Aihe: Brides of Destruction
1 2
stickyfinger
10.06.2004 15:57:19
Ovat vetäneet keikoilla koko "Here come the brides"-levyn, lukuunottamatta "Only get so far"-biisiä. Sitten soittaneet kolmisen kappaletta Mötiköiltä ja L.A.Gunsilta. Crüelta ovat soitelleet ainakin "Live Wireä", "Piece of your actionia", "Bastardia" ja "Shout at the Deviliä", L.A. Gunsilta settiin on muistaakseni kuulunut "Never enough", "Rip And Tear" ja "I wanna be your man".
Shake your money maker!
-Mickill-
10.06.2004 19:44:08
Ovat vetäneet keikoilla koko "Here come the brides"-levyn, lukuunottamatta "Only get so far"-biisiä. Sitten soittaneet kolmisen kappaletta Mötiköiltä ja L.A.Gunsilta. Crüelta ovat soitelleet ainakin "Live Wireä", "Piece of your actionia", "Bastardia" ja "Shout at the Deviliä", L.A. Gunsilta settiin on muistaakseni kuulunut "Never enough", "Rip And Tear" ja "I wanna be your man".

Jiihaa, hyvältä näyttää. Viikon päästä tähän aikaan on jo varmasti suht kova tärinä päällä..
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
meanbone
25.06.2004 01:32:35 (muokattu 25.06.2004 01:32:53)
Juu nyt olen itsekkin tuota levyä kuunnellut ja täytyy myöntää, että pidin siitä enemmän kuin odotin pitäväni. Levy on täynnä hyvää kamaa. Lempi biisiksi on kohonnut minulla I Got A Gun. Potkii niin mukavasti tuo kertosäe. Saapa nähdä pystyvätkö äijät tekemään toisestakin levystä näin laadukasta rockia.
"You can´t kill rock and roll" -Ozzy Osbourne
slowdive
15.06.2005 13:10:10
Saapa nähdä pystyvätkö äijät tekemään toisestakin levystä näin laadukasta rockia.

Nythän se uusi levy kuuluisi olevan valmis ja julkaisu joskus syksyllä. Ilmeisesti Guns/Sixx -välirikkoakin saatu vähän paikkailtua koska levyn nimeksi oli Nikki Sixx ehdottanut "Runaway Brides" ja sillä kuulemma mennään.

Itse odotan levyä paljon ja pelokkaana. "Here Come the Brides" on vuosituhannen alun parhaimpia levyjä, mutta niin.. onkohan siinä bändissä enää tarpeeksi biisintekijämiestä kun Nikki Sixx on poissa. Jää nähtäväksi.
Rock00
07.07.2005 08:58:46
Se on vähän uudenaikasempaa rockia/heviä kun Motley Crue tai L.A Guns, mutta kai se sitten on tarkotus. Lempibiisi Shut the fuck up.
-Jonny Starr-
07.07.2005 12:33:36
En oo kuullu muit biisei ku Shut The Fuck Up ja se on hyvä.

http://www.bridesofdestruction.com/music/index.html tuolta pystyy kattoo stfu videon..
"Time's never wasted, when you're wasted all the time"
aiiT
09.07.2005 10:30:02

Nyt tulee asiallista ja aiheeseen kuuluvaa kommenttia:

minun kaveripa on kuullut, kun Nikki Sixx pissaa. Meni tekemään haastattelua ja Nikkiä pissatti. Loroti loro.

Anteexi.
We are accidents waiting to happen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)