Aihe: floikka toimimaan kahteen suuntaan?
1 2
vrajala
21.01.2005 00:39:08 (muokattu 21.01.2005 00:39:38)
tervehdys, elikkäs kun tuossa ltd skittassani toimii floikka nytten vaan yhteen suuntaan, eli saa vain löysemmäksi kieliä.

Tuntuu jotenkin aivan käsittämättömän oudolta. Joko tuo on keräilyharvinaisuus tai sitten on jyrsitty iso sarja melko persiillään olevilla asetuksilla. Tai joku on saanut melkoisen välähdyksen Eddien aatoksista.

Mutta mä suosittelisin tosiaan syventämään sitä koloa. Bilteman jyrsin käy hommaan mainiosti vaikkei laadultaan kummoinen olekaan. Mä oon samanlaisella, joskin erimerkkisellä koneella kolonnut jo useamman kitaran alusta asti. Homma sinänsä on melko simppeli: talla ja mahdollisesti tielle tulevat muut osat pois, suojaat kannen teipillä tms. (jottei mene pinta sudeksi) ja jyrsit sopivan määrän puuta pois. Sen jälkeen tietysti jonkinlainen pintakäsittely jottei puhtoinen puu paista sieltä tallan alta.

Ja toiseks, mä haluaisin nähdä sen tyypin, joka silmämääräsesti säätää floydinsa suoraan.

No ei oo nyt kuvaa...

Jos multa kysytään, niin sillä ei ole tässä asiassa mitään merkitystä, missä asennossa talla on, kielet vetää yhtä paljon kun jouset aina kun talla asettuu johonkin kohtaan, oli se sitten mikä tahansa.

Sitä mieltä minäkin. Joskin suuremmat heitot vaikuttavat tuohon vireisyyteen ainakin kuluneiden nivelten kanssa. Pienillä heitoilla en ole mit'n huomannut. Vaikka siis säädänkin sen suoraan. Silmämääräisesti.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Gypsy
21.01.2005 01:10:43
No ei oo nyt kuvaa...

Vaikka siis säädänkin sen suoraan. Silmämääräisesti.

Silmämääräsesti säätää suoraan vs. Säätää silmämääräsesti suoraan.
Mrezzye
21.01.2005 13:35:16

Jos vaihdat originalin, niin saat parasta. Koitapa vaikka löytää käytettynä, jos ei ole älytöntä kiirettä saada. Itse vaihdoin juuri äskettäin originaalin ja käytetty uudenveroinen löytyi Kitarapajalta 140€:lla. Todella hyvä on. Paras mitä milloinkaan (on ollut lo-pro edgeä, Jacksonin lisenssiä jne. kitaroissa aiemmin).
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
skebajaba
21.01.2005 15:13:47
Jos vaihdat originalin, niin saat parasta. Koitapa vaikka löytää käytettynä, jos ei ole älytöntä kiirettä saada. Itse vaihdoin juuri äskettäin originaalin ja käytetty uudenveroinen löytyi Kitarapajalta 140€:lla. Todella hyvä on. Paras mitä milloinkaan (on ollut lo-pro edgeä, Jacksonin lisenssiä jne. kitaroissa aiemmin).

tämä olikin erittäin hyvä vinkki...pitänee soitella kitarapajelle kun sieltä mutenkin löytyy aina hyvää kamaa...tattista vaan, niin ja ei siis ole mikään kiire, aattelin jyrsiä eka tosta puuta ja samalla vaivalla sit laitan sen uuden floikankin vasta...
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
-AK-
21.01.2005 15:16:40
Kyllähän firmat ilmoittavat minkä kokoiset heidän tallansa ovat, ettei tarvi huolehtia sen mahtumisesta. Pitää vaan osata käyttää viivotinta. Jos haluat, niin laita sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle schallerin kuvan mittoineen. Ja OFR:n parhaudesta en mene takuuseen, vaikka varma valinta onkin.
skebajaba
21.01.2005 15:18:30
Kyllähän firmat ilmoittavat minkä kokoiset heidän tallansa ovat, ettei tarvi huolehtia sen mahtumisesta. Pitää vaan osata käyttää viivotinta. Jos haluat, niin laita sähköpostiosoitteesi niin lähetän sulle schallerin kuvan mittoineen. Ja OFR:n parhaudesta en mene takuuseen, vaikka varma valinta onkin.

niin siis jyrsin sitä puuta jotta sen saa toimimaan kahteen suuntaan, veikkaisin että aika suoraan menee heittämällä vaan, tosin voi tulla ingelmia mutta ei ylitsepääsemättömiä=)
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
Velli
21.01.2005 15:54:25 (muokattu 21.01.2005 15:57:01)
tämä olikin erittäin hyvä vinkki...pitänee soitella kitarapajelle kun sieltä mutenkin löytyy aina hyvää kamaa...tattista vaan, niin ja ei siis ole mikään kiire, aattelin jyrsiä eka tosta puuta ja samalla vaivalla sit laitan sen uuden floikankin vasta...

Varmistin juuri levytukusta että heiltä saa vielä vanhaa Ibanez Edge:ä. Jos tykkäät orig. floydin tuntumasta, niin hommaa tuo Edge. Se on saman tuntuinen (hienovirittimet korkealla) mutta on vielä originaaliakin stabiilimpi lukittavien tukipaalujensa ansiosta. Hintakin oli vain naurettavat 170e.

edit Ja jos pari kymppiä halvemmalla haluat käytetyn, niin multa löytyy yksi ylimääräinen ;)...
Myynnissä mm. Ibanez RG420FAWN.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)