king of dark 10.07.2005 19:10:56 (muokattu 10.07.2005 19:13:17) | |
---|
|
dictatorsh*t 10.07.2005 19:14:21 | |
---|
Ne ovat puukapulat. Tippi on nylonia. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
king of dark 10.07.2005 19:17:38 | |
---|
mut siis tarkotin et kestääks toi pää paremmin ku se on nailonii. |
moderndrummer88 10.07.2005 19:24:37 | |
---|
mut siis tarkotin et kestääks toi pää paremmin ku se on nailonii. eipä nuo milleniumin tipit ainakaan mitään king of darkkia kestä soittaa :D on enemmän hissuteluun ja studiohommiin tarkoitettu nuo nylontippiset. itellänikin yksi pari noita on ja tipit ei pysy paikallaan ja on ne jo halkeilleetkin jonkin verran. en ole varmaan 1,5 vuoteen viittinytkään soittaa noilla kapuloilla bäy..?
rautaneidon foorumilla nimim. rautarumpali |
Tama (Royal Star) 10.07.2005 19:30:00 | |
---|
ihan tällainen ilmainen neuvo: kierrä nuo milleniumin kapulat kaukaa.... sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
dictatorsh*t 10.07.2005 19:45:03 | |
---|
mut siis tarkotin et kestääks toi pää paremmin ku se on nailonii. Tarkoitit ihan huonosti. "The dead swans lay in the stagnant pool.
ramzuz 10.07.2005 19:52:03 | |
---|
Mä ite epäilin aina et nylon tippi lentää irti ja sellasta täällä joku selittiki. Mut ostin tossa vähä aikaa sit ekat nylon kepit olin tosi yllättyny!! ride soi kirkkaammin ja musta paremmin ja muutesti kärjet ei kulu yhtään. Kyllä kai ne aina jossakin vaiheessa irti lentää mutta siinä ajassa olis jo puukeppejä menny monta. ROCK!! |
moderndrummer88 10.07.2005 19:53:08 | |
---|
Mä ite epäilin aina et nylon tippi lentää irti ja sellasta täällä joku selittiki. Mut ostin tossa vähä aikaa sit ekat nylon kepit olin tosi yllättyny!! ride soi kirkkaammin ja musta paremmin ja muutesti kärjet ei kulu yhtään. Kyllä kai ne aina jossakin vaiheessa irti lentää mutta siinä ajassa olis jo puukeppejä menny monta. minkäs merkkiset kapulat on kyseessä? bäy..?
VeeKoo 10.07.2005 19:57:48 (muokattu 10.07.2005 20:01:20) | |
---|
Itse asiassa, kun laitat liimaa siihen tipin reikään, ja painat sen ´kapulaan kiinni ja annat kuivaa, kapulat toimivat mainiosti. Itselläni on milleniumin 5AN kapuloita ollu 6 paria, ja puolessa vuodessa vain 3paria on mennyt rikki (tavallista vähemmän), vaikka soitan niillä päivittäin ja täysiä. Nylon tip on minusta hyvä juttu, koska se ei kulu juuri lainkaan, verratuna puiseen. minä suosittelen näitä milleniumin 5AN kapuloita, koska ovat kestävät ja todella halvat (2,3€) Mun mielestä vois ehkä perustella, jos haukkuu jopa milleniumin kapuloita. Ymmärrän jos haukutte Milleniumin rumpuja, koska ne todella ovat ö- luokkaa. Mutta sitä EN ymmärrä, miksi ihmiset jotka eivät edes ole kokeilleet milleniumin kapuloita sanovat että ''Milleniumin kapulat ovat paskat!!'' Taitaapi olla ihmisten päähän painunut että ''millenium on paska, ja sanon niin vaikka en ole koskenutkaan niihin.'' En itsekkään luota milleniumin laatuun, mutta en sitä yleisesti töötötä, vaan pidän sen omana asiani. Itse luotan täysin näihin kapuloihi, ja hinta laatusuhde on mielestäni parempi kun 25 euron kapuloissa. Olen puhunut. Edit. eipä ole kyllä mulla tippi kertaakaan halennu vaan on kapula mennyt poikki kun on menny käyttökelvottomaks. Myypä mulle sun rumpusetti!! 300-500 egua kiitos... |
moderndrummer88 10.07.2005 20:36:14 | |
---|
vai haluat perusteluja: NE EI KESTÄ! vic firthejä kuluu n. yksi pari puolessa vuodessa mutta ne milleniumit mitä minulla on ollu on kestäneet nipin napin kolmet reenit... että semmosta. kannattavammaksi tulee käyttää oikeita kapuloita, jos ihan tosissaan soittaa. kyllä munkin kaverilla milleniumit on kestäny tooosi pitkään mutta se soittaa harvoin ja todella hiljaa bäy..?
pearl 10.07.2005 20:37:45 | |
---|
Mun mielestä vois ehkä perustella, jos haukkuu jopa milleniumin kapuloita. Ymmärrän jos haukutte Milleniumin rumpuja, koska ne todella ovat ö- luokkaa. Mutta sitä EN ymmärrä, miksi ihmiset jotka eivät edes ole kokeilleet milleniumin kapuloita sanovat että ''Milleniumin kapulat ovat paskat!!'' Taitaapi olla ihmisten päähän painunut että ''millenium on paska, ja sanon niin vaikka en ole koskenutkaan niihin.'' Ostin kerran kokeilumielessä kasan erikokoisia millenium tikkuja. Oli helvetin hyviä. Kaikista parin päivän jälkeen tipit muussina. 2B kapula se vasta hyvä olikin: löin ensimmäisen kerran virveliin (ennen kuin siis olin lyönyt mihinkään muuhun), enkä edes lyönyt vanteeseen -> Kapula näpsästi poikki puun syiden vastaisesti... Kyllä hieman kävi naurattamaan. Kyllä niillä hyvin takan sytyttää. Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
VeeKoo 10.07.2005 20:41:38 (muokattu 10.07.2005 20:43:51) | |
---|
mutta ne milleniumit mitä minulla on ollu on kestäneet nipin napin kolmet reenit... että semmosta. kannattavammaksi tulee käyttää oikeita kapuloita, jos ihan tosissaan soittaa.
Ostin kerran kokeilumielessä kasan erikokoisia millenium tikkuja. Oli helvetin hyviä. Kaikista parin päivän jälkeen tipit muussina. 2B kapula se vasta hyvä olikin: löin ensimmäisen kerran virveliin (ennen kuin siis olin lyönyt mihinkään muuhun), enkä edes lyönyt vanteeseen -> Kapula näpsästi poikki puun syiden vastaisesti... Kyllä hieman kävi naurattamaan. Kyllä niillä hyvin takan sytyttää. __ Taitaapi sun symbaalit ja rummut olla aika huonossa kunnossa, jos saat ne kapulat 3 treenissä paskaks.... No joka tapauksessa olen soittanut millenium 5AN kapuloilla puoli vuotta ja minä soitan vielä vatun kovaa, ja noin 1-2 tuntia päivässä... ehkä herra moderndrummer 88 on vaan sattunut milleniumin pohjakosketukset, mutta itselläni ne ovat kestänyt suhteellisen hyvin. Ilmeisesti minulle on vaan käyny helvetin hyvä tuuri milleniumin kapuloitten kanssa, sillä ne eivät ole olleet muita kapuloita huonompia. (tai no kyllä ne milleniumin puutipit olivat paskoja...) hehe |
dictatorsh*t 10.07.2005 21:03:35 | |
---|
Taitaapi sun symbaalit ja rummut olla aika huonossa kunnossa, jos saat ne kapulat 3 treenissä paskaks.... Tai kapulat paskat. Ostin tossa just Vic Firthin American Classic 5A:t. Reeneissä kahden biisin jälkeen poikki. Kummatkin. Kapuloissa ei juurikaan edes lyöntijälkiä. Ennen sitä oli ollut Pro•Markin Millenium II 5B:t, jotka kesti kolmatta kuukautta. Jotta ihan huono päätelmä sunla. "The dead swans lay in the stagnant pool.
kamelisko 10.07.2005 21:07:10 | |
---|
Tai kapulat paskat. Ostin tossa just Vic Firthin American Classic 5A:t. Reeneissä kahden biisin jälkeen poikki. Kummatkin. Kapuloissa ei juurikaan edes lyöntijälkiä. Ennen sitä oli ollut Pro•Markin Millenium II 5B:t, jotka kesti kolmatta kuukautta. Jotta ihan huono päätelmä sunla. Kapuloissa on ensiarvoisen tärkeää että puun syyt menee just ja tasan tarkkaan suoraan tyvestä tippiin saakka. Muuten menee poikki helposti ja nopeasti. Tipin kestävyys sitten on eri asia ja kiinni puun laadusta noin muuten. |
hyperhamsteri 10.07.2005 21:12:11 | |
---|
vai haluat perusteluja: NE EI KESTÄ! vic firthejä kuluu n. yksi pari puolessa vuodessa mutta ne milleniumit mitä minulla on ollu on kestäneet nipin napin kolmet reenit... että semmosta. kannattavammaksi tulee käyttää oikeita kapuloita, jos ihan tosissaan soittaa. kyllä munkin kaverilla milleniumit on kestäny tooosi pitkään mutta se soittaa harvoin ja todella hiljaa Vic Firtheistä en mene mitään sanomaan, mutta ihmettelen, millaisilla Viceillä soitat, jos ne vuoden kestää? :o Mutta asiaan siis: Itse olen melko tyytyväinen milleniumin keppeihin. Soitin pari kuukautta Pro Markin kappuloilla, jotka menivät aina 2 viikossa paskaksi/pari. Sitten kokeilumielessä tilasin noita Milleniumin 7A-kapuloita kymmenen paria. Olen soittanut nyt niillä 3 kuukautta. Tähän mennessä yksi pari on rikkoutunut. Muissa käyttämissäni on vain pieniä käytön jälkiä, kuten rispaantumista yms.. Soittotyylini tai harjoitustiheyteni ei ole muuttunut omasta mielestäni yhtään. Yksinkertaisemmin: Milleniumin kapulat ovat kestäneet KOLME kertaa paremmin, kuin ProMarkit. Hinta on silti yli kolme kertaa edullisempi. Verisilmä purskahtaa!!! |
Täältäkin suunnasta puolustuspuhe Milleniumin tikuille. Kokeilumielessä tilasin 2 paria noita 5A nylontippisiä, ja ihan yhtä hyvin ovat soittoa kestäneet kuin mitkä tahansa muutkin kepit. Ja kun hintakin on suorastaan naurettavan alhainen, voi puhua jopa onnistuneesta sijoituksesta. |
dictatorsh*t 10.07.2005 21:21:07 | |
---|
Kapuloissa on ensiarvoisen tärkeää että puun syyt menee just ja tasan tarkkaan suoraan tyvestä tippiin saakka. Muuten menee poikki helposti ja nopeasti. Tipin kestävyys sitten on eri asia ja kiinni puun laadusta noin muuten. Tuli tässä mieleen että aina ja kaikki ostamani Firthin kapulat ovat katkenneet melko pian, yleensä ihan oudoista paikoista. "The dead swans lay in the stagnant pool.
gh n 10.07.2005 21:54:03 | |
---|
Mulla taas on Vic Firthin (Nylon päiset) kapulat kestäneet jo varmaan viisi kuukautta.. ...RiiPuU SäÄStÄ... |
zak69 10.07.2005 22:23:02 | |
---|
........kohta joku alkaa paasaan teille oikeasta kapulakulmasta ja muusta :) Mun mielestä kepit on enemmän tai vähemmän kulutustavaraa ja millä soittaa mieluiten taas makuasia.......... "More groovy time" |
-tomi- 10.07.2005 23:29:08 | |
---|
ite tilasin noita milleniumin keppejä 10 kpl satsin ja kaikki oli poikki alle kuukaudessa.. sitte ostin vaterin 5a, ne on kestäny jo 3 kk, paitsi pikkusen tippi kulunu... että semmosia noi milleniumit. |