Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fantomas ruisrockissa
1 2
spk78
11.07.2005 13:57:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko kukaan kattoon bändiä ruisrockissa? Olisi mukava kuulla kommenttia keikasta, biisilistoista sun muusta. Itse olin tavastialla kattoon ja siellä vetivän yhden kovimmista keikoista mitä oon nähnyt. Pari lähdettä on vihjaissut et ruisrock-veto ei olis ollut ihan yhtä kova. Anyone?
 
MV
11.07.2005 14:00:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko kukaan kattoon bändiä ruisrockissa? Olisi mukava kuulla kommenttia keikasta, biisilistoista sun muusta. Itse olin tavastialla kattoon ja siellä vetivän yhden kovimmista keikoista mitä oon nähnyt. Pari lähdettä on vihjaissut et ruisrock-veto ei olis ollut ihan yhtä kova. Anyone?
 
Olin paikalla. Ei toiminu yhtään. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan.
 
"Se ei ole bändi, se on paska" -Hanhjelm Rotten soundista
spk78
11.07.2005 14:04:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin no enpä tiedä tekeekö tuo paikallaan seisominen sit keikasta välttämättä huonon. Eipä tavastiallakaan Pattonia lukuunottamatta muut paljon heiluneet, mikä on ymmärrettävää kun ottaa huomioon kuinka vaikeaa musiikkia he soittavat.
 
spk78
11.07.2005 14:08:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse eniten epäilin et mahtokohan paikalle olla vaivautunut Fantomas-faneja. Luulen että Children of Bodomin, Rammsteinin tai turmion kätilöiden fanit eivät lämpene moiselle musiikille, eikä Fantomas ehkä kovin kotonaan ole lavalla kun on muut bändit vähän niin ja näin..
 
lapio
11.07.2005 14:16:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli se paikoitellen ihan ok. Tykkäsin kyllä suspended animation levystä, mutta välillä meni tuo keikka hieman liialliseksi älämölöksi omaan makuuni.
 
Live fast, die 72 year old.
Heissi
11.07.2005 15:45:32 (muokattu 11.07.2005 15:46:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin paikalla. Ei toiminu yhtään. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan.
 
Olin paikalla. Toimi, mutta ei ollenkaan niin hyvin kuin Tavastialla. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan, paitsi Patton heilui vähäsen. Ja se sopi kuvioon perfecto.
 
Jos heilumista haluaa niin bodomiahan oli tarjolla Fanttojen jälkeen. Oli aika kova pudotus alaspäin se.
 
EDIT: merkillepantavaa oli muuten se, että tavastialla osattiin taputtaa siinä taputuskohdassa oikein. Ruissalossa ei osattu.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Planetist
11.07.2005 15:53:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se toimi, tavastiallehan taitaa olla ikäraja joten en ollut näkemässä, ehkä siksi näyttikin niin hienolta. Pattonin ja Bozzion yhteispeli oli huikeaa.
 
Comic
12.08.2005 14:37:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin paikalla. Toimi, mutta ei ollenkaan niin hyvin kuin Tavastialla. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan, paitsi Patton heilui vähäsen. Ja se sopi kuvioon perfecto.
 
Jos heilumista haluaa niin bodomiahan oli tarjolla Fanttojen jälkeen. Oli aika kova pudotus alaspäin se.
 
EDIT: merkillepantavaa oli muuten se, että tavastialla osattiin taputtaa siinä taputuskohdassa oikein. Ruissalossa ei osattu.

 
Toimi ku rutto. mitä väliä, seisoko ne paikoillaan vai ei, Varmastikin tavastian keikka oli parempi, mutta silti tää oli paras keikka mitä oon ikinä nähny.
 
ei siel kyllä fantto-faneja vittuakaan ollu, olin eturivissä, ja molemminpuolin oli jotain teinityttöjä vieressä goottikamat päällä, tuijotti et mitähän vittua..? sit ku ite siin riehu ku sika.
 
eli just se et meininki lavalla oli hyvä, mut yleisö oli ihan perseestä. ja sen huomas pattoniki.sekin taputuskohta oli hyvä esimerkki. ja se et ei porukka ees tajunnu ku biisi loppu. Ainoo miinus keikassa oli, et ei tullu encorena godfatheria, mikä vissiin tavastialla oli tullu(?)
 
cldron
12.08.2005 15:31:41 (muokattu 12.08.2005 15:33:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis tavastian keikkahan oli paras koskaan! en oo todellakaan nähny ikinä mitää niin mahtavaa.. ruisrock menetteli, mutta jäi edellisillan varjoon.. osansa oli myös niillä urpoilla siellä yleisössä.. jengi kuunnellu pelkästään Director's Cutia, ja oli sit ihan paska housussa ku väliin tulee jotain noisee.. no, kaikki ei ymmärrä hyvän päälle :P
 
iltalehdessä oli muuten hyvä poiminta ruisrockista:
 
"Onko tämä maailmanloppu!?!?"
-Naispuolinen katsoja kakofonisen Fantômasin aikana-
 
Patton olis varmaa ollu mielissään tosta kommentista :D
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Tapani L
12.08.2005 16:23:10 (muokattu 12.08.2005 16:23:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Menin kesken setin katsomaan. Oli aivan törkeän kova, vaikka en ollutkaan kuullut koskaan aiemmin. Ja en minäkään oikein tiennyt missä välissä olisi pitänyt taputtaa. Ja onko se nyt jokin ihme? Ei mikään suurinta suosiota nauttiva bändi taida ainakaan täällä olla eivätkä biisit ihan sen perinteisen poppiskaavan mukaan menneet. Mutta onhan se aina hienoa jos ite tietää jotain mitä muut eivät. Sitä on sitten hyvä kuittailla kaikenlaista.
 
TOISTAISEKSI NIMETÖN, SOOLOPROJEKTI Tyhmyys on pahaa ruokaa.
rc
12.08.2005 16:56:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä luvattoman huono bändi... älämölö ei ole taidetta vaikka sen tekisi kuinka vaikeasti. Ei vaan kuulosta hyvältä.
 
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
carnation
12.08.2005 18:27:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä luvattoman huono bändi... älämölö ei ole taidetta vaikka sen tekisi kuinka vaikeasti. Ei vaan kuulosta hyvältä.
 
Juuri näin!
 
"Etsin itseäni, mmm."
Heissi
12.08.2005 19:27:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä luvattoman huono bändi... älämölö ei ole taidetta vaikka sen tekisi kuinka vaikeasti. Ei vaan kuulosta hyvältä.
 
Kuulostaa ihan vitun hyvältä.
 
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Akiman
12.08.2005 19:31:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harmittaa kyllä nyt jälkikäteen, kun jäivät molemmat Fantômasit tällä kertaa kokematta. Toivottavasti tekevat joskus myöhemmin paluun ihan Lombardon kera, jolloin saattaisin olla vielä enemmän menossa keikalle. Toki onhan se niinkin, että tämäkin yhtye on hyvin pitkälti yhtä kuin Mike Patton, kuten miehen luotsaamille projekteille meinaa päälimmäisiltä suhteiltaan usein käydä, vaikkei asia niin olisikaan. Ollut kuitenkin keikoilla, varsinkin Tavastialla, sen verran kova fiilis, että onhan tuo päästävä joskus todistamaan itsekin. Patton kapellimestariksi.
 
Olin paikalla. Ei toiminu yhtään. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan.
 
Harmi etteivät moshanneet ja huutaneet "Jau vitun fuck" joka välissä.
 
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
cldron
12.08.2005 19:37:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä luvattoman huono bändi... älämölö ei ole taidetta vaikka sen tekisi kuinka vaikeasti. Ei vaan kuulosta hyvältä.
 
olet vaan huono..
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
cldron
12.08.2005 19:38:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin paikalla. Ei toiminu yhtään. Äijät seisoivat paikallaan koko keikan ajan.
 
sit se oli varmanki ihan PASKA!!
 
Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Planetist
12.08.2005 19:55:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulikin mieleen että pisti vituttamaan kun Fantômasin poistuessa lavalta yleisö alkoi huutamaan Pattonin nimeä bändin sijasta.
 
rc
12.08.2005 21:38:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olet vaan huono..
 
Ei vaan toiminut niin yhtään. Olen tosi pahoillani, mutta kun musiikissa ei ole MITÄÄN säännönmukaista, se on aika herkästi suolesta. Kuten Fantomâs.
 
"Älä sitten koske tuohon silitysrautaan." Tsshh! "ÄÄÄäääää!!!" -85423321-
carnation
12.08.2005 22:27:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fantomas on osoitus siitä, että Mike Pattonkin voi tehdä paskaa. Ei se jätkä ole mikään jumala (tai Jumala) ja Fantomas on kusemista hc-fanien silmään.
 
"Etsin itseäni, mmm."
Spike
13.08.2005 00:16:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fantomas on osoitus siitä, että Mike Pattonkin voi tehdä paskaa. Ei se jätkä ole mikään jumala (tai Jumala) ja Fantomas on kusemista hc-fanien silmään.
 
Toiset kuitenki tykkää ku hullu puurosta. Toi on vaan sun mielipide. Eihän kaikki tykkää Priestistäkään..
 
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «