Aihe: miksi rupesit kitaristiksi
1 2 3 4 512 13 14 15 1620 21 22 23 24
-Prokitaristi-
02.02.2005 15:44:43
Aluks sen takia että ''vähä mä saan naisia ku mä soitan skittaa'' ja sit ku olin pari viikkoo soittanu ni olin et ''perhana, täähä o kivaa''...olin sillo 10...Ja halusin sillo MAAILMAN parhaimmaks kepittäjäks ja haluun vieläki...ainaki yheks parhaimmista...Onha se aika epätodennäköstä et musta tulee yks parhaimmista puhumattakaa maailman parhaimmista :D...But Who knows...Ainaha sitä saa yrittää...
saha
02.02.2005 19:25:24
Aluks sen takia että ''vähä mä saan naisia ku mä soitan skittaa'' ja sit ku olin pari viikkoo soittanu ni olin et ''perhana, täähä o kivaa''...olin sillo 10...Ja halusin sillo MAAILMAN parhaimmaks kepittäjäks ja haluun vieläki...ainaki yheks parhaimmista...Onha se aika epätodennäköstä et musta tulee yks parhaimmista puhumattakaa maailman parhaimmista :D...But Who knows...Ainaha sitä saa yrittää...

...saa yrittää ja lupaan ettet menesty.
tatsi=volyymi
nopeus=tunne

kalamies#2 >-)))>
ammunta
-Prokitaristi-
03.02.2005 15:58:24
Haista vittu Saha...:D no ei vaa..
saha
04.02.2005 12:45:28
Haista vittu saha...:D no ei vaa..

On se kumma kun ei osata laittaa pientä alkukirjainta, vaikka se on niin selvästi nimimerkissäni.
Nopeus=Tunne
kalamies#2 >-)))>
-Prokitaristi-
04.02.2005 14:53:07
no saha..näi...MUTTA! mikään, siis MIKÄÄN EI ole mahdotonta, jopa guitarplayerin kanteen pääseminenkin on MAHDOLLISTA, mutta ERITTÄIN EPÄtodennäköistä..ex jea? ja jos on ERITTÄIN HYVÄ kepittäjä se on silloin TODENNÄKÖISEMPÄÄ mutta vielä silloinkin EPÄtodennäköistä
saha
05.02.2005 12:04:25
no saha..näi...MUTTA! mikään, siis MIKÄÄN EI ole mahdotonta, jopa guitarplayerin kanteen pääseminenkin on MAHDOLLISTA, mutta ERITTÄIN EPÄtodennäköistä..ex jea? ja jos on ERITTÄIN HYVÄ kepittäjä se on silloin TODENNÄKÖISEMPÄÄ mutta vielä silloinkin EPÄtodennäköistä

ihan sama. ihan miten haluat.
Nopeus=Tunne
kalamies#2 >-)))>
Ozba
06.02.2005 00:42:28
Trumpetin soittaminen kiellettiin :) . Sitten pianon kautta kitaraan
olen sanaton
bibly
13.02.2005 20:56:28
öö.. siksi, kun otin sen eräs perjantaipäivä käteeni... enkä kyllä hirveän paljon kadu, että otin sen käteeni, vaikka se oli kyllä akustinen kitara.. :) siitähän on kyllä jo aikaa, mutta siitä jonkun aikaa eteenpäin niin sillon se sitten vasta lähti.. eli siis "jonkun aikaa" tarkoittaa paria vuotta ;) mutta jos en kitaristiksi olisi ryhtynyt, niin rummut olisi ollut varmasti sitten se, joihin olisin mennyt käskemättä! ;D
Hevi!
13.02.2005 21:23:45

Kyllä se oli toi metallimusiikki joka mut sille polulle vei :) Varsinkin Maiden..
Up The Irons
Bomber
14.02.2005 16:11:48 (muokattu 14.02.2005 16:12:47)
jos soitat rokkia et menesty, jos soitat nu metalia voit menestyä mutta suurella todennäköisyydellä et menesty. tadaa

EDIT: ai niin siitä alotuksesta, kaverit sen aiheutti... =)
Miksi harjoitella nopeutta kun voi ostaa Bossin GT-6 ihmepedaalin joka tekee miehestä kuin miehestä entistä paskemman!
rakula
14.02.2005 16:16:03
Koska olen iso ja karvainen.
Se on Viidakon laki
Powerslave88
14.02.2005 17:12:10
Niin miksi?

Iron Maidenin Aces Highn ku kuulin ensimmäisen kerran
SuomiRokinToivo
10.07.2005 20:30:17

Kaverin kanssa oltiin jossain lukion bändi-illassa
jossa soitti hirveeltä kuulostava teinipunkbändi.
Yleisö tuntui tykkäävän, joten tuumimme että kyllä me nyt
ainakin tuohon pystytään. Noh perustettiin bändi jossa olin "laulajana", noh kaveri ei osannut juurikaan soittaa kitaraa ja muukin bändi oli aivan takapuolesta. Sitten hommasin parin sadan markan akustisen ja loppukin on unhoon jäänyttä historiaa...
Siunattuja ovat kuurot, sillä he eivät kuule minun laulavan
Les Paul
10.07.2005 20:42:29
Kun kuulin November Rainen soolon ensimmäistä kertaa niin tiesin, että alan soittaa kitaraa!
"My my, hey hey Rock and roll is here to stay It’s better to burn out Than to fade away My my, hey hey." - Neil Young
Jzci
10.07.2005 21:28:52

Riparilla isonen soitti lespaulia marshallin läpi rankalla säröllä helvetin kovaa. Silloin päätin kaivaa isän vanhan landolan jostain varastosta.
aniks
10.07.2005 22:08:14
Huvin ja viihteen vuoksi.
"muu" - lehmä
Puavali
10.07.2005 22:30:50
Rupesin kitaristiksi siksi, että päätyisin basistiksi...
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
LamaAjanElvis
10.07.2005 23:31:28
joskus 5-7v vanhana kaverin kans soitettiin pleipäkkinä popedaa ja eppuja. sliipattiin vedellä letit cooliks, kaveri hakkas kattiloita ja pyykkivatia, minä soitin ilmakitaraa. sitten jauhettiin aina sitä että kun olisi oikee bändi niin kyllä naisia riittäs. mutta oikeeseen kitaraan en koskenut vielä vuosiin. (enkä naiseen)

sitten oisinko ollut jotain 14v kun sisko tilas anttilasta akustisen jota se ei soittanut varmaan päivääkään. minä rämpyttelin sitä miten sattuu jonkun aikaa ja tilasin anttilasta kierokaulasen stratokopion ja smarvo vahvarin.

nyt noin 5v itsekseen soittaneena on jo päässyt ihan jotenkuten jyvälle hommasta. ei ole bändiä ja tuskin tuleekaan.

ihan tervehenkinen ja halpa harrastus jota ilman tuskin henki pihisis.
secondarymind
10.07.2005 23:47:05
Broidin soittamisen innoittamana.

En siis soittanut veljeäni vaan veljeni soitti kitaraa.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)