The Phosphorescent Rat 09.05.2003 18:41:43 | |
---|
meidänkin bändi sai alkunsa palstalla reilut pari vuotta sitten... rumpali tuli vasta myöhemmin mukaan, mutta hänetkin löydettiin sieltä. ...and sunshine's waiting for me a little further down the road... |
Laulaja löyty... levyn teko oli 3v projekti, 2 vuotta reissuihin, 11,5kk hummailuun, 12pv hukkui ja 2pv oltiin äänittämässä |
Jabbe 09.05.2003 23:02:06 | |
---|
On se kumma että Suomen popkaupunki Joensuusta ei löydy kunnon soittajia (keitä en vielä tuntisi)... lähimmät olisi sitten jostain Kuopiosta, mut minähän en sinne lähde. Eli heikosti on onnea ollut. Tai no kysyttiin mua johonkin yläasteikäiseen tyttöbändiin rumpaliksi. Mut jostain syystä se ei ollu ihan sellasta mitä mä hain... ;) |
maelstorm 10.05.2003 14:41:25 | |
---|
On se kumma että Suomen popkaupunki Joensuusta ei löydy kunnon soittajia (keitä en vielä tuntisi)... lähimmät olisi sitten jostain Kuopiosta, mut minähän en sinne lähde. Eli heikosti on onnea ollut. Tai no kysyttiin mua johonkin yläasteikäiseen tyttöbändiin rumpaliksi. Mut jostain syystä se ei ollu ihan sellasta mitä mä hain... ;) ihme häsä oot, mä oisin menny ;) ((vaikkuttaako asiaan että olen kitaristi enkä osaa soittaa rumpuja juuri lainkaan?)) Itse olen palstalta löytänyt rumpalin ja kakkoskitaraan on käynyt kandidaatteja muttei kukaan vielä jäänyt. Paikka olis tällaseen kitarahelinäkeijuprogefiilis-bändiin vielä siis varsin avoin, pk-seutu *hint hint* :> the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
pokke 10.05.2003 22:09:20 | |
---|
Mikä wanted?! |
Fortune 10.05.2003 22:25:38 | |
---|
|
kimurantti1 12.05.2003 21:48:00 (muokattu 12.05.2003 21:49:06) | |
---|
Minulla on hieman sellainen kokemus, että ei sieltä mitään ilmotuksia tule, ainakaan kunnollisia. Kosketinsoittajaa haen, ja muutamaan olen itse ottanutkin yhteyttä, ja muutamat viestit lähetetty suuntaan ja toiseen, mutta sitten aina jossain vaiheessa se niin lupaava kosketinsoittaja katoaa aina jonnekkin eikä mitään enää kuulu, vaikka muutaman viestin olen lähettänyt...tuttua jollekkin??? Vai onko kaikki proge rock/metalli kiipparisit kuolleet sukupuuttoon??? |
vanhami 13.05.2003 09:15:56 | |
---|
|
esko 13.05.2003 14:32:19 | |
---|
Pari hemmoo löytäny sieltä wanted palstalta. Sitten niistä vaan ei kuulunu yhtään mitään, niin homma lopahti siihen. oikee nimi on mikko, mutta hilluu täällä nimellä esko... |
booster 18.05.2003 17:36:33 | |
---|
Mä löysin viime syksynä sieltä bändin, tai oikeastaan ne löysi minut. Nyt on taas bändillä *tun hiljaista kun rumpali otti hatkat.. |
-J 18.05.2003 23:07:33 | |
---|
Löysin basistin joka osaa soittaa, osaa paljon biisejä, omaksuu uudet asiat helpolla, laulaa hienosti, omistaa monitorikamat ja on täsmällinen. Eli nappiin meni että pätkähti! Muutenkin Mnetin palstojen avulla on käynyt säkä...jopa bändikämpästä tuli tarjous! Suosittelen kaikille, jotka eivät ole vielä kokeilleet. Tietenkin kannattaa vähän katsoa miten ilmoittelee, koska en jaksa uskoa että: "MEOLLAANVITUNKOVAPUNKPÄNDIJAMEILLÄEIOOPASISTIAPERKELE!SOITTAKEEHOMOT!!" -tyyliset ilmoitukset poikii kovinkaan hyvää saldoa. Eli kannattaa herättää se sisäinen mainosmies henkiin kun laatii ilmoitusta wanted-palstalle. Ei teillä kellään sattuis oleen näkkileivän palaa takataskussa. Mulla meni kurkkuun jotain karvasta eikä se lähde pois! |
efunkelist 19.05.2003 12:25:18 | |
---|
Muutin kesällä sivistyksestä Kuopioon ja kattelin wanted-palstalta että oisko täällä jotai bändii joho mennä mölyymään kun se pks-pumppu hajosi muuton yhteydessä. Täältä sitten löytyi sopiva bändi vaikka instrumentti oli uusi. Vanhana kitaristina otin sitte kapulat käteen ja ryhdyin rumpaliksi. Kivaa on, bändi on erittäin "stable" ja hyvä henki. Edessä rokkaava tulevaisuus :) tjeu: www.ichtusmetal.net |