Aihe: Skyclad
1
Mechanizm
29.11.2004 22:43:33 (muokattu 30.11.2004 22:42:15)
Löytyykö kuuntelijoita?

Enpä löytänyt keskustelua tästä omituisuudesta. Oui Avant-Garde a Chance, Silent Whales of Lunar Sea, Prince of the Poverty Line ja Folkemon löytyy itseltä. Hienoa musiikkia ja Martin Walkyierin hienoja, kekseliäitä tekstejä. Valitettavasti äijä hyppäsi takaisin vanhaan bändiinsä Sabbatiin ja nykyään touhuaa The Clan Destined nimisen projektin parissa.
Judas Priest EI ole tulossa Suomeen keikalle. Eihän?
Deeku
30.11.2004 21:16:13 (muokattu 03.12.2004 16:51:05)
Voisi saada enemmän kaikua tuolla raskaamman rokin puolella.

Onhan kyseessä hyvä bändi.
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Viceroy
30.11.2004 21:57:59

Molemmat Sabbatit löytyy, ja Skycladilta Wayward Sons of Mother Earth, Answer Machine, Old Rope ja Folkémon.

Tuo Skycladin ensimmäinen on kyllä parhaita koskaan kuulemiani levyjä. Myös erityisesti Folkémon kolisee kovaa. Onko uusi Skyclad-levy - mikin takana nyt siis Kevin Ramsey - ostamisen arvoinen?
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Mechanizm
02.12.2004 15:57:06
Niin tuo uusi levy kyllä kiinnostaisi mutta vähän kyllä epäilyttää kun ei Martin ole enään mukana

Viceroy, hommappa tuo Oui Avant-Garde a Chance, luulen että et pety.
Judas Priest EI ole tulossa Suomeen keikalle. Eihän?
Coatl
10.07.2005 22:03:54
Meikäläinen vihaa kikkeliheviä enemmän kun kukaan muu ihminen koko maailmassa, mutta kaverilla joskus kuuntelin Folkemonia kun se digipack oli niin vekkulin näkönen.. ja musiikkikin oli ihan ok, ei sitä perinteisintä kikkeliä.. ihan jees, mutta enpä taida siltikään taida kyseisellä orkesterilla laajaa levykokoelmaani siunata.
I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs"
Mechanizm
13.07.2005 19:22:37
Kikkeliheviä?
Dragged Down by the Stone
Viceroy
13.07.2005 22:36:17

Katohan peijoonia! Pitaa ottaa onnenpotkuna, vaikka kyllahan Bal-Sagoth olis ollut tosi kova myoskin. Ja saa naha minkalainen on Skyclad ilman Martinia (en oo noita uusia kuullu)!

*sorry skandien puute*
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Coatl
13.07.2005 22:56:04
Kikkeliheviä?

Niin no eihän se nyt varsinaisesti tohon "genreen" tipahda mutta pointti oli se että löydän ko. poppoosta kuitenkin jotain hyvyyttä muuhun valtavaan kikkelihevi/sitä sivuavan asioinnin paskaan verrattuna. Perkele kun on sekaista kieltä.
I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)