Dnjmaster 10.07.2005 11:48:32 | |
---|
Joo tiedetään, tästä on ollu puhetta, ja onhan tästä toi FAQ:kin mutta kun ei nyt löydy tällasta kirjoitusta (en siis keksi hakusanaa) =) eli siis voisiko joku listata noita meinlin peltejä hyvästä huonoimpaan ja mahdollisesti myös pro-sarjoista aloittelija-sarjoihin. Kiitos! kalamies#40 >-)))> |
Magiz 10.07.2005 12:13:32 (muokattu 10.07.2005 12:19:23) | |
---|
alimmaisena hierarkiassa löytyy headlinerit brass ja fx9, sitten MCS ja classics. sitten tulemme erikoistuneempiin pelteihin Generation X ja Raker. sitten Amun, ja joidenkin mukaan tähän väliin tulee myös soundcasterit?. (meinlin sivuilla ne on tässä välissä) sitten "pro-pellit" Byzance, ja meinlin uusinta uutta Mb20-pellit. siinä nyt jotain, korjatkaa jos on korjattavaa. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
hybrid 10.07.2005 12:17:15 | |
---|
|
Magiz 10.07.2005 12:18:03 | |
---|
Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Magiz 10.07.2005 12:19:00 (muokattu 10.07.2005 12:19:54) | |
---|
olis siisti päästä joskus noita Mb20 peltejä soittelemaan. kiinnostus olisi ainakin kova. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Deino 10.07.2005 13:31:59 | |
---|
alimmaisena hierarkiassa löytyy headlinerit brass ja fx9, sitten MCS ja classics. sitten tulemme erikoistuneempiin pelteihin Generation X ja Raker. sitten Amun, ja joidenkin mukaan tähän väliin tulee myös soundcasterit?. (meinlin sivuilla ne on tässä välissä) sitten "pro-pellit" Byzance, ja meinlin uusinta uutta Mb20-pellit. siinä nyt jotain, korjatkaa jos on korjattavaa. Kyllä Amunitkin ovat ihan Pro-Peltejä. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Magiz 10.07.2005 13:55:54 | |
---|
Kyllä Amunitkin ovat ihan Pro-Peltejä. ovatko tosiaan? tuota en tiennyt.. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
Deino 10.07.2005 14:37:52 | |
---|
ovatko tosiaan? tuota en tiennyt.. Sarkasmia? Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
Magiz 10.07.2005 16:06:16 | |
---|
Sarkasmia? ei ollut.. :) mä en tosiaan tiennyt, että amunit lasketaan pro-pelteihin.. oon ennemminkin ajatellut ne niinkun ns. semi-pro-pelleiksi.. :P no jaa.. pelti mikä pelti.. itse pidän amunien haikoista.. :P tälleen btw. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
ei ollut.. :) mä en tosiaan tiennyt, että amunit lasketaan pro-pelteihin.. oon ennemminkin ajatellut ne niinkun ns. semi-pro-pelleiksi.. :P no jaa.. pelti mikä pelti.. itse pidän amunien haikoista.. :P tälleen btw. Kyllä moni Meinlin artistikin käyttää Amuneita, tuolla raskaammalla puolella. EDIT: ja on monella myös Soundcastereita ja Rakereitakin käytössä. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Magiz 10.07.2005 18:23:24 | |
---|
mä en kyllä ihmettele, että amuneita käytetään.. onhan ne hyviä peltejä, mutta en olisi uskonut, että ne lasketaan ihan huippusymbaaleihin.. tosin mun mielestä tollanen luokittelu jo on ihan perseestä.. Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
ltg 11.07.2005 13:23:00 | |
---|
Vähän vaikea on omasta mielestäni sijoittaa noita Generation X-peltejä mihinkään, sen verran outoja ovat ne. Kyllä ne ihan omaa luokkaansa ovat ainakin konepainotteisessa popissa. Ja mielestäni 18" signal crash/club ride on ihan mainio komppikrässi, ja hyvä ride esim. akustisille keikoille. Ainakin itsellä toimi tosi hyvin. THV-klubi #5 |
Jeltz 11.07.2005 20:25:19 | |
---|
Vähän vaikea on omasta mielestäni sijoittaa noita Generation X-peltejä mihinkään, sen verran outoja ovat ne. Kyllä ne ihan omaa luokkaansa ovat ainakin konepainotteisessa popissa. Ja mielestäni 18" signal crash/club ride on ihan mainio komppikrässi, ja hyvä ride esim. akustisille keikoille. Ainakin itsellä toimi tosi hyvin. Joo, eiköhän Generation X:ät kuulu samaan kategoriaan kun vaikkapa Paiste Noise Worksit, eli ihan oma efektipeltisarjansa, eikä niinkään osa muuta hierarkiaa. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |