Aihe: Charvel RR (avenger?)
1
Sleepless
09.07.2005 16:29:20 (muokattu 09.07.2005 16:29:57)
Kaveri tarjosi tänään minulle Charvelin Rhandy Rhoads mallista keppiä, koska tarvitsee rahaa kipiästi ja ajattelin jospa täältä saisi parhaiten tietoa vanhoista Charveleista. Pikainen googletus ei paljoa tuonut tuloksia.

Onko Charvelilla muita tämän mallisia keppejä kuin Avenger? Onko Japsi valmisteinen? Minkä ikäinen? Kitarassa on kuulemma aktiivimikit. Tallassa humppari ja kaulassa yksikelainen. Tallasta ei ollut ihan varma, mutta epäili olevan Kahler. Kunhan saan kitaran kokeiluun tiedän kepistä enemmän ja voin laittaa kuviakin jos se auttaa tunnistuksessa.

Kertokaa mitä näistä vanhoista Charveleista kannattaa maksaa ja onko tämä RR-malli ihan paska vai kelpo soitin. Itsellä ei entuudestaan mitään kokemuksia Charveleista, joten apua tarvitaan. Kiitos jo etukäteen.

Edit: Onpas hirveää tekstiä.
Hiljaa hyvä tulee.
Kampuzzjeah!
09.07.2005 17:40:15 (muokattu 09.07.2005 17:40:56)
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17665819

tommonen?
tuskin siinä on alkuperäisenä aktiivimikkejä.

300-360€ maksaisin minä.
Metallitotuuden puolesta aina taistellen...
Sleepless
09.07.2005 22:40:58
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17665819

tommonen?
tuskin siinä on alkuperäisenä aktiivimikkejä.

300-360€ maksaisin minä.

Eikö täällä tosiaan ole ketään Charvel tuntijaa? Minä aikana näitä avengereita on valmistettu? specsit olis myös kivat.
Huomenna saan kitaran kokeiltavaksi. Alustavasti sovittiin hinnan olevan 200e eli melko edullisesti pitäisi lähteä. Edellyttäen tietysti että se on kunnossa.

Ja vielä kysymys siitä tallasta. Jos se tosiaan on se Kahler niin onko siitä mihinkään? Tiettävästi niitä ei valmisteta enään, joten varaosien saanti voi olla hankalaa. Vai onko?
Hiljaa hyvä tulee.
Jormaz
09.07.2005 22:46:02
200 € on pilkkahinta. Todennäkösesti ei oo aktiivimikkejä vaan aktiivielektroniikka (midboost) kuten aikansa Charveleissa. Logohan on mallia "toothpaste"? Japanissa lienee tehty 90-luvun alkupuolella, pitänee selvitellä enemmän myöhemmin.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
saha
09.07.2005 23:39:27
Jos se on kaikinpuolin toimiva peli, niin osta pois ihan vaan jo hinnan tähden. Luultavasti voit myydä sen sitten voitolla pois.
>-)))> #2
irc-kanava röydetty!
#kalapersoonat@IRCnet
Punttisika #5
Jormaz
09.07.2005 23:57:02
Luultavasti voit myydä sen sitten voitolla pois.

Ei kuulosta kovin reilulta jos kaveri on sen ensin rahapulassa myynyt. Mieluummin vaikka tarjoaa ensin takas samaan hintaan ja jos ei kelpaa niin sit toki myy eteenpäin todellisella markkinahinnalla.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)