willie 05.07.2005 20:54:31 | |
---|
Duunikaverin suosituksesta hankin muutaman Goofin´Records -ceedeen : The Go Getters - Hotter Than A Pepper The Go Getters - Welcome To Sin City The Go Getters - Motormouth The Stingers - Third Gear Ellis And The Andry Teens - Can You Hear The Sound Tortilla Flat - Big Fish Hot Legs (olikohan Goofin`..) Mainioita rockabilly -vaikutteisia levyjä ! Jotain saman tyyppistä haluaisin lisää, mutta mitä tuon tyyppistä kannattaisi tsekata ? |
Kesukka 07.07.2005 11:41:49 | |
---|
Hanki The Barnshakersia, myös Goofinin artisti. Bändin levy Five Minutes To Live (2002) on mielestäni yksi kovimmista kotimaisista levyistä kautta aikojen. Myös bändin muu tuotanto on täyttä tavaraa. Bändillä on mahtava vanhanaikainen soundi. Osta, takaan ettet kadu! Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta |
willie 07.07.2005 17:09:51 | |
---|
Juu, olen kyllä kuullut tuon nimen Barnshakers, mutta jäänyt kuitenkin tsekkaamatta.. Kiitokset suosituksesta ! |
Kesukka 08.07.2005 14:43:27 | |
---|
Juu, olen kyllä kuullut tuon nimen Barnshakers, mutta jäänyt kuitenkin tsekkaamatta.. Kiitokset suosituksesta ! Toinen suositus: Whistle Bait Barnshakersien laulajan Vesa Haajan toinen bändi. Bändi vietti viime vuonna 20-v juhlia. Kunnon rockia höystettynä saksofonilla. Pojat ovat aika harvaan levyttäneet, tässä muutama tsekkaamisen arvoinen levy: - Bait's Motel (2001) - What Happened To The Girl Next Door? (1995) Livebändinä aivan Suomen ykkösbändejä! Suomesta löytyy tosi hyviä bändejä jotka eivät ole suuren yleisön tai median tiedossa. Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta |
Toinen suositus: Whistle Bait Barnshakersien laulajan Vesa Haajan toinen bändi. Bändi vietti viime vuonna 20-v juhlia. Kunnon rockia höystettynä saksofonilla. Pojat ovat aika harvaan levyttäneet, tässä muutama tsekkaamisen arvoinen levy: - Bait's Motel (2001) - What Happened To The Girl Next Door? (1995) Livebändinä aivan Suomen ykkösbändejä! Suomesta löytyy tosi hyviä bändejä jotka eivät ole suuren yleisön tai median tiedossa. Juurikin näin. Ja sitten on tietysti Red Hot, Wagtails ym. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
konehes 08.07.2005 20:08:25 | |
---|
Wagtails Eka levy ainakin on ihan helvetin hyvä. Hienoa kitarointia ja sympaattisen pienimuotoista rokkaamista. |