OpaqueBuff 08.07.2005 03:06:11 | |
---|
Sairasta musiikkia (?) soittivat. Bozziolla juuri tuo mörssärisetti. Täytyi laittaa sivuttain lavalle =) Bozzio on huiman tarkka runpalisti! Jaa mää vai...? |
Kuvia hyvät herrat, kuvia. |
Henga 08.07.2005 10:50:10 | |
---|
Pitäis varmaan johonkin laittaa... |
kyseinen 08.07.2005 10:52:25 | |
---|
|
hgr 08.07.2005 15:23:15 (muokattu 08.07.2005 15:24:56) | |
---|
|
kyseinen 08.07.2005 17:31:43 | |
---|
Siellähän se setti komeili jos en väärin muista. Et väärin muista, täysin sama setti kuin edellä olevan linkin kuvassa. Tästä setistä piti kommentoimani vielä, ettei siinä tainnut olla ensimmäistäkään ns. normaalia crashiä tai rideä (ellei sitten ihan äärimmäisenä oikealla ollut pelti ollut tavallinen ride). Muuten näytti olevan pelkkää isoa chinaa ja stäkättyä kamaa. Mutta eipä sitä kuultu montaa normaalia biittiäkään eikä filliä, joihin olisi normaaleja crashejä ja rideja kaivattu. Kävi vähän roudareita sääliksi. Raskaan työn lisää, hyvänen aika. |
MK73 08.07.2005 18:50:56 | |
---|
Kertokaa nyt herranjestas itse keikastakin jotain? Millainen setti kuultiin? Kyseinen bändi kun on minulle ennestään outo, TB sen sijaan hyvinkin tuttu nimi. Voi voi kun ei ollut mahdollisuutta päästä paikalle... Terry Bozziosta tiedän sen verran, että se mies ei lähde mihin tahansa humppapumppuun edes tuuraamaan - hyvälläkään palkalla. |
dictatorsh*t 08.07.2005 18:51:46 | |
---|
Kertokaa nyt herranjestas itse keikastakin jotain? Millainen setti kuultiin? Kyseinen bändi kun on minulle ennestään outo, TB sen sijaan hyvinkin tuttu nimi. Voi voi kun ei ollut mahdollisuutta päästä paikalle... Terry Bozziosta tiedän sen verran, että se mies ei lähde mihin tahansa humppapumppuun edes tuuraamaan - hyvälläkään palkalla. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … p?c=44&t=97665&o=0&co=0 "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
MK73 08.07.2005 19:00:25 | |
---|
Kiitos kiitos, enpä huomannut katsoa tuolta raskaammalta palstalta. No, nyt vaan harmittaa entistä enemmän... v**** ei olis ollut varaa missata tuota. |
dictatorsh*t 08.07.2005 19:16:34 | |
---|
v**** ei olis ollut varaa missata tuota. Sama. Kalvaa. Bozzio ja Patton samalla kertaa. Huh. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
MK73 09.07.2005 21:33:07 | |
---|
Nyt pitää elää toivossa, että Fantomas julkaisisi livemateriaalia tältä rundilta - nimenomaan Bozzion takia. Niin on harvinaista herkkua tämä tapaus. Kiva huomata 55-vuotiaan rumpalimestarin olevan vielä kovassa iskussa. TB:n Savoyn konsertti vuonna 1998 oli hieno kokemus, vaikka pelkällä rumpusetillä esitetystä musiikista en saanut hirveästi irti. |