Aihe: Saako rokkari omistaa verkkarit?
1 2 3 4 5
Rock84
07.05.2003 17:29:25
Niinpä.. saako kunnon rokulla olla verkkarit? mulla on mutta kaverillani ei ole..kaveri totesi, että julkisesti ei saa esiintyä verkkarit jalassa vaikka ne omistaisi.
Paddle
07.05.2003 17:47:28
Saa omistaa verkkarit, kunhan ei niitä käytä arkikäytössä. Verkkarit ovat erittäin käteviä liikuntaa harrastettaessa.
Tosimiehet pysyisivät hiljaa.
Nimismies
07.05.2003 18:27:47
Verkkarit ovat erittäin käteviä liikuntaa harrastettaessa.

Ja kotona oleskellessa. En ymmärrä ihmisiä jotka ovat kotonaankin valtaosan ajasta farkut jalassa.
"Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua
Deg
07.05.2003 19:39:55 (muokattu 07.05.2003 19:41:15)

Mustat farkut aina. Ei ikinä verkkareita. Omissa hautajaisissa puku. Älä unohda nahkatakkiasi. Muista buutsit.

Ja kotona oleskellessa. En ymmärrä ihmisiä jotka ovat kotonaankin valtaosan ajasta farkut jalassa.

Oikeasti, farkuista tulee helvetin mukavat pitää ihan näin himassakin kun niitä kuluttelee tarpeeksi kauan. Ihan kuin ei olisi housuja ollenkaan...
Verkkarit jalassa en mene muuta kuin urheilemaan.
hoho vaan sullekkin
Ossi
08.05.2003 09:31:09

Verkkarit on varmaan aivan käytännöllinen vapaa-ajan vaate. Itse en tosin ole omistanut/käyttänyt moisia 40 vuoteen.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
MacGyver
08.05.2003 09:34:45
Farkut ovat huippumukavat myös oleskeluasuna. Verkkarit myös. Liikunta-asuna jälkimmäiset ovat ylivertaiset.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Marlowe
08.05.2003 21:01:21
Ozzyllakin on verkkarit.
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
hanuristi
08.05.2003 21:21:57
Ozzyllakin on verkkarit.

ozzya on myös sanottu vihannekseksi...

verkkarit on just pop,vaikka jostain kumman syystä mulla ei ole ainoitakaan... :(
this is not my life,this is not my home,this is not me,i hate this
Ussr
08.05.2003 22:13:13 (muokattu 08.05.2003 22:14:42)

Ozzyllakin on verkkarit.

Ozzy onkin Prince of Fucking Darkness, eli se saa käyttää ihan mitä housuja se vain haluaa. Muut sitten ei. ;)

Ei, mutta pitäähän verkkarit olla, ei kotona pysty mitenkään nyhjäämään kankeat farkut jalassa. Lisäksi ne kuluu ja menee ryppyisiksi. Ja meneeköhän kukaan lenkille pillifarkut jalassa?
Rok rok.
vantage
09.05.2003 10:35:56
Rokkarit ei lenkkeile ja ne käyttää verkkareita aina kotona kun kukaan ei näe.
Heavy Metal Is The Law
kusve
09.05.2003 10:38:25

minä omistan varmaan 5:t verkkarit... tosin ei niitä tuu pidettyä ku sillon ku urheilee... yleensä tulee kesällä pidettyä aika paljo ku kulen paikasta toiseen rullaluistimilla... ja saa ne verkkaritki näyttämään ihan kelpo asusteelta ku pukeutuu muutenki siten että se verkkareitten päällä olo ei korostu mihinkään...
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
sikanaama
09.05.2003 10:45:33
Saako sitte pitää pyöräily housuja?
"ympäri mennään, yhteen tullaan, maailma on pieni, en tukehdu pullaan"
jenna
09.05.2003 11:37:46

verkkarit saa omistaa. sitä ei vaan saa myöntää. ne on parhaat jalassa hirveessä darrassa, kun vörnyää kotona. ulos niiden kanssa ei lähdetä. vaikken sellaisia omistakaan, niin ne ovat mustat, adibaksen 3-raitaiset tallinnasta ja aivan liian isot. mutta tosiaan loistavat krapulassa.
äeti ei opettanut minua äänestämään/vaan ajattelemaan,/ettei valkoinen valhe ole sen härskimpää/kusetusta kuin punainen totuus -juice leskinen-
Juntunen
09.05.2003 11:51:11

Minä pidän verkkareita kokoajan kotona ollessani. Nyttemmin olen 'uskaltautunut' jopa kauppaan hakemaan maitoa verkkarit jalassa. "Onhan se nyt täällä KAUPUNGISSA ihan HIRVEÄTÄ jos joku kulkee niin tyylittömästi!"

Hitto minä kuljen verkkareissa jos haluan. Jos se jotakin kaupunkilaispelleä häiritsee niin tulkoon sanomaan siitä. Rokkari uskaltaa olla oma itsensä eikä kangistu kaavoihin.
Minä ja minun bändi. (tsekkaa uusi musanäyte)
Zarmo
09.05.2003 12:06:12

Saako sitte pitää pyöräily housuja?

Jos soittaa pyöräilyhousuheavyä.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
Rock84
09.05.2003 13:30:35
Juu nyt huomasin itsekkin tässä että kyllä verkkarit on ihan jees kamppeet...en nimittäin olisi kankkusessa voinut millään edes liikkua ilman verkkareita...oli näes lerssi hellänä, ku siihen tuli monoa...praise the lord..
kusve
09.05.2003 14:47:12

Juu nyt huomasin itsekkin tässä että kyllä verkkarit on ihan jees kamppeet...en nimittäin olisi kankkusessa voinut millään edes liikkua ilman verkkareita...oli näes lerssi hellänä, ku siihen tuli monoa...praise the lord..

onpa sulla ollu melko menot ku on joku päässy monottaan kelleille... kuis siinä noin oli päässy käymään?
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Nimismies
09.05.2003 15:04:21 (muokattu 09.05.2003 15:04:49)

Jos soittaa pyöräilyhousuheavyä.

No huhhuh. Jos Jumala siunaa niin minun ei koskaan tarvitse kuulla sitä.
"Takatukkainen ulosottomies harrasti villiä seksiä pesupaljun kanssa."- K.Herttua
Notefix
09.05.2003 15:31:01

Verkkarit on varmaan aivan käytännöllinen vapaa-ajan vaate. Itse en tosin ole omistanut/käyttänyt moisia 40 vuoteen.

Heh, mä pidän melkein aina himassa verskoja...ja yllättävän usein tulee myös duunissa pidettyä...paljon mukavampaa niin. Ei tässä mitään glamouria harrasteta...jäköön se rokkareille.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)