arvid70 08.07.2005 22:24:55 | |
---|
No hei taas oon pähkäilly tässä jo moneen otteeseen noita vahvareita himakäyttöön, ja onneks palaute line6 spider 30w oli sitä mukaa et unohtu koko vehjes, ja tota rolandia o täs kehuitu, mut onko kellään tietoo soundinäytteistä, niitä ois hieno täs viälä tutkailla. Kiitti KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Spinal 09.07.2005 01:33:16 | |
---|
Ja mitähä tähänki muka pitäs keksiä... |
Pumpuli 09.07.2005 01:47:22 | |
---|
-For the Love of Good- |
arvid70 09.07.2005 09:00:50 | |
---|
Jep Thänk you Teille KAUPPIAAN PUHETTA!! |
Asantala 09.07.2005 10:48:55 | |
---|
Niin mä soittelin alkuviikosta sitä 30:ppistä ja kyllähän se vaikutti ihan kelpopeliltä. Kitara oli joku Tsäkson, ja heavya sillä soittelin. Sitten tyyppäsin Telecastereiden kanssa kirkasta soundia Ja kyllä se 295,- euron vahvistimeksi asiansa ajaa.. |
Pumpuli 09.07.2005 12:53:56 | |
---|
Soittelin tuossa taaemmin paikalliseen mussiikkiliikkeeseen niin 239€ sanottiin hinnaksi vaikkakin vehjettä ei ollut paikalla nyt, mutta maahantuojalta tuota kuulemma löytyy läjäpäin.. t-kaupassa hinta näkyisi olevan 222€ ja siihen toimituskulut päälle niin samaa luokkaa/kalliimpaa tilata sieltä. -For the Love of Good- |
Onkos tolla hyvä soitella kotioloissa heavyä? Etsin itse kotivahvistinta ja toi cube30 on vaikuttanu aika hyvältä. Ainakin, kun mulla ei ole varaa mihinkään putkivehkeisiin eikä pysty myöskään luukuttamaan ihan täysiä, kun ei ole bändiä saatikka treenikämppää. Lähinnä oma huone ja autotalli. Eli pitäis olla kevyt soittaa ja silleen... Vittu, ketään ei kiinnosta! |
sunder 09.07.2005 16:48:51 | |
---|
Onkos tolla hyvä soitella kotioloissa heavyä? Etsin itse kotivahvistinta ja toi cube30 on vaikuttanu aika hyvältä. Ainakin, kun mulla ei ole varaa mihinkään putkivehkeisiin eikä pysty myöskään luukuttamaan ihan täysiä, kun ei ole bändiä saatikka treenikämppää. Lähinnä oma huone ja autotalli. Eli pitäis olla kevyt soittaa ja silleen... On hyvä. Omassani tosin on semmonen ominaisuus, että volumea ei saa aivan äärettömän pienelle portaattomasti, vaan äänenvoimakkuudessa on tavallaan pieni pykälä. Gainia ruuvaamalla pienemmälle tosin sekin onnistuu. Ja riittää mökä autotallibändiinki. "Try, fail, live, learn - and die happy trying" -Dimebag Darrell |
Pumpuli 09.07.2005 16:53:06 | |
---|
Meitähän uuden-vahvistimen-hankkijoita näköjään riittää. Joku kesäbuumi kenties? :) Todellakin. Itselläni on ollut tässä jo n. 10 vuotta semmonen philipsonin 10-wattinen aivan uskomattoman rumaääninen vahvistin jossa on niin eläimellisen ruma distortion ja puhdas äänikin on jotain uskomattoman pahaa (Yök). No tuolla en todellakaan ole soitellut moneen moneen aikaan vaan minulla on ollut kitara kiinni line-in:ssä tietokoneessa ja sieltä efektit ruuvaillut kohdalleen. Nyt alkaa kuitenkin riittämään se ainainen säätäminen ja on se 150% paremi soundi kuitenkin ihan omassa vahvistimessa vaikka onkin vain transitori-mallintava-härpäke. Olen todellakin perehtynyt noihin erilaisiin mallintaviin ja hintaluokaltaan 100-300€ ja tämä cube 30 on ihan ylivoimainen voittaja kaikkien puheiden/kirjotusten ja ääni-klippien mukaan. ps. Jumalauta täällä on kuuma! -For the Love of Good- |
deevee 09.07.2005 20:22:20 | |
---|
Ostakaa mieluummin Tech 21 Trademark 10. Thomannilla hinta noin 300 euroa. Varmasti parempi kuin Cube 30. Itse vaihdoin Cuben juuri tuohon Techiin. do it |