Gunnareiden Paradise Cityä, kun se soi kanavalla vähintään kerran päivässä?
Dillon, you son of a bitch!
Leevo
09.07.2005 20:05:52

Cityn heikkouksien vuoksi olenki nyt siirtyny lähes 100% Groove Fm:n kuuntelijaksi. Suosittelen.
"Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy
Sperm Donor
10.07.2005 00:19:45
Nopeasti luettuna allekirjoitan kaikki kommentit. Voisiko joku vielä valaista miksi Citystä tuli pari vuotta sitten joka päivä monta kertaa ja nyt taas uudestaan usein 3 Doors Downin: Kryptonite, on varmaan cityn soitetuin biisi viimeisen kahden vuoden ajalta.
Mulla on jukeboxi täynnä klassikkobiisejä, pikku hiljaa olen vaihtanut biisejä "huonompiin" ihan vain koska City suoltaa klassikkoja kyllästymiseen asti.
M1kk0
10.07.2005 01:03:27
Radio city on paras kanava suomen radiossa tällä hetkellä. Mutta yksi asia tosiaan ihmetyttää. Minkä takia jonkun bändin kohdalla pitää soittaa sitä yhtä ja samaa biisiä aina...

Hyviä esimerkkejä:
Metallica-Until it sleeps
Mötley crue-Se joku if i die tomorrow

ja Rainbow - I Surrender

rainbowilta löytyisi öljytankkereittain parempia biisejä kuin tuo.
'o' Googleta ennen kuin kysyt typeriä.
Fuzzball
12.07.2005 12:33:37
ihan samat asiat ottaa päähän täälläkin, lisäksi vielä se että koko ajan soi gunnarit ja chili peppers- kumpaakaan kun en jaksa kuunnella.

Kiinnostaisi tietää,miten avoimesti juontajat saavat soittaa fanittamiaan bändejä vai sattuuko niitä vain olemaan listalla.
Herätysliikkeessä ei mielestäni soi juuri ollenkaan esim.audioslave ja rhcp,mutta auta armias kun Risteli pääsee puikkoihin.Makuja on monia,mutta täällä nuo ovat sitä kuuluisaa "hirveetä paskaa"...
"I want more than life has to offer"
HaloOfFlies
12.07.2005 12:38:13 (muokattu 12.07.2005 12:46:50)

Kaksi viikkoa olen nyt ollut täysin kuuntelematta Cityä, ja täytyy sanoa ettei ole edes ikävä koko kanavaa. Ei vain jaksa joka helkutin päivä kuunnella niitä samoja biisejä aamusta iltaan. CD-levyt tarjoavat enemmän vaihtelua.

Toinen asia... Cityn sivuilla ovat varmasti kaikki nähneet tuon listan, mistä voi toivoa noita biisejä. Ja siinä alapuolella on laatikko, johon voi laittaa biisin jota ei löydy listalta. Kolmesti olen jo laittanut siihen laatikkoon listalta löytymättömän biisin, mutta yhtäkään niistä ei ole sinne listalle laitettu.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
Czar
12.07.2005 13:42:23

Kiinnostaisi tietää,miten avoimesti juontajat saavat soittaa fanittamiaan bändejä vai sattuuko niitä vain olemaan listalla.

Ne on niintä koneella arvottuja "blokkeja", niin kuin muuallakin. Kävin Cityn toimituksessa muistaakseni pari vuotta sitten. Ei meno ainakaan paremmaksi ole muuttunut, eli uskon niiden arpovan ne vieläkin.
SUKUPUOLI: Puolueeton. Lue NAISmuusikoista
L.Ruoska
13.07.2005 01:20:20 (muokattu 13.07.2005 01:24:35)

Radio City = sukka.

Samat biisit koko ajan, samapa tuo on kuunteleeko Mötley Cruen uutta vaiko Gwen Stephanin uutta..jos pitää koko päivä samaa biisiä nimittäin kuulla. Näin kärjistettynä. Cityä jaksaa yleensä kuunnella maksimisssan viikon mutta sitten se menee taas puoleksi vuodeksi pannaan ja musa tulee mp3- tai cd-soittimesta.

Myöskin Cityllä ärsyttää se hooraxi Pauliina Tuomola ja niiden äijien muka-äijä-muka-machous. En tajua mitä ne äijät sitä hehkuttaa..
"hoohhoo tuoltas tulee Pauliina NIIIN pienessä minihameessa ohhoh näytätkö meille vähän...nojoo olin tossa niin kännissä ainiinjoo radios ei saa sanoo että olin kännissä no sanotaan että vaikka vähän nauttineena ja kuules nyt on taas niin paha olo että yök voisin tästä lähteä himaan"

Ne tyypit on kummiskin töissä siellä hemmetin radiokanavalla, mitä siellä valitetaan sadan tuhannen työtätekevän ihmisen kuullen miten kauheeta se työnteko on tai miten krapulassa sitä töissä ollaan...tosi mielenkiintoista kuunneltavaa. Saatikaa sitte kun joku pelle heittää jotain tosi muka-tuhmaa (tyhmää!) läppää jostain uutistenlukijasta siellä. Ketä kiinnostaa!?

Yhteenveto: Radio Cityllä on säälittävät juontajat ja suppea biisivalikoima. En kuuntele.

Edit: miinukset vielä säälittävästä toivesysteemistä. Siis tuntuu siltä että siellä soitetaan ainoastaan niitä toiveita jotka on soittolistalla jo muutenkin, ja nekin soitetaan vain sillon kun se biisi tulisi listalta muutenkin (uudet biisit pari kertaa tunnissa!). Sitten siihen alkuun vaan spiikataan että "Jouni Espoosta oli toivonu Kotiteollisuuden uutta biisiä!". Samat biisit siellä soi toiveista huolimatta...
MegaMan Club #016 - Spank Man
LiiMaNHeNKi
13.07.2005 15:36:52
Tänään tuli Cityltä kaksi biisiä joita en ollut ennen kuullut! Joku coveri The Doorsin LA Womanista ja The Offspringin uusi biisi. Hämmästyin suuresti. Seuraavaksi tuli taas jotain niitä liika soitettuja, joten vaihdoin kanavaa.
Emmä mitään osaa soittaa... räpellän vaa.
Spawn
13.07.2005 15:42:59
Edit: miinukset vielä säälittävästä toivesysteemistä. Siis tuntuu siltä että siellä soitetaan ainoastaan niitä toiveita jotka on soittolistalla jo muutenkin, ja nekin soitetaan vain sillon kun se biisi tulisi listalta muutenkin (uudet biisit pari kertaa tunnissa!). Sitten siihen alkuun vaan spiikataan että "Jouni Espoosta oli toivonu Kotiteollisuuden uutta biisiä!". Samat biisit siellä soi toiveista huolimatta...

Tekeehän sitä tuo "Suomen ainoa hittikanava", eli NRJkin. "Joo, mä toivoisin tota fiftisentin uutta ja vähä sitä pläkaidpiissiiki". Mutta ei se mitään, mä jatkan YLEX-linjoilla aina silloin kun radiota kuuntelen ja sitä teen erittäin harvoin. X:llä ne sentään soittaa niitä toiveita aikalailla laidasta laitaan.
What the deuce?
Czar
13.07.2005 17:07:27

Tänään tuli Cityltä kaksi biisiä joita en ollut ennen kuullut! Joku coveri The Doorsin LA Womanista

Se oli Billy Idolin tekemä. =)
Rattata
13.07.2005 17:15:59
Kun ne voisivat yllättää edes joskus, edes joskus! Mutta ei.....mikä siinä on?! Kun kerrankin tulisi sellainen fiilis että "jeah! tätä en ookkaan pitkään aikaan kuullu, rokrok!"
Czar
13.07.2005 21:38:59

Kun ne voisivat yllättää edes joskus, edes joskus! Mutta ei.....mikä siinä on?! Kun kerrankin tulisi sellainen fiilis että "jeah! tätä en ookkaan pitkään aikaan kuullu, rokrok!"

Sanoppa muuta. En ole radiota kuunnellut pariin vuoteen, ja nyt kun en enää telkkaria omista, olen alkanut silloin tällöin kuuntelemaan radiota.

Cityllä soi ne samat klassikot, mitkä soitettiin puhki jo silloin muutama vuosi sitten, plus kasa jotain uusia hittimankelimössöjä, joista en oikein mitään irti saa, ainakaan suurimmasta osasta. Surullista.

Antakaa rahaa niin kyllä minä yhden kunnon radioaseman pystyn perustamaan =)
ozz3
13.07.2005 21:49:04
Joku coveri The Doorsin LA Womanista
Sarjassamme: "Kuka tästä biisistä tykkää?"

ja The Offspringin uusi biisi.
Kuullostaa biisin alku muuten ihan Viikatteelta, off-topiikkk....

Citylle nyt aluksi ne 70 ja 60-lukujen biisit takaisin ja enemmän kuuntelijoiden toiveita huomioon. Ei ihmiset voi saatana joka päivä toivoa 3 Doors Downin Kryptonitea.
ozz3 kuittaa.| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
maelstorm
14.07.2005 14:19:26
Se oli Billy Idolin tekemä. =)

ja aika tuorekin vielä, vasta 20 vuotta vanha coveri.
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Jokunen
14.07.2005 16:12:32
Luulenpa, että ne ketkä kehuu Cityä, eivät joudu kuuntelemaan sitä kahdeksaa tuntia päivässä. Miulla on töissä semmoset radiolliset kuulosuojaimet ja tällä hetkellä kuuntelen NRJ:tä(kts.musiikkimaku). Kolme kuukautta kulunut, puhki kuuntelin ensiksi YleX:n, sitten Cityn ja kohta menee NRJ. Kuten joku jo mainitsikin, on NRJ:n musiikki yhtä tuubaa, mutta se on sentään vaihtelua. Ihan pelottaa, milloin sormi kääntää aamulla radion päälle ja aloitan työnteon Novan tahdittamana!

Kerran kävinkin atamassa Cityn sivuilla palautetta ja laitoin vielä kymmenkunta biisiä esimerkiksi, mitä voisi soittaa, kun ei ne kuitenkaan tiedä kuuluisiltakaan bändeiltä kahta biisiä enempää. Eipä ole kuulunut vastausta palautteeseen.
HA!
S1mppa
15.07.2005 08:28:26

Jännää on muuten, että RedHotChiliPeppers soi Cityllä muita bändejä laajemmalla tarjonnalla. Peräti kolme biisiä soi voimasoitossa. Saisivat vaan näitäkin vaihtaa, kun alkaa maistua aika puulta. Ja yleensä Cityä tulee kuunneltua vain noin tunti aamuisin.
- original S1mppa -
Czar
15.07.2005 08:55:07

Jännää on muuten, että RedHotChiliPeppers soi Cityllä muita bändejä laajemmalla tarjonnalla. Peräti kolme biisiä soi voimasoitossa.

Hehe.

Kun eilen kuuntelin Cityä yllätyin suuresti, kun he olivat tajunneet, että Alice Cooperilla on muitakin biisejä kuin Poison ja School's Out. Jopas jotakin.
S1mppa
15.07.2005 09:07:44

Kas, onko jotain tapahtunut, kun tällaisia uutisia kuulee? Mätäkuu? :)
- original S1mppa -
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)