skylane 06.07.2005 03:30:32 | |
---|
Tuplapedaalin hankinta on nyt käymässä pakolliseksi, joten kysyisin; Kun rahaa minulla ei tässä iässä vielä hirveästi ole, tuplapedaaliin olen saanut säästettyä vain 150e, niin ajattelin ostaa Thomannista tuon linkistä näkyvän pedaalin! Kelläkään kokemusta? ja Auttaisiko jos vaihtaisin siihen Esim. taman jouset? http://www.thomann.de/thoiw3_millenium_mpd524_prodinfo.html Kiitos jo etukäteen |
moderndrummer88 06.07.2005 05:10:12 | |
---|
Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Magiz 06.07.2005 09:24:39 | |
---|
nyrkkisääntönä on, että jos haluaa ostaa jotain, ni pitää olla kärsivällinen, ja kerätä rahaa sitten ihan kunnon pedaaleihin. nuo 7000 ovat todella hyvät, ja sinuna panostaisin niihin. 4000 ei ole myöskään mitään vikaa, ainakaan niin paljoa kuin joissain milleniumissa! Rummut ja niiden soitto on taidetta. |
HeavyManDrummer 06.07.2005 13:04:08 | |
---|
Joo samoilla linjoilla kuljen että kyllä se kannattaa ostaa kerralla vähän parempaa kuin ostaa jotain halpis pedaaleita ku ne sitten menee kuitenkin särki, ja sitten niitä korjaillessa menee hermot, tai no en tiedä miten kylmäpäinen olet mutta kumminkin. Että kerää rahaa ja osta vähän parempaa. Mitkä ihmeen tuplapedaalit? |
Silmalaatikko 06.07.2005 13:39:15 | |
---|
Mulla oli kans ensimmäisinä pedaaleina nuo dw:n 4000 ja niissä ei kyllä ollu mitään vikaa.Voittavat varmasti milleniumit |
kampela 06.07.2005 13:48:13 | |
---|
Mulla oli ennen Gibraltarin Intruderit. Jossain vaiheessa ne kuitenkin rupes antamaan periks mun huimille lihaksille. Laitoin kaikkiin hajoamisvaiheessa oleviin osiin Epoxia, ja hyvin kesti. www.endofyou.net |
Stereophile 06.07.2005 17:08:55 | |
---|
Ei MILLÄÄN voinu olla kirjoittamatta että liityin tänään tuplien osalta Yamaha-klubiin... Kävin hakemassa DFP-9410:t !!! Ei mennytkään kuin 5-6vuotta, että sain uudet tuplat hommattua. Pitänee lähteä testaamaan kohtapuoliin. Näillä mennään mitä on annettu. |
moderndrummer88 06.07.2005 17:17:15 | |
---|
Ei MILLÄÄN voinu olla kirjoittamatta että liityin tänään tuplien osalta Yamaha-klubiin... Kävin hakemassa DFP-9410:t !!! Ei mennytkään kuin 5-6vuotta, että sain uudet tuplat hommattua. Pitänee lähteä testaamaan kohtapuoliin. tervetuloa kerhoon! Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Deino 06.07.2005 17:21:15 | |
---|
tervetuloa kerhoon! Jossa olen rippirahojen jälkeen myös minä. Metalli on musiikkia. Muu on pehmopuhetta. |
moderndrummer88 06.07.2005 17:24:38 | |
---|
Jossa olen rippirahojen jälkeen myös minä. johan tässä pitää jammuklubi perustaa :D Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Pacific 06.07.2005 18:29:56 | |
---|
johan tässä pitää jammuklubi perustaa :D Todellakin. Paiste 302 = maailman kallein frisbee. |
HeavyMachinery 06.07.2005 18:48:00 | |
---|
Todellakin. juu ei Minä tiedän - siis pelkään ! |
skylane 07.07.2005 00:22:02 | |
---|
Kiitos vastanneille, kohta nuo ovatkin nuo DW:n 4000 tulossa ;) |
moderndrummer88 07.07.2005 01:26:30 (muokattu 07.07.2005 01:27:38) | |
---|
Kiitos vastanneille, kohta nuo ovatkin nuo DW:n 4000 tulossa ;) hyvä valinta! E: kauanko sanoivat toimitusajaksi thomanilta jos sieltä tilasit kun tavaran tilastahan sanottiin vaan että ota yhteyttä asijantuntijoihimme? Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
musti_dog 07.07.2005 19:09:20 | |
---|
Pakkohan tähänkin on nyt laittaa oikea merkki eholle!! Älä missään nimessä laita mitään millenium merkkistä krääsää jalkasi alle. Säästä ihmeessä vielä pari satkua ja osta Taman IC Power Glide, tai muu Iron Cobran pedaali. On laatua ja kestää. Ei siinä, nuo DW:n pedaalit on varmaan ihan hyvä ratkaisu, mutta mun valinta oli IC ja olen tyytyväinen. -Kiitos, olen puhunut- Ja mullahan on sitä selekäruotoa!!!! |
Pakkohan tähänkin on nyt laittaa oikea merkki eholle!! Älä missään nimessä laita mitään millenium merkkistä krääsää jalkasi alle. Säästä ihmeessä vielä pari satkua ja osta Taman IC Power Glide, tai muu Iron Cobran pedaali. On laatua ja kestää. Ei siinä, nuo DW:n pedaalit on varmaan ihan hyvä ratkaisu, mutta mun valinta oli IC ja olen tyytyväinen. -Kiitos, olen puhunut- niin tosiaan oli puhe halvemmista pedaaleista ;) IC:t kun ovat perhanan kalliita. Mutta toki hyviä tietysti, nimimerkillä kokemusta on! Kinkkua kaikille! (Hammerfall ~ Ham for all) |