Aihe: Iommin uusi levy
1
Risto Mustalisä
07.07.2005 09:03:47
Tässä Sabbath -keikan jälkimainingeissa lienee hyvä muistuttaa ,että Tony Iommin ja Glenn Hughesin levy "Fused" on kaupoissa 13.7.

Ilmeisesti ukot aikovat keikkaillakin levyn tiimoilta - näin olen kuullut.
Born to be wild - paitsi kotona
aikavaikea
07.07.2005 09:37:35
Tässä Sabbath -keikan jälkimainingeissa lienee hyvä muistuttaa ,että Tony Iommin ja Glenn Hughesin levy "Fused" on kaupoissa 13.7.

Ilmeisesti ukot aikovat keikkaillakin levyn tiimoilta - näin olen kuullut.

Kiitoksia tiedosta. Ja hyvä että Hughes on mukana taas. Se Iommin edellinen soolo oli melkoinen sillisalaatti, vaikka joukossa hyviä biisejä olikin. Ei ole ainakaan minulla kestänyt kuuntelua, toisin kuin lähes kaikki muu Iommin tekemä (ehkä Forbiddenia lukuunottamatta).

Ja hei, tuo julkaisupäivähän on meikäläisen hääpäivä. Siitäpä vaimolle oiva lahja ;-).
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
gogo
07.07.2005 09:54:22
Kiitoksia tiedosta. Ja hyvä että Hughes on mukana taas. Se Iommin edellinen soolo oli melkoinen sillisalaatti, vaikka joukossa hyviä biisejä olikin. Ei ole ainakaan minulla kestänyt kuuntelua, toisin kuin lähes kaikki muu Iommin tekemä (ehkä Forbiddenia lukuunottamatta).

Ja hei, tuo julkaisupäivähän on meikäläisen hääpäivä. Siitäpä vaimolle oiva lahja ;-).

Totta kyllä, edellisellä tukku ihan hyviä biisejä.. mutta ongelmana on se ettei se kuullosta ehjältä albumilta vaan joltain sinkkukokkarilta. Hyvä että on vakilaulaja messissä nyt!
oksettaa.
Tympee Huttunen
07.07.2005 10:29:16
Totta kyllä, edellisellä tukku ihan hyviä biisejä.. mutta ongelmana on se ettei se kuullosta ehjältä albumilta vaan joltain sinkkukokkarilta. Hyvä että on vakilaulaja messissä nyt!

Juurikin näin. Viime levyllä oli kuin joku seitsemän sinkkua ja täyteraidat. Kokonaisuudesta ei ollut tietoakaan. Hyvä lätty kyllä.
VR
07.07.2005 15:11:21
Mun mielestä ihan loistava levy se edellinen, eikä tuntunut edes repaleiselta. Mielenkiintoista vaihtelua kun on joka biisissä eri laulaja. Käykääpä muuten kuuntelemassa uudelta levyltä biisi nimeltä Dopamine osoitteessa www.iommi.com Huipputavaraa. Melkeinpä pakko-ostos tuo Fused.
Everything is a OK!
Crossroad
07.07.2005 16:23:12
Mun mielestä ihan loistava levy se edellinen, eikä tuntunut edes repaleiselta. Mielenkiintoista vaihtelua kun on joka biisissä eri laulaja. Käykääpä muuten kuuntelemassa uudelta levyltä biisi nimeltä Dopamine osoitteessa www.iommi.com Huipputavaraa. Melkeinpä pakko-ostos tuo Fused.

kaikki missä hughes on mukana on hyvää kamaa..oli se sitten moorea, purplea,sabbathia tai miehen omia soolojuttuja..mielestäni vaikka biisit ei olisi kovin onnistunia edes niin äijä pelastaa homman uskomattomalla äänellään..-94 julkaistu from now on..on tosi kova levy ja samoin iommin kanssa -86 seventh star..
aikavaikea
07.07.2005 18:32:27
Mikä Forbiddenissa on vikana?
Ice-T vie uskottavuuden ?

Ei. Eihän sitä jääteetä sieltä käytännössä paljon edes kuule. Biisit on jotenkin väsähtäneitä, pakkopullanomaisia ja sounditkin on melkosta puuroa. Tolkuttoman kova jengihän tuolla levyllä on, mutta siihen nähden ei svengaa. Martinin äänikin on jotensakin hukassa tällä tallenteella.

Ja tämä on musiikista mitään ymmärtämättömän mielipide vain :).
What do you think you're doing??? That's no way to treat an expensive musical instrument!
Rabb-it
07.07.2005 22:07:03 (muokattu 07.07.2005 22:08:14)
Itse taas pidän tosi paljon tuosta kyseisestä Forbiddenista.
Synkkä-teema on ehkä suurin syy, jotkut biisit on melkeenpä puhdasta doomia.
Voi kyll olla siitä, että mulla on Martinin aikaisiin sabbath lättyihin pieni perverssio. Martinin aikaiset levyt ei ees kuullosta Sabbathilta, siis siinä mielessä, mitä mä pidän sabbathina , mutta ne on parhaimpia levyjä, mitä omistan.
Risto Mustalisä
08.07.2005 14:20:58
Mahdollisen kiertueen osalta kiinnostaa lähinnä settilista.Nythän on mahdollisuus ainakin periaatteessa kuulla muutakin kuin Ozzy-kauden Sabbathia.Iommin sivuilla vihjataan ainakin Seventh Star -levyn olevan edustettuna - ymmärrettävästi.Uskoisin ,että Hughesilta taittuisi Martinin laulamakin materiaali jos ei vain ego ole tiellä :-)
Risto Mustalisä
08.07.2005 14:22:54

Samoilla linjoilla olen minäkin.Ensi innostuksen jälkeen ei ole tuo soololevy niin kovasti soittimessa pyörinyt.Kovia riffejä toki sieltäkin löytyy.Mutta milloinkapa niitä ei Iommin jäljiltä löytyisi.
gogo
08.07.2005 14:52:05
..Uskoisin ,että Hughesilta taittuisi Martinin laulamakin materiaali jos ei vain ego ole tiellä :-)

Tai Dion aikainen Sabbath..?!
oksettaa.
welociraptor
08.07.2005 16:46:25 (muokattu 08.07.2005 16:46:44)
Iommin sivuilla olevien klippien ja Dopamine-biisin perusteella odotettavissa on helvetin kovaa kamaa eli levy on pakko-ostos. Samoin kuin mikäli Suomeen ovat Hughesin kanssa tulossa, keikka on aivan pakko käydä tsekkaamassa. Hauska myös tuo news-sivuilla mainittu "Helsinki applauds Iommi" - äijä sai kyllä keikalla sellaiset suosionosoitukset että melkein niskakarvat nousivat pystyyn.
Soittotaidon puute kompensoidaan volyymillä - vireen puute säröllä.
noir
08.07.2005 19:29:42
Vaikkei Hughes oikein nappaakaan, on Iommi sen verran kova jamppa, että pitää vähintään katsastaa tuo tuotos. Tänään tuli kyllä loppuvuodeksi ostettua ihan tarpeeksi levyjä, joten osto ainakin lykkääntyy.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Tympee Huttunen
09.07.2005 12:34:23 (muokattu 09.07.2005 15:09:17)
Iommin sivuilla olevien klippien ja Dopamine-biisin perusteella odotettavissa on helvetin kovaa kamaa eli levy on pakko-ostos. Samoin kuin mikäli Suomeen ovat Hughesin kanssa tulossa, keikka on aivan pakko käydä tsekkaamassa. Hauska myös tuo news-sivuilla mainittu "Helsinki applauds Iommi" - äijä sai kyllä keikalla sellaiset suosionosoitukset että melkein niskakarvat nousivat pystyyn.

On Helsingin keikkaa kehuttu tuossa news-osassa.

Ihan hyvä kappale tämä Dopamine. Kyllä tähän kappaleeseen voisi Ozzyn kiekunakin sopia. Yllättävän selkeästi kappale kuulostaa enemmän edelliseltä soololevyltä, kuin Sabbathmaiselta matskulta. Itse odotin vanhemman tyylisuunnan kappaletta. Tässä kappaleessa riffittely tuo mieleen uudemman polven metallirymistelyt. Saa nähdä ja kuulla millainen itse levy tulee olemaan.
Umpihullu
12.07.2005 10:36:00 (muokattu 12.07.2005 10:36:17)
Ei nyt niin mikään maailmaa mullistava levy ole. Hughesin lauluhan tuossa nyt eniten mättää, biisit turhan tasapaksua junnausta. Parasta kuitenkin levyllä on Iommin soolot, joissa on sitä tuttua soundia jota äijä suosii. Dion, Coverdalen tai jonkin muun laulajan laulamana tää levy olisi aika komeatakin kuunneltavaa. Joo sanokaa vaan, että Burnilla Hughes vetää hyvin, näin on! Mutta nyt ei enää lähde samalla lailla, Hughes-Turner levyillä vielä lähti sitä kirkastakin ääntä, mutta Fusedilla se on kadonut jonnekin. Välillä äijä kuulosta aika paljon Gary Moorelta.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
zakklabel
29.07.2005 15:43:56
Ei nyt niin mikään maailmaa mullistava levy ole. Hughesin lauluhan tuossa nyt eniten mättää, biisit turhan tasapaksua junnausta. Parasta kuitenkin levyllä on Iommin soolot, joissa on sitä tuttua soundia jota äijä suosii. Dion, Coverdalen tai jonkin muun laulajan laulamana tää levy olisi aika komeatakin kuunneltavaa. Joo sanokaa vaan, että Burnilla Hughes vetää hyvin, näin on! Mutta nyt ei enää lähde samalla lailla, Hughes-Turner levyillä vielä lähti sitä kirkastakin ääntä, mutta Fusedilla se on kadonut jonnekin. Välillä äijä kuulosta aika paljon Gary Moorelta.

Pah! laulu toimii, kitarajumala toimii, biisit toimii.....
HYVÄ LEVY
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)