Ostin tuommosen modulin, sattuisko kellään olemaan käyttökokemuksia kyseisestä laitteesta? ainakin harmonycentralin arviot näyttäis hyvältä. Mulla on II-versio, toimii. Itse varmaan päivitän jossain vaiheessa sellaiseen mötikkään, jossa on ohjelmoitavat drawbar-asetukset (Hammond XM-1, Roland VK-8M, Voce V5 tms.), mutta MicroB II:n presetit ovat olleet todella käyttökelpoisia. Hyvä neutraali, puhdas urkusoundi, oon itse käyttänyt erillistä putkisärö->lesliesimulaattoria laitteen perässä (kavereilla hyviä kokemuksia myös RotoSpherestä). Hyvä midiohjattavuus, kaikki parametrit (key click, percussion II/III, volume jne.) helposti ohjattavissa jos kontrollerissa on tarpeeksi ohjelmoitavia potikoita/switchejä. En tiedä tarkkaan, miten paljon MicroB eroaa II-mallista, mutta jos tulee ongelma, laita tähän ketjuun viestiä niin yritän jeesata parhaani mukaan. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Silloin tällöin näkyy käytettynä myynnissä, I-mallia oli vielä pari päivää sitten huuto.netissä, mutta se meni jo. Hintahaitari liikkuu käsittääkseni siinä 100-200 euron välissä (I-malli vähän halvempi kuin II). Saatan myydä omani pois, kun saan paremman urkumodulin hommattua tilalle. Laitan sitten ilmoituksen Torille ja tähän ketjuun. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Saatan myydä omani pois, kun saan paremman urkumodulin hommattua tilalle. Laitan sitten ilmoituksen Torille ja tähän ketjuun. Olen myymässä vähitellen omaani... 200€. Yhteyksiä vaan jos joku on kiinnostunut. Puhu hitaasti, olen titokone. |