Aihe: Black Sabbath Suomeen?
1 2 3 4 523 24 25 26 27
Angus
10.07.2005 05:48:12

Ai niin, hups, sekoitin Tangomarkkinoihin. Sori.

Niin, missäs se pitti oli?
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
Nöyhtä
13.07.2005 17:50:44
Niin, missäs se pitti oli?

Ei sielä mitään pittiä etes saanu pitää. Ne turvamiehet otti heti veke jos vähänki töni, ite olin siinä edessä ja joku kaveri lähti niskaperse-otteella äkkiä pois ku jotain meininkiä yritti aikaan saada.
tällästrä
Tinmo
13.07.2005 17:56:14
Ei sielä mitään pittiä etes saanu pitää. Ne turvamiehet otti heti veke jos vähänki töni, ite olin siinä edessä ja joku kaveri lähti niskaperse-otteella äkkiä pois ku jotain meininkiä yritti aikaan saada.

Hah, olitko sä se jonka kaveri pökräs? Mä olen se viereinen veijari oikealta...
"All work and no play makes Chuck a dull boy..."
Angus
13.07.2005 21:25:14

No tätä just meinasinkin, että ei varmasti mitään pittiä ollut. Ihmettelin vaan, että mitä perkelettä jotkut "pitistä" selittää.
Plan 9 From Outer Space? Braindead
Paperilyhty
15.07.2005 13:37:12
No tätä just meinasinkin, että ei varmasti mitään pittiä ollut. Ihmettelin vaan, että mitä perkelettä jotkut "pitistä" selittää.

Jaa, luulin, että se kommentti oli sarkasmia, mutta nyt en enää olekaan niin varma, hah. En kyllä tiedä, millä nimellä olisin paremmin voinut kutsua moshailevia ihmisiä kentällä. Halusin tuossa ehkä korostaa sitä, että kentällä oli meininkiä, ja melkein mikä tahansa toiminta olisi voitu luokitella pitiksi katsottuna sieltä, missä itse olin. Mutta ei sitten...
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
Angus
15.07.2005 13:42:20

Jaa, luulin, että se kommentti oli sarkasmia, mutta nyt en enää olekaan niin varma, hah. En kyllä tiedä, millä nimellä olisin paremmin voinut kutsua moshailevia ihmisiä kentällä. Halusin tuossa ehkä korostaa sitä, että kentällä oli meininkiä, ja melkein mikä tahansa toiminta olisi voitu luokitella pitiksi katsottuna sieltä, missä itse olin. Mutta ei sitten...

Pitti on kuule jotain ihan muuta kuin moshaavia ihmisiä kentällä :D. Ei vittu...
Plan 9 From Outer Space? Braindead
gogo
15.07.2005 13:57:46
No vitunko väliä pittiä tai ei, pääasia että oli kova meisinki. Missään muualla ku jossai muusikoiden.netissä ei tämmösestäkää asiasta väännettäs kättä kahta sivua:)
oksettaa.
Jaba
15.07.2005 16:58:52
Mikäs se pitti on?
Jormaakin kiinnostaa.
...And Justice For All
15.07.2005 17:35:10
Mikäs se pitti on?

Joukko keski-ikäisiä kaljamahaisia hevikarjuja yrittää tappaa toisensa joukkomurha-tekniikalla.
THV-Klubi #21
Spawn
15.07.2005 17:36:21
Mikäs se pitti on?

Se on se Hollywood-näyttelijä.
What the deuce?
...And Justice For All
15.07.2005 17:38:56
Se on se Hollywood-näyttelijä.

Soon nyt sairaalassa, varmaan kynsi halki.
THV-Klubi #21
Spawn
15.07.2005 17:40:34
Soon nyt sairaalassa, varmaan kynsi halki.

Influenssakierre = sillä on nuha
What the deuce?
...And Justice For All
15.07.2005 17:41:36
Influenssakierre = sillä on nuha

Voi voi, *aivastaa*
lähdenpä arvauskeskukseen.
THV-Klubi #21
Jaba
15.07.2005 18:21:44
Joukko keski-ikäisiä kaljamahaisia hevikarjuja yrittää tappaa toisensa joukkomurha-tekniikalla.

Tarkemmin? :D
Jormaakin kiinnostaa.
gogo
15.07.2005 21:40:11

Correct.:)
oksettaa.
Paperilyhty
15.07.2005 22:31:36
Pitti on kuule jotain ihan muuta kuin moshaavia ihmisiä kentällä :D. Ei vittu...

Tiesin sen kyllä jo (kuka muka ei tiedä?), mutta
kiitos silti Sinulle tiedosta, oi viisas kaikkitietävä nimimerkki Angus. Kuten sanoinkin, minusta tuo termi oli ihan kätevä tuossa yhteydessä kuvaamaan meininkiä ja muuta, vaikka se ei nyt KIRJAIMELLISESTI sitä pittiä tarkoittanutkaan.

Noh, kiva että saatiin tälle Sabbath-ketjullekin tällainen höpöhöpö-osio, jossa ei ainakaan puhuta mitään itse keikasta tai bändistä.
"We always wanted to sell out but no one was buying" - Wayne Kramer, MC5
Nöyhtä
16.07.2005 11:08:58

Ei mun kaveri pökränny, mää olin vol4 paita päällä siinä tokassa rivissä Iommin edessä.
tällästrä
Tinmo
17.07.2005 13:13:40
Ei mun kaveri pökränny, mää olin vol4 paita päällä siinä tokassa rivissä Iommin edessä.

Jaa no sit olit mun takana, olin ekassa rivissä Iommin edessä myöskin vol. 4 paita päällä.
"All work and no play makes Chuck a dull boy..."
Aleksi-serkku
19.07.2005 10:15:44

Ei, se olin minä.
hyi vittu ku ruma naien -ICE9
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)