Sleepless 09.07.2005 16:29:20 (muokattu 09.07.2005 16:29:57) | |
---|
Kaveri tarjosi tänään minulle Charvelin Rhandy Rhoads mallista keppiä, koska tarvitsee rahaa kipiästi ja ajattelin jospa täältä saisi parhaiten tietoa vanhoista Charveleista. Pikainen googletus ei paljoa tuonut tuloksia. Onko Charvelilla muita tämän mallisia keppejä kuin Avenger? Onko Japsi valmisteinen? Minkä ikäinen? Kitarassa on kuulemma aktiivimikit. Tallassa humppari ja kaulassa yksikelainen. Tallasta ei ollut ihan varma, mutta epäili olevan Kahler. Kunhan saan kitaran kokeiluun tiedän kepistä enemmän ja voin laittaa kuviakin jos se auttaa tunnistuksessa. Kertokaa mitä näistä vanhoista Charveleista kannattaa maksaa ja onko tämä RR-malli ihan paska vai kelpo soitin. Itsellä ei entuudestaan mitään kokemuksia Charveleista, joten apua tarvitaan. Kiitos jo etukäteen. Edit: Onpas hirveää tekstiä. Hiljaa hyvä tulee. |
Kampuzzjeah! 09.07.2005 17:40:15 (muokattu 09.07.2005 17:40:56) | |
---|
Metallitotuuden puolesta aina taistellen... |
Sleepless 09.07.2005 22:40:58 | |
---|
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=17665819 tommonen? tuskin siinä on alkuperäisenä aktiivimikkejä. 300-360€ maksaisin minä.Eikö täällä tosiaan ole ketään Charvel tuntijaa? Minä aikana näitä avengereita on valmistettu? specsit olis myös kivat. Huomenna saan kitaran kokeiltavaksi. Alustavasti sovittiin hinnan olevan 200e eli melko edullisesti pitäisi lähteä. Edellyttäen tietysti että se on kunnossa. Ja vielä kysymys siitä tallasta. Jos se tosiaan on se Kahler niin onko siitä mihinkään? Tiettävästi niitä ei valmisteta enään, joten varaosien saanti voi olla hankalaa. Vai onko? Hiljaa hyvä tulee. |
Jormaz 09.07.2005 22:46:02 | |
---|
200 € on pilkkahinta. Todennäkösesti ei oo aktiivimikkejä vaan aktiivielektroniikka (midboost) kuten aikansa Charveleissa. Logohan on mallia "toothpaste"? Japanissa lienee tehty 90-luvun alkupuolella, pitänee selvitellä enemmän myöhemmin. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
saha 09.07.2005 23:39:27 | |
---|
Jos se on kaikinpuolin toimiva peli, niin osta pois ihan vaan jo hinnan tähden. Luultavasti voit myydä sen sitten voitolla pois. >-)))> #2 irc-kanava röydetty! #kalapersoonat@IRCnet Punttisika #5 |
Jormaz 09.07.2005 23:57:02 | |
---|
Luultavasti voit myydä sen sitten voitolla pois. Ei kuulosta kovin reilulta jos kaveri on sen ensin rahapulassa myynyt. Mieluummin vaikka tarjoaa ensin takas samaan hintaan ja jos ei kelpaa niin sit toki myy eteenpäin todellisella markkinahinnalla. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Onko Charvelilla muita tämän mallisia keppejä kuin Avenger? Kyllä kai niitä jotain customeita 80-luvulla tehtiin Randyn hengessä. Nuo Avengerit ovat yleisimpiä. Onko Japsi valmisteinen? Kyllä vain... Minkä ikäinen? Avengereissa taisi olla jo se "uusi" Charvel-logo joka on siis samalla kirjailulla kuin esim. Jacksonit. Ne ovat 90-luvun alusta. Kitarassa on kuulemma aktiivimikit. Tallassa humppari ja kaulassa yksikelainen. Muistaakseni ne on passiivimikit, mutta ne tehdään aktiivisiksi tuolla aktiivipiirillä. Syö siis patteria. Tallasta ei ollut ihan varma, mutta epäili olevan Kahler. Minä taas veikkaisin Schallerin valmistamaa mötikkää. Kertokaa mitä näistä vanhoista Charveleista kannattaa maksaa ja onko tämä RR-malli ihan paska vai kelpo soitin. Mielestäni nuo ovat kunnosta riippuen sellaisia 200-400e soittimia. Omastani maksoin joskus aikanaan 250e (1500mk). Hyvä soitin jos tykkää pulttikaulaisesta Rhoads-mallisesta skebasta. Minä en siitä diggaillut kun sitä oli huono soittaa istuvilteen. Minulla oli siis sellainen punainen Avenger joskus aikanaan noin vuoden verran. Itsellä ei entuudestaan mitään kokemuksia Charveleista, joten apua tarvitaan. Kiitos jo etukäteen. Minulla on kaksi Charvelia. Charvel Model 4 ja Model 6. Model 4 on todella laadukas "kopio" Jackson Dinkystä ja Model 6 sitten Jackson Soloistista. Mod4:ssa on pulttikaula, Mod6:ssa neckthru... kummassakin H/S/S-mikitys, aktiivipiiri + midboost... Hainevät otelaudassa ja tuo vanhempi jacksonin talla. Toiset sitä haukkuu, minä tykkään :) Helkkarin hyviä skeboja vaikka itse sanonkin. Tuo Mod6 pieksee Jacksonin jenkki-soloistit monipuolisuudellaan... soitettavuus ja työnlaatu on käytännössä ihan sama. Kaveria vi*uttaa edelleen se kun minä maksoin HUOMATTAVASTI vähemmän Model 6:sta kuin hän USA Soloistista ja kummatkin saivat laadullisesti yhtä hyvän kitaran :) Edit: Onpas hirveää tekstiä. Niin on, mutta ei se mitään... Lisää Coronaa! "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |