Aihe: Pyllistäminen, vesisangollisen heitto, kitaran poltto yms.
1 2 3 4 5 6
etnopoju
08.07.2005 12:46:09 (muokattu 08.07.2005 12:46:40)

se perinne on todennäköisesti aloitettu joskus 1 000 000 eKr. paikkeilla. arvio voi heittää muutaman kymmenen tuhatta vuotta suuntaan tai toiseen.
Deathrace King
08.07.2005 15:07:42

Panteran äijät pyssytteli lavalla vuorotellen ihan helvetin isoa sätkää. Sama bändi heitteli kaljamukeja ihan vitun siistin näköisesti yleisöön. Jotkut nappas mukeja kiinni jostain ylökerroksista useiden kymmenien metrien päästä. COOL!
Ei ressiä, RÄSSIÄ!!! www.mikseri.net/chaoscreation
etnopoju
08.07.2005 15:45:25

Panteran äijät pyssytteli lavalla vuorotellen ihan helvetin isoa sätkää. Sama bändi heitteli kaljamukeja ihan vitun siistin näköisesti yleisöön. Jotkut nappas mukeja kiinni jostain ylökerroksista useiden kymmenien metrien päästä. COOL!

vau, onpa kyl aika uskomattoman siistiä. huhhuh!

mä ainakin maksaisin siitä, et mun päälle viskotaan kaljamukeja, varsinkin jos ne heitetään "siistin näköisesti". (eli miten?)

sun kannattais mennä niihin turkan teatteriesityksiin, joissa viskotaan paskaa yleisön päälle.
Henko
08.07.2005 15:47:33

Mut vaikka Misfitsin uusintakierros olikin ehkä vähän turha, Provinssissa 98 oli ihan siistiä ku Crimson Ghost veti pakkopaitaisen laulajan väkisin ketjuilla lavalle.
Tee työtä jolla on tarkoitus - soita bändissä!
leka
08.07.2005 16:02:58
sun kannattais mennä niihin turkan teatteriesityksiin, joissa viskotaan paskaa yleisön päälle.

ei turkalla ollu mitään tekemistä jumalan teatterin kanssa.
JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
The Nakkisormi
08.07.2005 16:14:46

mä ainakin maksaisin siitä, et mun päälle viskotaan kaljamukeja, varsinkin jos ne heitetään "siistin näköisesti". (eli miten?)

Hmmm... Joko joku on kussut sun aamumuroihin tai sitten oot helvetin huono trolli... Onnea.
Do you think I'm some fuckin' Ray Charles? I'm Ozzy man!
Super-Jari
08.07.2005 17:13:16
Hmmm... Joko joku on kussut sun aamumuroihin tai sitten oot helvetin huono trolli... Onnea.

No siis mitä? Eihän tuosta DRKingin jutusta saanut mitään selvää. Heiteltiin siististi kaljamukeja, vau!
moderndrummer88
08.07.2005 18:07:15
no aika hurja juttu on tapahtunu tässä joku vuosi sitten nuokkarilla bändi-illassa(itse en ollu paikan päällä) eli: tais olla mikä lie döödiä soittava bändi niin laulaja nakkas jossain vaiheessa saavillisen ihan oikeaa elukan verta yleisön päälle. jostain syystä sama bändi ei päässy toista kertaa soittmaan sinne, enkä ole muutenkaan kuullu jälkeenpäin tuosta bändistä...
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.
Gypsy
08.07.2005 18:09:00

Heitetään tuoppi kierteellä niin, että oluet pysyy siinä koko ajan, ja sitten joku yleisöstä ottaa sen kiinni ja juo ne oluet siitä.

Mutta se siitä, sun omakuva kertookin mikä kiristää.
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
etnopoju
09.07.2005 00:00:47

Heitetään tuoppi kierteellä niin, että oluet pysyy siinä koko ajan, ja sitten joku yleisöstä ottaa sen kiinni ja juo ne oluet siitä.

omg!

jätkällä on kriteerit aika alhaalla, jos toi on "siistiä". mun kaveri leikkas itelleen takatukan ja se on mun mielestä 1000x siistimpää kun kaljojen heittely.

mullakin oli vielä viime viikonloppuna takatukka ja kalapuikkoviikset ja arvaa lohkeeko ihan raivona römpsää? just on tyttö tulossa kämpille. jotkut vaan kato osaa, et revi siitä.
Gypsy
09.07.2005 06:12:11 (muokattu 09.07.2005 06:13:06)
omg!

jätkällä on kriteerit aika alhaalla, jos toi on "siistiä". mun kaveri leikkas itelleen takatukan ja se on mun mielestä 1000x siistimpää kun kaljojen heittely.

No, se on aika "siistiä", ei siis ollenkaan sotkusta, jos oluet pysyy tuopissa eikä mene pitkin lattioita.
"Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin..." -pwallin
Vainhaalee
09.07.2005 10:25:46 (muokattu 09.07.2005 10:26:46)
Ja WASPin kundit viiltelivät alastonta nukkea lavalla ja nakkelivat raakaa lihaa yleisön joukkoon(tämä tapahtui tiettävästi Suomen keikalla joskus

Blackie Lawless sytytteli itseään tuleen Sisteri aikoina...
Tempun nussi myöhemmin Nikki Sixx...

Popeda heitti sangollisen sian verta yleisöön...

EDIT: Tai patehan sitä heitti... Jä Popedallahan oli myös tää Mönkiäinen joka tapettiin keikoilla...
Nyt mennään eikä meikata!
overthewall
09.07.2005 11:19:19

Näin Korsossa kerran jonkun kaljupäisen miehen heittäneen jotain tuopilla päähän. Ja ihan vitun siistii. Olisinpa minäkin saanut yhden.
Exhausted
09.07.2005 11:30:59

Dillinger Escape Planin laulaja Greg Puciato ulosti pyyhkeeseen ja heitti sen yleisöön jollain brittifestarikeikalla. Muistaakseni selitti jotain että saatte kyllä tottua paskaan näillä festareilla, esiintyjät kun olivat luokkaa Puddle of Mudd, Nickelback jne. En kyllä ihan arvosta tuota tekoa silti. Hänen esikuvansa ja kollegansa Mike Pattonhan on harrastanut lavalla virtsaamista ja sen päälleen kaatamista useastikin.
thrashmetallisti
09.07.2005 14:20:14 (muokattu 09.07.2005 14:22:18)

Onhan niitä, perinteiset plektrojen ja vesipullojen heittely yleisöön. Tulipa mieleeni siitä että kuka sai sen Ozzyn huuliharpun tiistaina? Metallicalla oli sillon aikanaan tapana nauttia oluita lavalla ja sitten niitä potkia. Hetfield potkii aika komian näköisesti jossain Live Shitillä. Niin ja Testament ottaa vieläkin lavalle porukkaa moshaamaan ja daivailemaan.
Kuulemma oli viime vuonna Sauna Open Airissa Marco Hietala heittänyt yhden kaljatölkin yleisöön ja sitten heittänyt mikkiin: "Toivottavasti siitä riittää kaikille."

EDIT: Perkele, siinä olisi asennetta, jospa heittäisi kokonaisia päkkejä kaljaa yleisöön. Tai koreja. Tai laittaisi sprinklerijärjestelmästä tulemaan kaljaa/viinaa.
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Super-Jari
09.07.2005 14:26:28
Tai napalmia.
Mr. Mustard
09.07.2005 15:34:29
Dillinger Escape Planin laulaja Greg Puciato ulosti pyyhkeeseen ja heitti sen yleisöön jollain brittifestarikeikalla. Muistaakseni selitti jotain että saatte kyllä tottua paskaan näillä festareilla, esiintyjät kun olivat luokkaa Puddle of Mudd, Nickelback jne. En kyllä ihan arvosta tuota tekoa silti. Hänen esikuvansa ja kollegansa Mike Pattonhan on harrastanut lavalla virtsaamista ja sen päälleen kaatamista useastikin.

Jouko Turkan Jumalanteatterin inkarnaatio!!
"Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..." - Lemmy Kilmister
Leikari
09.07.2005 16:18:18
en nyt viitsi mainita bändin nimee, mutta oli tosi siistii kun niiden laulaja heitti vähän siistit laata yleisön päälle ja sen spuglatun jannun kaverit kävi vetämässä sitä laulajaa turpiin tosi siististi ja samalla ne veti turpiin niiden kitaristiakin. Hyvä Show!! saatiin rahelle vähän muuta kuin mistä oli maksettu mutta tarpeeksi kyllä!!
thrashmetallisti
09.07.2005 16:46:07

Tai napalmia.

Siinä vasta olisi menoa. Kaikki olisivat ihan liekeissä
Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)