Aihe: M.NETin käyttö: Missä fyysiseeä tilassa?
1 2
Tankero
05.07.2005 13:07:03
Riippuu hetkestä.

Miksi pallo on pyöreä?

Onko levypallokin pyöreä?
WanhaWetäjä
06.07.2005 00:58:04 (muokattu 06.07.2005 01:00:00)

Fyysiseeä??

Jos wittuuntunut on fyysinen tila niin sillon mä yleensä warsinkin kirjotan jotain...ja mähän olen aina wittuuntunut,joskus enemmän joskus wähemmän...mä warmaan woittaisin skaban "kuka on m-netin wittuuntunein esa"?

Yltiöpositiivisuus,tyyliin "on sitten niin prkl ihanaaaaa olla keikalla..."saa mut takuulla kommentoimaan,sillä se on perseestä ja syvältä,varsinkin kun kirjoittavat ovat yleensä niitä harrastajapuolen esoja...tai jotain pasunisteja tai muita erikoisia otuksia...laalajia tms,paitsi Aisa,joka osaa laulaa ;-)

Ja kuten tekstistä woi päätellä,alkoholilla woi olla osuutta tähänkin kirjoitukseen,joten sitä ei pidä ottaa wakavasti:-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
uruttaja
06.07.2005 03:00:33
Aisa on eläin.
baron
06.07.2005 09:01:48

Yltiöpositiivisuus,tyyliin "on sitten niin prkl ihanaaaaa olla keikalla..."saa mut takuulla kommentoimaan,sillä se on perseestä ja syvältä,varsinkin kun kirjoittavat ovat yleensä niitä harrastajapuolen esoja...tai jotain pasunisteja tai muita erikoisia otuksia...laalajia tms,paitsi Aisa,joka osaa laulaa:-)

Joo soittaminen on ihan p-stä ja keikkailu vielä ihan erikseen, oppineen aika menee ihan hukkaan ja kukaan tervejärkinen ei sitä tee.

Valitettavasti roudaamaan ei pääse ilman keikkoja ja sen takia sitä typerää hommaa joutuu tekemään.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
isojussi
06.07.2005 15:02:11
...Yltiöpositiivisuus,tyyliin "on sitten niin prkl ihanaaaaa olla keikalla..."

Siinä olet kyllä ihan oikeassa. Ei musiikintekemisessä voi olla mitään kivaa - paskapuhetta vaan kaikki. Varsinkin jos tekee semmosta musaa, mistä yleisö tykkää, niin se vasta surkeeta puuhaa onkin

Sitäpaitsi semmoset ihmiset jotka sanovat tekevänsä musaduunia, koska tykkäävät siitä ovat ehdottomasti täysiä osaamattomia idootteja. Maailma ja elämä on tarkoitettu haaskattavaksi ja kärsittäväksi semmosissa hommissa jotka oikeesti saa witutuksen päälle, sapen kiehumaan ja verepaineen nousemaan. Ei kukaan osaa oikeesti tehdä sellaista duunia, josta nauttisi. meidän kuuluu vain kärsiä ja märistä sitä kurjuutta, joka meidän päällemme Liimataisten toimesta kaadetaan.

Ei kellekkää oo annettu kun vähäsen lusikalla. Kauhalla on turha vaatia.

...tai jotain pasunisteja tai muita erikoisia otuksia...laalajia tms,paitsi Aisa,joka osaa laulaa ;-)

Totta tämäkin. Ainoat kunnolliset soittimet, joita edes jotenkin voi kuunnella, ovat kitara ja basso. Rummut ja kiipparit on melkein yhtä hyvät. Muut onb järkyttävänkuulosia idioottien pelivälineitä.

Ja kuten tekstistä woi päätellä,alkoholilla woi olla osuutta tähänkin kirjoitukseen,joten sitä ei pidä ottaa wakavasti:-)

Enempi se kai herättää sääliä, kuin suuttumusta.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Chysleri
11.07.2005 01:23:18
Nonnih..taasen kaks keikkaa takana ja muutama sata kilometriä.Aamusella tulin.Tämä päivä meni rippijuhlissa silmät ristissä ja illasta oli rokkireenit.Ja nyt ollaan sitten täälä.Nyt nukuttaa....yömyssy tekis vielä terää..............:)
-Ookko soittanu klikin kans? -HÄ!!!kuka son?
p0tikka
11.07.2005 02:32:01
Fysiikan lait tulivat jo toissa vuonna vastaan... Haimakainen meiän bändistä meinas pistää sopparit irti mutta onneksi sain vakuutettua että kuuluu minuun kuin kuppa töölööseen niin täällä ollaan. Hei, onko täällä ketään naisia vapaana? vai onkos tämä vain saamattomien vonkamiehien sammuneiden haaveiden kerho?? Kysyy Uusi jäsen teidän hyvässä ja hauskassa seurassa.
yst.terveisin:
baron
11.07.2005 03:44:22

Fysiikan lait tulivat jo toissa vuonna vastaan... Haimakainen meiän bändistä meinas pistää sopparit irti mutta onneksi sain vakuutettua että kuuluu minuun kuin kuppa töölööseen niin täällä ollaan. Hei, onko täällä ketään naisia vapaana? vai onkos tämä vain saamattomien vonkamiehien sammuneiden haaveiden kerho?? Kysyy Uusi jäsen teidän hyvässä ja hauskassa seurassa.

Mä oon ymmärtänyt että bändäreillä on ikioma nettisivu, oliko se www.tanssi.net tai jotain sinne päin.
p0tikka
11.07.2005 08:14:40
Mä oon ymmärtänyt että bändäreillä on ikioma nettisivu, oliko se www.tanssi.net tai jotain sinne päin.

Joo - niin se on se nettitanssisivu, kiva katella omia humalaisia turinoita. Otan kaiken poliittisen vastuun ja pyydän anteeksi teiltä Muusikoilta. Jatkan palstalla seuraillen ja asiallisesti kommentoiden tästedes.
Kauhia puheripuli, otan kantaa, antakee anteeksi
manjaana
11.07.2005 10:15:11

Eiköhän ne bändärit löytyne helpommin suomi24:sta ku tanssi.netist..
Elossa ja lujaa
baron
11.07.2005 11:32:43

Eiköhän ne bändärit löytyne helpommin suomi24:sta ku tanssi.netist..

Kiitti vinkistä!
manjaana
11.07.2005 13:31:06
Kiitti vinkistä!

Not at all..... ;oD
Elossa ja lujaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)