Leper Messiah 06.07.2005 13:13:08 | |
---|
hyvä piisi. ääni sille. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Chunga 06.07.2005 13:16:48 | |
---|
aika erilainen biisi ja saundit ku noissa muissa-->ääni "Sound and technique, two different things, obviously. He(Joe Satriani) has both. I have...
...Volume"
-Nigel Tufnel, Spinal Tap
##Mega Man-Club 013: Metanol Man |
-Spade- 06.07.2005 13:40:32 | |
---|
Näin Manzanan livenä viime talvena ja tykkäsin ns. vitusti. Ääni. Mongo mogo! |
Naama-amis 06.07.2005 14:07:30 | |
---|
En äänestä. Huhhahhei ja rommia pullo.
Bella Italia tifoso #3 THV-klubi #4 |
Jeltz 06.07.2005 14:15:31 | |
---|
Äänestin, kiva biisi. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Kirjoitus virhe 06.07.2005 15:16:55 (muokattu 06.07.2005 15:17:37) | |
---|
Manzanalle lähti ääni. Tykkäsin enemmän kuin siitä toisesta. KAUTTA SUPER MARION TULIKUKAN |
Janus 07.07.2005 11:49:53 (muokattu 07.07.2005 11:51:13) | |
---|
Nostetaan taas... muistakaa, että voitte äänestää kerran vuorokaudessa! Olkaa solidaarisia heimoveljiä kohtaan, se ei maksa teille mitään. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Lilli 07.07.2005 12:18:54 | |
---|
...Nimittäin meitä! Pääsimme jatkoon bändimme Manzanan kanssa MTV nordicin unsigned-skabassa ja nyt kaikki apu on tarpeen.. Siellä on ainoastaan kaksi suomalaista bändiä. Tehdään kulttuuriteko ja äänestetään ainakin jompikumpi suomalaisista rakkaan naapurimaamme bändien ohi jatkoon! http://www.nordicunsigned.com/index.asp Ääni läks että pamahti! 'The cattle is lowing and The Baby awakes / but Little Lord Jesus no crying He makes'. |
sikanaama 07.07.2005 12:23:06 | |
---|
Minäkin äänestin. Pääsin vaikuttamaan. Käyn suihkussa vain koska rakastan sinua. |
salmivaara 07.07.2005 12:48:54 | |
---|
Olkaa solidaarisia heimoveljiä kohtaan,.. Miksi? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
etnopoju 07.07.2005 13:07:32 | |
---|
Miksi? samaa mäkin mietin. tää on vähän sama juttu, kuin yhdessä telkkarisarjassa tässä hiljattain...siinä oli sellanen vanha musta mies, jonka tytär oli lesbo ja sit se oli avoliitossa valkoisen naisen kanssa. tytär sitten ilmoitti, että avopuoliso on raskaana ja, että spermanluovuttaja on afroamerikkalainen mies, jotta lapsessa olisi jotain tuttuja piirteitä. vanha mies ei oikein ymmärtänyt jutun pointtia, vaan totesi et "entä sitten, jos meidän molempien joku esi- isä asuikin afrikassa? pitäisikö minun automaattisesti tuntea jotain syvää yhteyttä häneen?" eli, pitäiskö mun äänestää jotakuta vain siksi, että se on suomalainen? mä luulin, et musassa kansallisuudella ei ole mitään väliä. |
murjaani 07.07.2005 13:12:41 | |
---|
samaa mäkin mietin. tää on vähän sama juttu, kuin yhdessä telkkarisarjassa tässä hiljattain...siinä oli sellanen vanha musta mies, jonka tytär oli lesbo ja sit se oli avoliitossa valkoisen naisen kanssa. tytär sitten ilmoitti, että avopuoliso on raskaana ja, että spermanluovuttaja on afroamerikkalainen mies, jotta lapsessa olisi jotain tuttuja piirteitä. vanha mies ei oikein ymmärtänyt jutun pointtia, vaan totesi et "entä sitten, jos meidän molempien joku esi- isä asuikin afrikassa? pitäisikö minun automaattisesti tuntea jotain syvää yhteyttä häneen?" eli, pitäiskö mun äänestää jotakuta vain siksi, että se on suomalainen? mä luulin, et musassa kansallisuudella ei ole mitään väliä. Pitäisi, on luonnollista, että ryhmä -oli se mikä ryhmä tahansa -tukee jäseniään....muutoin kaikki kaatuu. Mutta jos et biisistä pidä, niin älä sitten äänestä. Siinä rajoite. |
guitar_player 07.07.2005 13:33:26 | |
---|
kyllähän mäki äänestin |
arska 07.07.2005 13:45:32 | |
---|
Hyvä Biisu! Ääni tuli! Jeesus otti leivän, siunasi, murisi ja sanoi: Ei tästä saatana kaikille riitä! |
etnopoju 07.07.2005 14:45:15 | |
---|
Pitäisi, on luonnollista, että ryhmä -oli se mikä ryhmä tahansa -tukee jäseniään....muutoin kaikki kaatuu. Mutta jos et biisistä pidä, niin älä sitten äänestä. Siinä rajoite. nationalismi on potaskaa. me asutaan saman valtion rajojen sisäpuolella, mut entä sitten? tekeekö se meistä muka automaattisesti jonkun tiiviin ryhmän? mä tuen musiikkia; paras mies voittakoon ja minun mielestäni MTV:tä tuetaan muutenkin jo ihan liikaa, eli en äänestä ketään noista. |
Janus 07.07.2005 15:08:53 | |
---|
eli, pitäiskö mun äänestää jotakuta vain siksi, että se on suomalainen? mä luulin, et musassa kansallisuudella ei ole mitään väliä. Jos jaksat kuunnella noi kaikki ehdokkaat läpi ja valita niistä sun mielestä subjektiivisesti "parhaan" (voiko musiikissa kilpailla? voiko toinen biisi olla parempi kuin toinen? onko "paljon" paljon? millainen ääni lähtee yhdestä taputtavasta kädestä?) biisin, niin äänestä ihmeessä sitä. Jos taas et jaksa kuunnella biisejä, tai vaikka koko skaba ei kiinnostaisi ollenkaan, silti äänen antaminen Manzanalle (tai Insipidille) ei maksa kenellekään mitään, ja aikaa vie sellasen 10 sekuntia. Jos käviskin niin hyvin, että suomalainen bändi voittaisi tuon skaban, se ei varsinkaan olisi keneltäkään pois, vaan päinvastoin omalta pieneltä osaltaan nostaisi suomalaisen musiikin profiilia ja kiinnostavuutta ulkomailla. Itse en olisi ilman tätä threadia edes tiennyt koko skabasta, saati sitten suomalaisista bändeistä, jotka ovat päässeet jo finaaliin asti. Kuuntelin Manzanan näytteen, ja diggasin, ts. en löytänyt mitään syytä olla äänestämättä. Kenenkään ei toki ole pakko tehdä mitään, jos pari hiirenklikkausta sekoittaa jonkun biorytmin niin antaa sit suosiolla olla. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
etnopoju 07.07.2005 15:17:16 | |
---|
Jos jaksat kuunnella noi kaikki ehdokkaat läpi ja valita niistä sun mielestä subjektiivisesti "parhaan" (voiko musiikissa kilpailla? voiko toinen biisi olla parempi kuin toinen? onko "paljon" paljon? millainen ääni lähtee yhdestä taputtavasta kädestä?) biisin, niin äänestä ihmeessä sitä. Jos taas et jaksa kuunnella biisejä, tai vaikka koko skaba ei kiinnostaisi ollenkaan, silti äänen antaminen Manzanalle (tai Insipidille) ei maksa kenellekään mitään, ja aikaa vie sellasen 10 sekuntia. Jos käviskin niin hyvin, että suomalainen bändi voittaisi tuon skaban, se ei varsinkaan olisi keneltäkään pois, vaan päinvastoin omalta pieneltä osaltaan nostaisi suomalaisen musiikin profiilia ja kiinnostavuutta ulkomailla. miksi minä kannattaisin jotain, joka minusta on kuraa? tolla logiikalla mun pitäisi varmaan kannattaa kaikkia, koska "hei, se on suhteellista!". miksen mä samantien äänestäisi perussuomalaisia? eihän se keneltäkään pois ole! |
Janus 07.07.2005 16:10:00 | |
---|
miksi minä kannattaisin jotain, joka minusta on kuraa? Kuten sanoin, älä tee mitään jos ei natsaa. Otitko niin pahasti itsees, kun kävin tämänkin topicin nostamassa? Huom: sekään, että muut m.netin käyttäjistä äänestävät Manzanaa tai Insipidiä tuossa skabassa, ei ole sulta pois. tolla logiikalla mun pitäisi varmaan kannattaa kaikkia, koska "hei, se on suhteellista!". miksen mä samantien äänestäisi perussuomalaisia? eihän se keneltäkään pois ole! Nyt löytyi vahva ehdokas Vuoden Analogiakuninkaaksi. "Tolla logiikalla"? Missä vaiheessa väitin, että esitänpä tässä yleispätevän toimintamallin, joka pätee aina ja kaikkialla? off topic: Aivan sama ketä äänestät, jos mä en löydä kunnallis-/eduskunta-/jne. vaaleista mieleistäni ehdokasta, palautan tyhjän äänestyslipun. Äänioikeuden käyttämättä jättäminen on mielestäni nimittäin pois kaikilta. Ja ei, en äänestä perussuomalaisia. ------- ihan niinkuin sillä olisi jotain väliä onko joku bändi suomalainen vai ei. musa on musaa ja nationalismi on vammasta. http://www.weddingflowersandmore.com/images/christmas3/tissue-hoho.JPG Jep jep. Äänestin Manzanaa, koska diggasin biisistä ja tiesin poppoon ennestään (pitää myöntää, että todennäköisesti olisin äänestänyt ruotsalaista mulle tuttua bändiä ennemmin kuin suomalaisia tuntemattomia, jos sellainen tilanne olisi tullut); monet tässä threadissa ovat äänestäneet mielestään parasta biisiä; ja monet taas Manzanaa pelkästään bändin suomalaisuuden takia. Ja todennäköisesti yleensäkin äänestäneet kyseisessä skabassa vain tämän threadin vuoksi. "N-sana" tuntuu ärsyttävän sua, mutta silti olet ainoa joka siitä vaahtoaa. Miksi asioista on pakko tehdä itselleen vähän liian vaikeita? "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
murjaani 07.07.2005 16:18:49 | |
---|
nationalismi on potaskaa. me asutaan saman valtion rajojen sisäpuolella, mut entä sitten? tekeekö se meistä muka automaattisesti jonkun tiiviin ryhmän? mä tuen musiikkia; paras mies voittakoon ja minun mielestäni MTV:tä tuetaan muutenkin jo ihan liikaa, eli en äänestä ketään noista. Se, että kannustaa hyvää suomalaista ei ole nationalismia vaan ryhmähenkeä, hiffaatko eron? Suomalaisuus on muutakin kuin sitä, että asutaan karttaan piirrettyjen rajojen sisäpuolella. Se on sitä, että suomalaisilla on samantapaista tunneperintöä ja kulttuuria itsessään -enpä osaa tätä paremmin kuvata; mutta suomalainen kuuluu suomalaisiin kuten leijonalla on yhteistä muiden leijonien kanssa. Ja tämä ei ole nationalismia. Pelkkää faktaa. Paras mies voittakoon on hyvä periaate, sen myönnän. |
Manzanaa äänestin! "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |